تریلر جدید call of duty black ops 4

نمایش تریلر در یوتیوب


نمایش تریلر در نماشا

یکی از جدیدترین نسخه از سری بازی های Call of Duty که ساعت ها شما را به خود مشغول می کند سری جدید آن با نام Call of Duty Black Ops 4 می باشد .

مجموعه ای که با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی آن همراه بوده به عنوان مثال در بعضی از بخش هایی که جزء اساسی ترین قسمت های بازی بوده است کاملا حذف شده اند با وجود این تغییرات باز هم توانست در میان دوستداران این مجموعه جای خود را به خوبی باز کند.

با مشاهده ی تریلر بازی می توانید همه ی مواردی که به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شده است را ببینید. با استفاده از به روزرسانی جدید ارائه شده در بازی یک نقشه ی جدید به بخش بلک اوت آن اضافه خواهد شد و در بخش بتل گراند نیز با تغییراتی رو به رو خواهید شد.

خرید بازی Call of Duty: Black Ops 4 + قابلیت بروزرسانی

داستان بازی Call of Duty Black Ops 4

گرچه حذف بخش داستانی برای بعضی از گیمرها ناراحت کننده به نظر می رسد اما منتشر کننده بازی کال اف دیوتی ( اکتیویژن ) ، با حذف بخش داستانی بازی این فرصت را به سازندگان بازی ( تری ارک ) داد تا آن ها بتوانند بیشتر توان و تمرکز خود را روی بخش مولتی پلیر بازی بگذارند تا داستان نویسی ، طراحی شخصیت ها و دیالوگ ها .

با حذف بخش داستانی از بازی ، نسخه ی جدید کال اف دیوتی در سه بخش خلاصه می گردد که شامل زامبی ها ، مولتی پلیر و بلک اوت می باشد.

رفع ارور بازی ها

اما از نکات جالبی که گیمر نهایت لذت را از آن خواهد برد ، گان پلی بازی است چرا که بسیار روان انجام می پذیرد مانند در دست گرفتن سلاح های مختلف مثل شات گان ، اسنایپر و استفاده از آن ها و شلیک کردن به دشمنان که لذت وصف ناپذیری را برای گیمر به ارمغان می آورد.

شبیه سازی هر اسلحه به خوبی در این بازی صورت پذیرفته به طوری که زمان برخورد تیر سلاح ، به دشمنان حس لذت بخشی را برای گیمر فراهم می کند تا جایی که از شلیک کردن و کار با اسلحه ها به هیچ عنوان خسته نخواهید شد.

همچنین شخصی سازی اسلحه ها نیز می تواند از دیگر مواردی باشد که گیمر ها به آن علاقه ی خاصی نشان می دهند.

بازی Call of Duty Black Ops III – Zombies Chronicles Edition

امکان شخصی سازی برای کاراکترها و شخصیت ها نیز در بازی Call of Duty Black Ops 4  فراهم شده است.

همچنان که در حین انجام بازی به پیشرفت هایی دست پیدا می کنید جوایزی نیز برای شما در نظر گرفته می شود که این مورد می تواند حس خوبی برای گیمر ایجاد کرده و تلاش خود را برای به دست آوردن سلاح های بیشتر و یا ارتقا آنها مضاعف نماید.

به طور کلی می توان گفت این نسخه با تمام تغییراتی که نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است باز هم آنقدر لذت بخش هست که ساعت ها بتواند شما را به خود مشغول کند.

پشنهاد می کنیم حتما تریلر این بازی جذاب را تماشا کنید و از اجرای بازی کال اف دیوتی نهایت لذت را ببرید.


تریلر جدید call of duty black ops 4 ، بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 ، بازی کال اف دیوتی بلک اپس 4 برای کامپیوتر ، نقد بازی call of duty black ops 4
کال اف دیوتی بلک اپس 4 برای اندروید ،  دانلود بازی call of duty black ops 4 برای کامپیوتر ، داستان بازی call of duty black ops 4 ، تریلر بازی call of duty black ops 4
نقد و بررسی بازی call of duty black ops 4 ، بررسی بازی کال اف دیوتی ٬ تریلر جدید call of duty black ops 4 ٬‌ دانلود تریلر call of duty black ops 4
تریلر رسمی بازی call of duty black ops 4 ٬ تریلر بازی کال اف دیوتی 4 ٬ تریلر رسمی بازی call of duty black ops 4 ٬ تریلر بازی کال اف دیوتی 4
تریلر جدید call of duty black ops 4 ٬‌ دانلود تریلر call of duty black ops 4 ٬‌ تریلر رسمی بازی call of duty black ops 4 ٬ تریلر بازی کال اف دیوتی 4