آموزش تغییر ایمیل اکانت psn یا اموزش تغییر ایدی ps4

نحوه تغییر ایمیل یا نام کاربری در شبکه پلی استیشن

پس از صحبت های زیادی که در مورد تغییر یا عدم تغییر ایمیل یا همان نام کاربری اکانت پلی استیشن (تغییر نام user در ps4) مطرح بود اکنون سونی این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده است.

شرکت سونی به دلایل امنیتی و بعضا نامشخص امکان تغییر نام کاربری را از گیمرها گرفته بود اما اکنون این تغییر با محدودیت هایی برای کاربران فراهم شده است.

دسترسی به نام کاربری یا همان ایمیل اکانت پلی استیشن امری مهم و ضروری است زیرا در مواردی که شما رمز عبور خود را فراموش کرده باشید تنها راه بازیابی اطلاعات شما تنها ، از طریق ایمیلی است که ثبت کرده اید.

خرید گیفت کارت ps4

اگر برای اولین بار است که قصد تغییر نام کاربری اکانت پلی استیشن خود را دارید می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید اما اگر برای دومین بار می خواهید تغییر نام کاربری در ps4 را انجام دهید به طور تقریبی مبلغی بین 8 تا 10 دلار برای کاربران معمولی و 4 تا 5 دلار برای کاربران پلاس تعیین شده است.

مطالب مرتبط :

نکات کاربردی در مورد پلی استیشن 4

نکاتی که هنگام تغییر نام کاربری اکانت پلی استیشن باید در نظر داشته باشید:

با تغییر ایمیل در psn ممکن است تمامی جزئیات مانند ذخیره ی بازی ها و پیشرفت ها ، افزونه ها و یا ارزهای مجازی را از دست بدهند. همچنین ID که قبلا از آن استفاده کرده اید ممکن است در برخی موارد برای کاربران دیگر قابل مشاهده باشد.

همچنین سونی ذکر کرده است که این قابلیت برای تمام بازی هایی که پس از 1 اوریل 2018 منتشر شده اند سازگار می باشد.

علاوه بر امکان تغییر نام کاربری، گزینه های دیگری همچون ویرایش password (رمز عبور) ،security question and answer (تغییر سوالات امنیتی و پاسخ آن ها) و mobile phone (شماره همراه) نیز وجود دارد

در هر صورت ممکن است نیاز داشته باشید ایمیل اکانت پلی استیشن یا نام کاربری اکانت پلی استیشن خود را تغییر دهید ، برای این منظور با آموزش زیر با ما همراه باشید:

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn 1

  • در گوشه سمت راست تصویر بر روی نام کاربری خود کلیک کنید. سپس گزینه Account Setting را انتخاب نمایید.
  • از منوی سمت چپ روی گزینه Security کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn 2

  • در بخش Security امکان تغییر ایمیل، پسورد ،سوالات امنیتی و شماره همراه وجود دارد. برای تغییر ایمیل در قسمت Email Address روی گزینه Edit کلیک کنید.

حتما بخوانید : اکانت پلاس هکی ؛ اکانت پلاس هکی ps4

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn 3

  • در کادر باز شده ایمیل یا نام کاربری جدید خود را وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، گزینه Save را برای تغییر نام کاربری کلیک کنید.

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn 4

مراحل تغییر نام کاربری یا ایمیل اکانت PSN شما با موفقیت به پایان رسید.

آموزش تغییر ایمیل اکانت psn ٬ آموزش تغییر ایمیل اکانت ps4 ٬ تغییر ایمیل اکانت پلی استیشن ٬ اموزش تغییر ایدی ps4 ٬ تغییر نام کاربری در پلی استیشن
تغییر ایمیل اکانت پلی استیشن ٬ اموزش تغییر ایدی ps4 ٬ تغییر نام کاربری در پلی استیشن ٬ آموزش تغییر ایمیل اکانت psn ٬ آموزش تغییر ایمیل اکانت ps4