افزایش امنیت اپل ایدی :

نکات امنیتی اپل ایدی ؛ بالا بردن امنیت اپل ایدی

امنیت اپل آیدی مقوله ای بسیار مهمی است که باید برای حفظ آن کوشید!

همانطور که می دانید از اپل ایدی برای دسترسی به سرویس های اپل استفاده می کنند و زمانیکه برای دانلود برنامه ای وارد اپ استور یا آیتونز می شوید هیچ نگرانی در رابطه با قفل شدن دستگاه یا دسترسی دیگران به اطلاعات آیکلود شما نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که به هیچ کس اعتماد نکنید و اطلاعات اپل ایدی خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهید.

در صورتی که با اپل ایدی خود در آیکلود وارد شوید و شخصی اطلاعات اپل ایدی شما را داشته باشد می تواند دستگاه شما را قفل یا به اطلاعاتی که در آیکلود Backup گرفته اید دسترسی یابد، حتی می تواند اطلاعات گوشی شما را پاک کند.

بنابراین برای افزایش امنیت اپل ایدی باید به هر نحوی از دستیابی افراد سود جو به مشخصات شخصی خود در دستگاه‌های هوشمندتان جلوگیری کنید .

نحوه ساخت اپل آیدی

اگر در صدد افزایش امنیت اپل ایدی خود هستید باید چند نکته از موارد امنیتی را رعایت کنید:

افزایش امنیت اپل ایدی

  • از یک رمز عبور قوی ( پسورد ) برای اپل ایدی خود استفاده کنید.

رمز عبور اپل ایدی باید به صورت 8 کاراکتر یا بیشتر و حداقل شامل یک حرف کوچک یک حرف بزرگ و یک عدد باشد تا اپل آن را به عنوان پسورد اپل ایدی قبول کند.

حال برای قوی تر کردن رمز عبور بهتر در پسورد خود از علائم * @ & و از این دست موارد بکار ببرید.

از حروف و اعداد پشت سر هم که در کیبورد قرار دارد استفاده نکنید چون حدس آن برای سارق آسان می شود .

خرید اپل آیدی وریفای شده

بنابراین بهتر است از حروف و اعداد مختلف و سخت برای رمز عبور استفاده کنید.

در حالی که از قبل اپل ایدی تهیه کرده اید و رمز عبور آن به اندازه ی کافی قوی نیست می توانید با ورود به نحوه تغییر رمز اپل ایدی پسورد خود را تغییر دهید و علائم و حروفی انتخاب کنید که حدس آن برای دیگران مشکل باشد.

  • انتخاب جواب سوالات امنیتی به نحوی که حدس آن برای دیگران سخت باشد نیز برای افزایش امنیت اپل ایدی مناسب است.

شرکت اپل برای اینکه مطمئن شود مالک اصلی اپل ایدی خودتان هستید در زمان ساخت اپل ایدی از شما چند سوال برای امنیت آن خواهد پرسید که بهتر است از همان ابتدا و در زمان ساخت  اپل ایدی ٬ جواب سوالات را به گونه ای پاسخ دهید که حدس آن برای دیگران دشوار باشد.

در صورتی که حدس پاسخ سوالات امنیتی که از قبل انتخاب کرده اید برای دیگران آسان است می توانید از آموزش تغییر سوالات امنیتی استفاده کنید و تا می توانید پاسخ هایی را جایگزین کنید که حدس آن خارج از توان افراد سودجو باشد.

  • استفاده از تایید دو مرحله ای یا به اصطلاح two-step verification برای افزایش امنیت اپل ایدی :

در صورتی که در ایران باشید قادر نخواهید بود از گزینه ی تایید دو مرحله ای برای محافظت از اپل ایدی خود استفاده کنید زیرا برای فعال سازی این قسمت نیاز به تایید شماره همراه می باشد که به دلیل تحریم ایران ، شرکت اپل شماره های تلفن ایران را پشتیبانی نخواهد کرد و هویت شما برای همیشه باید نزد اپل ناشناس بماند.

 به طور کلی :

برای استفاده از دستگاه های اپل و رفتن به نرم افزار آیتونز و خرید از اپ استور داشتن شناسنامه ی اپل ( اپل ایدی ) امری ضروریست.

دانلودها ، اطلاعات شخصی و موارد دیگر همه با اپل ایدی در ارتباطند و بدون این شناسنامه قادر نخواهید بود از امکانات اپل استفاده کنید.

آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی

هر فرد برای خود یک اپل ایدی مخصوص دارد که اگر این اپل ایدی در دست افراد سودجو قرار گیرد به تمام اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا خواهد کرد که ممکن است با دستکاری در ان خسارت های جبران ناپذیری در اپل ایدی وارد کند.

به همین منظور باید جهت افزایش امنیت اپل ایدی خود تلاش کنید و هر آن چه که بر افزایش امنیت اپل ایدی لازم است انجام دهید.


افزایش امنیت اپل ایدی ٬ امنیت اپل ایدی ٬ بالا بردن امنیت اپل ایدی ٬ نکات امنیتی اپل ایدی ٬ نحوه افزایش امنیت اپل ایدی ٬ آموزش امنیت اپل ایدی
آموزش و نحوه افزایش امنیت اپل ایدی ٬ بالا بردن امنیت اپل ایدی ٬ نحوه بالا بردن امنیت اپل ایدی ٬‌ افزایش امنیت اپل ایدی ٬ نکات امنیتی اپل ایدی
امنیت اپل ایدی ٬ نکات امنیتی اپل ایدی ٬ نحوه افزایش و بالا بردن امنیت اپل ایدی ٬ امنیت اپل ایدي ٬ بالا بردن امنیت اپل ایدي ٬ افزایش امنیت اپل ایدی