بهترین بازی های پلی استیشن vr

بهترین بازی های هدست واقعیت مجازی ps4 :

در قسمت های قبلی با هدست واقعیت مجازی PS4 آشنا شدید.

 در این بخش شما را با 10 بازی از بهترین بازی های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 4 آشنا می کنیم تا آگاهی بیشتری برای خرید بازی هایی که از  PlayStation VR پشتیبانی می کنند داشته باشید.

خرید بازی های ایکس باکس ، پلی استیشن ، سی دی کی

  1. Resident Evil 7: Biohazard

این بازی از بهترین عناوین سال 2017 شناخته شده است اما اگر همین بازی را با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR اجرا کنید تجربه لذت بخش تری را خواهید داشت . به جرات می توان گفت که بازی Resident Evil 7 یکی از بهترین بازی های هدست واقعیت مجازی است.

خرید کد بازی resident evil 2 remake ایکس باکس

این بازی از نوع داستان های ترسناک اول شخص است همچنین DLC های این بازی نیز با واقعیت مجازی سازگاری دارند.

داستان این بازی مربوط به ایتن وینترز است که به جستجوی همسر خود در یکی از شهرهای امریکا به نام لوئیزیانای امریکا می گردد و در طی این جستجو او در خانه بزرگ خانواده بیکرها گرفتار می‌شود.

بسیاری بر این باورند که اگر بازی Resident Evil 7 را از طریق هدست PSVR بازی کنید، تجربه ی یکی از ترسناک ترین بازی های تاریخ را داشته اید.

حتما بخوانید :

سرویس PlayStation Now چیست؟

2. Star Wars: Battlefront – Rogue One: X-Wing VR Mission :

با بسته ی الحاقی بازی Star Wars: Battlefront سوار بر جنگنده X-Wing ماموریت ها را با هدست واقعیت مجازی به پایان برسانید.

3. Batman: Arkham VR :

اگر علاقه دارید در ماسک ، شنل و لباس بتمن قرار گیرید این بازی به شما اجازه می دهد تا برای چند ساعتی در نقش بتمن قرار گیرید و با پوشیدن لباس آن بدون هیچگونه درگیری و مبارزه ای با دیگران ، به دنبال راز گم شدن رابین و نایت وینگ بگردید. درست است که مبارزه ای در کار نیست اما کشف حقایق به سادگی انجام نمی شود و باید معماها را یکی پس از دیگری حل کنید تا به هدف خود برسید.

4. Until Dawn: Rush of Blood :

از دیگر بازی های ترسناکی که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را پشتیبانی می کند می توان به بازی Until Dawn: Rush of Blood اشاره کرد.

در این بازی شخصیت اصلی سوار بر یک رولر کوستر است و باید در برابر حملات دلقک‌های آدمکش و اشباح از خود دفاع کند. اگر می خواهید یک بازی ترسناک و جذاب را تجربه کنید ، بازی Until Dawn Rush of Blood گزینه مناسبی است.

5. Thumper :

ویژگی های بازی Thumper :

در این بازی شاهد بازی های اکشن ریتمیک کلاسیک هستیم اگر بخواهید دنیای خطرناک اما شگفت انگیز یک سوسک فضایی را دنبال کنید نیاز به آنالوگ، یک دکمه و هدست واقعیت مجازی PSVR خواهید داشت.

طراحی ساند افکت‌ها و موسیقی بازی به وسیله برایان گیبسون از بند Lightning Bolt انجام شده است.

هر چند که این بازی فاقد خون و خون ریزی است اما با هدست واقعیت مجازی می توانید خشونت را در بازی احساس کنید.

6. PlayStation VR Worlds :

با تجربه بازی PlayStation VR Worlds ، می توانید به قابلیت های هدست واقعیت مجازی PlayStation VR پی ببرید. دنیای واقعیت مجازی را می توانید با 5 مینی ‌گیمی که در این بازی نهفته است تجربه کنید مانند مقابله با یک کوسه در اعماق دریا و فرار از دست پلیس‌ها در خیابان‌های لندن

مطالب مرتبط :

جدیدترین بازی های ps4 2019

7. Hustle Kings VR :

افرادی که به بازی بیلیارد علاقه مند هستند اجرای بازی Hustle Kings VR برای آن ها جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

انواع بازی های بیلیارد که در عنوان یافت می شوند عبارت اند از 8-Ball ، اسنوکر ، Black ball

8. Job Simulator :

برای اینکه بتوانید کار در پشت میز را تجربه کنید یا یک محیط کاری را اداره کنید اجرای بازی Job Simulator این تجربه را به شما خواهد داد تا از طریق آن بتوانید این شغل ها را تجربه کنید. در این بازی ربات ها ، آدم ها را برای انجام شغل های معمولی استخدام می کنند.

حتما خوانید :

بالا نیامدن تصویر ps4

9. Battlezone :

بازی Battlezone شما را به کنترل تانک های کبرا هدایت می کند که با در اختیار داشتن آن ها می توانید به مبارزه علیه تانک های دیگر اقدام کنید.

  • بازی از لحاظ سبک هنری دارای طراحی منحصر به فردی است که با استفاده از هدست واقعیت مجازی جذاب تر می شود.
  • مبارزات بازی به قدری جذاب هست که ساعت ها شما را سرگرم کند.

10 . Eve: Valkyrie :

شما به عنوان یک خلبان جنگنده فضایی در این بازی قرار گرفتید که توسط ران کاویک به جمع دزدان فضایی راه یافته اید. هدف از عضویت شما در این گروه، جنگیدن با دیگر دزدان فضایی است.

بهترین بازی های پلی استیشن vr ، بهترین بازی های پلی استیشن وی ار ، دانلود بازی های پلی استیشن وی ار ، لیست بازی های پلی استیشن vr ، بازی های vr پلی استیشن 4
دانلود بازی های پلی استیشن وی ار ، لیست بازی های پلی استیشن vr ، بازی های vr پلی استیشن 4 ، بهترین بازی های پلی استیشن vr ، بهترین بازی های پلی استیشن وی ار