مستند حیات وحش Night on Earth نتفلیکس ، زندگی شبانه حیوانات در نتفلیکس :

حتما تاکنون مستندهای زیادی را دیده اید که از بخش های مختلف زمین تا نواحی بیابانی ، جنگل ها ، قطب و …. تهیه شده اند. اما در این بین مستندهایی هستند که تمرکز خود را تنها روی زندگی شبانه حیوانات گذاشته اند.

خرید گیفت کارت نتفلیکس

اکنون می خواهیم در مورد مستندی صحبت کنیم که به تازگی ، نت فلیکس توجه ویژه ای روی آن گذاشته و البته جزء جدیدترین مستندات حیات وحش است که در این شبکه معرفی شده است و موضوع آن پیرامون بررسی زندگی حیوانات در شب می باشد که به نام Night on Earth (شب روی زمین) نام گذاری شده و از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات فیلمبرداری برای ساخت این مستند استفاده شده است.

خبر تولید سومین فصل از مستند سیاره زمین (Planet Earth) و دومین فصل از مستند سیاره یخ زده (Frozen Planet) در سال گذشته توسط بی بی سی به گوش مخاطبان رسید.

مطالب مرتبط :

سریال Chinatown برای نتفلیکس

در سال 2019 علاوه بر مستند حیات وحش یعنی دیوید اتنبرو که به سلطان مستندات حیات وحش مشهور است، مستند هفت جهان و یک سیاره (Seven Worlds, One Planet)  نیز به اشتراک گذاشته شد.

اما این روزها نت فلیکس برای ارتقا سرویس خود، تولید مستند را نیز در کنار فیلم ها و سریال‌های متنوع خود شروع کرده است که می توان به مستند Night on Earth اشاره کرد که البته جایگاه مناسبی هم در بین کاربران نت فلیکس پیدا کرده است و این نشان می دهد تلاش این شبکه بدون نتیجه نمانده است.

حتما بخوانید :

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های دید در شب و دوربین‌ های مخصوص برای این مستند توسط نتفلیکس استفاده شده است. نت فلیکس توانسته در این مستند زندگی حیوانات در شب را در قالب 6 قسمت در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تهیه کننده سیاره زمین 2 ،تولید مستند Night on Earth را به عهده گرفته است و سمیرا وایلی بازیگر سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) که موفق به کسب جایزه امی شد ، به عنوان راوی این مستند انتخاب شده است.

بهترین فیلم های نتفلیکس

سازندگان مستند حیات وحش Night on Earth درباره تولید خود می گویند:

هدف این مجموعه به تصویر کشیدن زندگی شبانه حیوانات و نمایش رفتار آن ها در 6 قسمت بوده که در گذشته کمتر دیده شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نتفلیکس توانایی خلق آثار خوش ساخت را با تولید مستند سیاره ما (Our Planet) به همه نشان داد. اکنون با عرضه مستند Night on Earth باید دید این مستند تا چه حد توانسته موفق عمل کند.

مستند حیات وحش Night on Earth به زودی در روز 29 ژانویه (9 بهمن) توسط نت فلیکس در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

مستند حیات وحش Night on Earth نتفلیکس ، مستند زندگی شبانه حیوانات در نتفلیکس ، مستند حیات وحش در نتفلیکس ، مستند شب روی زمین ، مستند Night on Earth
مستند حیات وحش در نتفلیکس ، مستند شب روی زمین ، مستند Night on Earth ، مستند حیات وحش Night on Earth نتفلیکس ، مستند زندگی شبانه حیوانات در نتفلیکس