مشکل نیامدن تصویر ps4 :

بالا نیامدن کنسول پلی استیشن یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران ps4 با آن مواجه می شوند به همین خاطر در این بخش قصد داریم با تغییرات سخت افزاری و یا نرم افزاری دستگاه به رفع مشکل لود نشدن ps4 بپردازیم.

البته ممکن است با انجام مراحل زیر همچنان مشکل روشن نشدن پلی استیشن 4 ادامه داشته باشد بنابراین در این شرایط باید به نمایندگی مجاز تعمیرات سونی مراجعه نمایید.

خرید گیفت کارت ps4 معتبر و ارزان

  • کابل برق متصل به کنسول را قطع کنید :

اتصال کابل کنسول ps4 به برق را قطع کنید و مجدد کابل را متصل کنید. به مدت 30 ثانیه صبر کنید و دوباره اتصال را برقرار کنید سپس کلید power را بزنید.

البته در صورتی این روش جواب می دهد که مشکل جدی برای کنسول ps4 پیش نیامده باشد.

مطالب مرتبط:

لیست ارور های ps4

  • گرد و غبار قرار گرفته بر روی کنسول را پاک کنید:

ورود گرد و غبار داخل کنسول می تواند باعث مشکلاتی از جمله بالا نیامدن ps4 شود. روشی که برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می شود تمیز کردن و پاک کردن قطعات داخلی دستگاه از هر گونه گرد و غبار است.

استفاده از اسپری های مخصوص به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی درون منافذ تهویه کنسول و دیسک درایو کنسول را تمیز کنید.

  • ضربه زدن به کنسول ps4 :

از روش ضربه زدن به دستگاه برای رفع مشکل بالا نیامدن کنسول استفاده کنید تا یک شوک مکانیکی به بخش بالایی کنسول وارد شود و باعث روشن شدن دستگاه گردد. البته توجه داشته باشید کنسول باید به طور کامل خاموش و از برق جدا باشد.

ضربه باید آهسته انجام شود که آسیبی به قطعات حساس کنسول نرسد. پس از وارد کردن ضربه به دستگاه می توانید کنسول را به برق متصل کنید و کلید پاور را جهت روشن کردن دستگاه فشار دهید.

چگونه ps4 را خاموش کنیم

  • یک دیسک درون کنسول قرار دهید:

زمانی که یک دیسک را وارد کنسول می کنید، دستگاه قادر است به صورت خودکار شروع به شناسایی بازی کند.

این روش می تواند برای بالا آمدن کنسول روش مناسبی باشد. ابتدا باید کابل را به برق متصل کنید، سپس یک دیسک بلوری را وارد دستگاه کنید. ( توجه داشته باشید پس از اتصال کابل برق به پریز دستگاه را روشن نکنید .)

حتما بخوانید:
چگونه در ps4 از بازی فیلم بگیریم

هنگامی که متوجه شدید دستگاه ، دیسک را شناسایی کرده اجازه دهید به صورت خودکار روشن شود سپس دیسک را از کنسول خارج کنید.

  • دیتابیس ps4 را بازسازی کنید:

با بازسازی دیتابیس دستگاه امکان رفع مشکل بالا نیامدن پلی استیشن 4 وجود دارد. استفاده از این روش چگونه به رفع مشکل بالا نیامدن کنسول کمک می کند؟ با استفاده از این روش می توانید ایرادات جزیی هارد درایو را رفع کنید.

از یک سیم استفاده کنید دسته دوال شاک ۴ را به کنسول متصل کنید. سپس کلید Power روی کنسول خود را تا زمان به صدا درآمدن بوق دوم فشار دهید تا وارد حالت Safe Mode کنسول پلی استیشن 4 شوید.

اکنون به سراغ دسته کنسول خود بروید و گزینه Rebuild Database را با استفاده از دسته انتخاب کنید تا عملیات مرتبط با بازسازی دیتابیس کنسول کامل شود.

نکته: در صورتی که از راهکارهای ارائه شده استفاده کردید و نتیجه مناسبی دریافت نکردید باید برای تعمیر کنسول ps4 خود به مراکز مربوطه در این زمینه مراجعه کنید.

بالا نیامدن تصویر ps4 ٬ علت بالا نیامدن تصویر ps4 ٬ مشکل نیامدن تصویر ps4 ٬ نیامدن تصویر در ps4 ٬ مشکل نیامدن تصویر ps4 ٬ علت بالا نیامدن تصویر در ps4
نیامدن تصویر در ps4 ٬ مشکل نیامدن تصویر ps4 ٬ علت بالا نیامدن تصویر در ps4 ٬ بالا نیامدن تصویر ps4 ٬ علت بالا نیامدن تصویر ps4 ٬ مشکل نیامدن تصویر ps4