تریلر بازی شوتر آنلاین زولا

بررسی بازی شوتر آنلاین زولا :

نمایش تریلر در یوتیوب


نمایش ترلیر در نماشا

بازی شوتر زولا از نوع بازی های رایگان و قابل دانلود است که در بسیاری از کشورها به زبان های مختلف انتشار پیدا کرده است که از مهمترین آنها می توان به بازی زولا ترکیه اشاره کرد.

البته ورژن ایرانی این بازی هم به زبان فارسی منتشر شده است که از بازی های کانتر استریک و ندای وظیفه نشات گرفته است.

اگر به یاد داشته باشید بازی کلش اف کلنز از بازی های پرطرفدار و هیجان انگیز بود که خیلی زود فراگیر شد ، در واقع می توان درباره ی بازی زولا نیز همین برداشت را داشته باشیم که این بازی هم مانند بازی کلش اف کلنز بتواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

از ویژگی هایی که در این بازی نهفته است و می توان به صورت مختصر در این بخش به آن ها اشاره کرد، دریافت رایگان بازی زولا با سرعت بالا در سرورهای ایران، اجرای آنلاین به صورت جمعی و گروهی و رقابت با دیگران است.

در واقع زولا یک بازی کامپیوتری مهیج ایرانی است که به صورت شوتر اول شخص اجرا می شود.

حتما ببینید:

فروش بازی های مهیج در سایت تخصصی کد بازی ایکس باکس

ویژگی های بازی اکشن شوتر زولا :

شخصی سازی عناصر در بازی از مهم ترین مزیت های بازی زولا است که با این ویژگی گیمر می تواند عناصری که در اختیار دارد را با سلیقه ی خود تنظیم و استفاده نماید.

شما به عنوان یک بازیکن هنگام اجرای بازی می توانید از سلاح های متنوعی که در طول بازی در اختیار شما قرار می گیرد استفاده و یا حتی آن ها را شخصی سازی کنید و شانس موفقیت خود را در بازی به چند برابر برسانید.

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که شما برای داشتن برخی از سلاح ها در بازی باید سکه داشته باشید و در ازای خرید هر سلاح سکه بپردازید که برای خرید سکه هم باید در بازی پول پرداخت کنید تا بتوانید سکه خرید کرده و از آن برای خرید سلاح در بازی استفاده کنید.

اما اشکالی که در این جا وجود دارد این است که سلاح هایی که خرید می کنید چه با پرداخت پول یا سکه در مدت 1 تا 30 روز در دسترش شما هستند و فقط سلاح های M4 ، کلت ، چاقو و شاتگان به صورت دائمی در دسترش شما قرار دارند.

تریلر بازی شوتر آنلاین زولا

نوع سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی شوتر زولا:

شاید این موضوع کمی نگران کننده به نظر بیاید که برای نصب و اجرای بازی زولا چه سخت افزاری لازم است؟

اما جای نگرانی نیست ، شما قادر هستید با یک سیستم و سخت افزار معمولی بازی زولا را با کارت گرافیک سری 7000 و CPU های دو هسته ای معمولی روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

تریلر بازی های ایکس باکس ، پلی استیشن

نحوه گروه بندی در بازی زولا:

بازی زولا از دو تیم تبهکاران و ضربت تشکیل شده است که هر گروه شامل 8 کاراکتر می باشد.

شما به دلخواه خود نوع گروه و یکی از شخصیت های داخل آن را انتخاب می کنید، با انتخاب یکی از کاراکترهایی که در این دو تیم قرار دارند می توانید با وارد شدن به اتاق های مختلف بازی ، هدف تعیین شده ی تیم را به سرانجام برسانید.

هر اتاق شامل مود ها و نقشه های مختلف همراه با زمان و امتیاز جداگانه است. اگر در مسیر حرکت در مکانی قرار گرفتید که هیچگونه اتاقی دیده نشد یا وجود نداشت می توانید از منوی بالا یک اتاق بسازید و کمی صبر کنید تا بقیه پلیرها به اتاق راه یابند.

نکته: در صورتی که هیچ کدام از کاراکترها مورد علاقه ی شما نبود می توانید با پرداخت پول شخصیت دیگری انتخاب کنید.

سرعت بازی زولا هنگام نصب روی سخت افزار:  

زولا از نظر گرافیکی طوری ساخته شده است که با کمترین امکانات قابل اجرا باشد. گیمرهایی که موقعیت اینترنتی مناسبی ندارند یا از سیستم پر قدرت بهره مند نیستند، زولا می تواند بهترین گزینه برای ایجاد سرگرمی و اوقات فراغت آنان باشد.

اجرای بازی به قدری روان و صریح است که روی اینترنت های سرعت پایین بدون تاخیر قابل نصب و اجرا است.

عدم تاخیر در نصب بازی می تواند بخاطر وجود سرورهای بازی در دیتاسنترهای مختلف که در سراسر کشور توزیع شده اند باشد.

انواع تروفی بازی ها

نتیجه گیری :  

اصل بازی که باعث می شود بازی های ویدیویی مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و روز به روز به توسعه و پیشرفت آنان کمک کند ماهیت آنلاین بودن آن ها می باشد که با بروزرسانی های متعدد قابلیت های جدید به آن ها اضافه می شود و رضایت کاربر را فراهم می کند.

ماهیت اجرای آنلاین در بازی شرایطی را برای گیمر مهیا می کند که بتواند با رقبای خود مسابقه دهد، با یکدیگر بحث یا گفتگو داشته باشند و در نهایت به پیروزی برسند.

حس رقابت بازیکن را به پیروزی و موفقیت نزدیک می کند چرا که به جنب و جوش می افتد که از رقبای خود پیشی بگیرد.

درست است که بسیاری از گیمرها با استفاده از دستگاه های پیشرفته نظیر پلی استیشن و ایکس باکس ، بازی های مختلف همراه با کیفیت های عالی را تجربه کرده اند اما بازی با استفاده از ابزارهای کیبورد و ماوس روی PC بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

ناگفته نماند در آینده ای نزدیک نسخه جدید بازی شوتر زولا روی موبایل عرضه خواهد شد.


بازی زولا ، ٬ تریلر بازی zula ٬ دانلود بازی شوتر آنلاین زولا ، دانلود بازی زولا با حجم کم ، تریلر بازی زولا ٬ تریلر رسمی بازی زولا ٬ تریلر بازی شوتر زولا
داستان شخصیت های بازی زولا ، بازی زولا ترکیه ، دانلود بازی زولا با لینک مستقیم ، بازی zula ، بازی zula برای ios ، بازی zula ios
داستان بازی زولا ، داستان کاراکترهای بازی زولا ٬ دانلود تریلر بازی شوتر آنلاین زولا ٬ تریلر بازی zula ٬ دانلود بازی شوتر آنلاین زولا
تریلر بازی زولا ٬ تریلر رسمی بازی زولا ٬ تریلر بازی شوتر زولا ٬ داستان بازی زولا ، داستان کاراکترهای بازی زولا ٬ دانلود تریلر بازی شوتر آنلاین زولا