حذف اطلاعات از گوگل و حريم خصوصی گوگل :

بهتر است در دنیای مجازی و هنگام استفاده از اینترنت برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات خود داده های اکانت خود را پاک کنید. کاربرانی که مصرف آن ها در استفاده از اینترنت زیاد است توجه داشته باشند که :

احتمال این که در دراز مدت برای اطلاعات شخصی شما مشکلاتی ایجاد شود بسیار زیاد است به خصوص اگر شما یکی از کاربران سرویس گوگل باشید.

بنابراین برای تامین امنیت شخصی خود در دنیای مجازی و قرار نگرفتن این اطلاعات در دست بازاریاب ها و تبلیغ کنندگان مناسب ترین کار ، حذف اطلاعات شخصی از سرویس گوگل و اینترنت می باشد.

 نکته:
این مورد حائز اهمیت است که حذف اطلاعات در فضای مجازی ٬ باعث عدم استفاده ی برخی از سرویس‌های جذاب آنلاین می شود.

هیستوری اکانت گوگل پلی

حذف اطلاعات شخصی از اکانت گوگل ( پاک کردن حافظه اکانت گوگل ) :

همانطور که می دانید سرویس های خدمت رسانی قدرتمند از جمله گوگل ، اپل ، مایکروسافت و… در اینترنت جهت سرویس دهی بهتر برای کاربران خود هر روز خدمات خود را افزایش می دهند.

اینک برای حذف اطلاعات شخصی از اکانت گوگل نه تنها می توانید با انجام چند تکنیک ساده این کار را انجام دهید بلکه می توانید بخش جمع آوری اطلاعات را خاموش کنید تا گوگل نتواند تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی شما را ذخیره کند.

گوگل اطلاعات شما را در تاریخچه یا هیستوری خود ذخیره می کند که هنگام وارد شدن به گوگل کروم به چه سایت هایی وارد شده اید یا به دنبال چه مقوله ای بوده اید.

در واقع گوگل تمام فعالیت های روزانه شما اعم از سرچ ها و جستجوهای انجام شده در گوگل را در هیستوری اکانت گوگل ثبت خواهد کرد و شما برای حذف اطلاعات شخصی از اکانت گوگل بهتر است محل ذخیره این اطلاعات را بدانید و سپس برای حذف این اطلاعات شخصی اقدام نمایید.

برای حذف اطلاعات شخصی از اکانت گوگل آموزش زیر را به صورت نوشتاری دنبال کنید.

آموزش حذف اطلاعات شخصی از اکانت گوگل :

حذف اطلاعات از گوگل و حريم خصوصی گوگل 1

  1. ابتدا وارد Gmail خود شوید .
  2. پس از کلیک بر روی عکس خود ، گزینه My Account را انتخاب کنید.
  3. پس از ورود به صفحه My Account شما می توانید هر تغییری در تنظیمات اکانت اجرا کنید.
  4. صفحه My Account را به پایین کشیده و روی قسمت My Activity کلیک کنید.
  5. در این قسمت در بالای صفحه سمت راست روی سه نقطه کلیک کنید.
  6. در منوی باز شده گزینه Activity Control را انتخاب کنید.
  7. با ورود به صفحه Activity Control می توانید فعالیت های خود را که توسط گوگل به ثبت رسیده است را مشاهده کنید.

 فعالیت هایی که توسط اکانت گوگل ذخیره می شود:

  • تمام تاریخچه وب‌گردی و اپلیکیشن‌های گوگل
  • ثبت تمام رفت و آمدهای شما در صورت داشتن گوشی اندروید
  • ثبت تمام دستگاه هایی که به اکانت گوگل شما متصل شده اند
  • ذخیره فعالیت های صوتی
  • جستجوهای انجام شده در یوتیوب

آموزش ساخت اکانت گوگل پلی Google Wallet ( گوگل والت )

در جمع آوری کلی می توان گفت :

اطلاعات جیمیل ، عکس ، تصویر ، فیلم و دیگر فعالیت ها و Search های شما در اکانت گوگل ذخیره می شود در این صورت شما قادر هستید جهت حذف اطلاعات Gmail ، حذف سایت ها از هیستوری گوگل ، حذف تصاویر و به طور کلی جهت حذف سابقه ی مرورگر و پاک کردن حافظه گوگل اقدام نمایید.

با دسترسی به آدرس هایی که شما قبلا سرچ کرده اید و گوگل آن ها را ذخیره کرده است می توانید سوابق فعالیت خود را مشاهده و دانلود کنید.

نکته: برای پاک کردن حافظه مرورگر نگران سوابق جستجوهای ذخیره شده توسط گوگل نباشید زیرا با پاک کردن حافظه مرورگر ، سوابق شما حذف نخواهد شد چون شما تنها اطلاعات ذخیره شده توسط مرورگر را پاک خواهید کرد نه اطلاعاتی که روی سرور گوگل ذخیره می شود.


حذف اطلاعات گوگل ٬ حذف اطلاعات شخصی در گوگل ٬ پاک کردن حافظه اکانت گوگل ٬ حذف اطلاعات در سرچ گوگل ٬ حذف اطلاعات گوگل کروم ٬ حريم خصوصی گوگل
حذف اطلاعات سرچ شده در گوگل ٬ نحوه حذف اطلاعات از گوگل ٬ تنظیمات حريم خصوصی گوگل چیست ٬ آموزش حذف اطلاعات از گوگل ٬ پاک کردن حافظه اکانت گوگل 
حذف اطلاعات شخصی از کامپیوتر ٬ حذف اطلاعات شخصی در گوگل ٬ پاک کردن حافظه اکانت گوگل ٬ حذف اطلاعات گوگل ٬ حذف اطلاعات شخصی از اینترنت ٬ حريم خصوصی گوگل
حريم خصوصی در گوگل ٬ سیاست حريم خصوصی گوگل ٬ پاک کردن حافظه اکانت گوگل ٬ حريم خصوصی کاربران گوگل ٬ نحوه پاک کردن حافظه اکانت گوگل ٬ حذف اطلاعات گوگل
ورود به حريم خصوصی گوگل ٬ حذف اطلاعات گوگل ٬ آموزش پاک کردن حافظه اکانت گوگل ٬ حريم خصوصی گوگل چیست ٬ حذف اطلاعات گوگل ٬ حريم خصوصی گوگل چیست