اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه :

پیش تر در مورد سرویس اشتراکی PS NOW پلی استیشن یک ماهه 1 ماهه توضیحاتی ارائه کردیم.

یکی از پر مخاطب ترین سرویس های پلی استیشن که استفاده از آن نیازمند پرداخت هزینه می باشد سرویس PS NOW است که با پرداخت مبلغی می توانید به بیش از 600 بازی کنسول های PS4 ، PS3 و حتی پلی استیشن 2 دسترسی داشته باشید .

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که تجربه این بازی ها از طریق استریم کردن روی PS4 و PC امکان پذیر است .

در صورتی که از نسل نهم کنسول پلی استیشن یعنی PS5 استفاده می کنید نگران نباشید سرویس اشتراکی PS NOW ، طبق گفته های یاشیرو اساکی (Yasuhiro Osaki) ، مدیر شبکه پلی استیشن توسط این کنسول نیز پشتیبانی می گردد.

سرویس PS NOW هر ماه به تعداد و عناوین بازی های خود، یک یا دو بازی را اضافه می کند که البته برخی از آن ها موقتا و برخی نیز به صورت دائم به لیست این بازی ها افزوده می گردند.

خرید انواع بازی ایکس باکس و سی دی کی

برای استفاده از بازی های سرویس اشتراکی PS NOW کافی است گیفت کارت PS NOW پلی استیشن سه ماهه 3 ماه را از سایت گیفت کارت خریداری نمایید.

اشتراک PS NOW سه ماهه

پس از خرید اشتراک 3 ماهه PS NOW و شارژ آن در اکانت خود می توانید به مدت 3 ماه از بازی های این سرویس استفاده نمایید.

از بازی های مشهور و شناخته شده ی PS NOW می توان به The Last of Us بازی های Killzone Shadow fall ، بازی Uncharted و خدای نبرد God of War اشاره کرد.

سایت giftcard.ir به عنوان اولین سایت ارائه دهنده گیفت کارت پلی استیشن PS NOW در ایران و فروش گیفت کارت پلی استیشن PS NOW یک ماهه ، اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه و اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله آماده ارائه خدمات به کاربران عزیز می باشد.

اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه ، اشتراک PS NOW سه ماهه ، خرید اشتراک PS NOW سه ماهه
خرید اشتراک پلی استیشن سه ماهه ، گیفت کارت PS NOW سه ماهه ،
خرید اشتراک PS NOW سه ماهه
خرید اشتراک پلی استیشن سه ماهه ، گیفت کارت PS NOW سه ماهه ، اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه ، اشتراک PS NOW سه ماهه