تغییر اسم اکانت psn ؛ تغییر نام کاربری در ps4 ؛ تغییر نام کاربری psn

تغییر نام کاربری شبکه PSN

تغییر نام کاربری در ps4 یکی از حقوق کاربران بشمار می آید اما متاسفانه به علت وجود افراد سودجو ، سونی این حق را از کاربران خود گرفته است.

سونی همانند ایکس باکس لایو این کار را فقط برای امنیت کاربران خود انجام داده است. چون بعضی از کاربران هستند که با تغییر هویت خود در شبکه PSN برای کاربران دیگر مزاحمت ایجاد می کنند و موجب آزار و اذیت آنان می شوند.

مدیر عامل شرکت سونی اقای Shawn Layden اظهار داشت که در اهداف سونی تغییر نام کاربری اضافه شده است و این کمپانی قصد دارد تغییر نام و حذف تروفی های ناخواسته را برای کاربران خود فراهم کند تا کاربران بتوانند بهتر از قبل روی اطلاعات خود در شبکه PSN کنترل داشته باشند.

اما این تغییر هویت باید طوری صورت گیرد که تغییر اساسی و کلی در اطلاعات شخص ایجاد نشود و به حالت شفاف مشخص باشد که این کاربر همان کاربر قبلی است.

آموزش تصویری تغییر ایمیل اکانت پلی استیشن

تایید تغییر نام کاربری PSN

با بررسی و جزئیاتی که سونی در نظر گرفته در نهایت با تغییر نام کاربری در ps4 موافقت و به صورت رسمی تاییدیه خود را در رابطه با تغییر نام کاربری PSN روی وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد.

نحوه تغییر نام کاربری پلی استیشن ؛ به صورت آزمایشی روی چند کاربر امتحان می شود و پس از تایید شدن در اوایل سال 2019 به صورت رسمی با پرداخت 8 دلار هزینه آغاز خواهد شد.

اکانت پلاس هکی ps4

این مبلغ برای کاربران معمولی پلی استیشن است در حالی که برای کاربران پلی استیشن پلاس حدود 4 دلار هزینه برای پرداخت کافی است.

نکته: در حال حاضر هنوز مشخص نشده است که برای هر بار تعویض نام کاربری نیاز به پرداخت هزینه هست یا خیر.

تغییر نام در ps4

کمپانی مایکروسافت برخلاف سونی به این صورت برای کاربران ایکس باکس خود برنامه ریزی کرده است که در زمان تغییر نام کاربری برای اولین بار نیاز به پرداخت هزینه نباشد و به صورت رایگان بتوانند این عمل را انجام دهند در صورتی که سونی برای تعویض نام کاربری برای اولین بار ، مبلغی را برای هزینه دریافت می کند اما برای تغییر در مراتب بعدی تصمیم او هنوز مشخص نشده است.

با توجه به اخبار و فرم نظرسنجی که از سمت سونی به ما رسیده است تا حدودی به این نتیجه خواهیم رسید که سونی در پی تلاش برای ایجاد قابلیت در تغییر ID یا نام کاربری شبکه پلی‌ استیشن است.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن psn ps4

طبق این نظرسنجی می توان گفت که هر شش ماه یکبار قابلیت تغییر نام کاربری در ps4 به صورت رایگان برای شما از سمت سونی فراهم خواهد شد.

نکته: در صورتی که قصد تغییر نام جدید به همان اسم کاربری قدیمی خود را داشتید لازم است با بخش پشتیبانی پلی استیشن ارتباط برقرار کنید.

به نظر می رسد که این تغییر هویت ٬ به نام کاربری درون بازی محدود می‌شود و مشخصات اصلی حساب کاربری شما نیز حفظ می گردد.

نحوه شناسایی شما به عنوان کاربر قدیمی در پلی استیشن

در صورتی که مایل بودید نام کاربری PSN خود را عوض کنید مشکلی در شناسایی شما به وسیله دوستانتان ایجاد نمی شود تنها کافیست آیدی (ID) قبلی خود را برای دوستانتان ارسال کنید تا بتوانند هویت شما را تشخیص دهند.

در نهایت می توان گفت : 

پس از درخواست شدید کاربران پلی استیشن ، سونی پس از بررسی شرایط برای تغییر نام حساب کاربری پلی استیشن در نهایت این ویژگی را به شبکه ی psn اضافه کرد.

آموزش یافتن کشور اکانت پلی استیشن

اما اگر مشکلاتی در پس این رویداد رخ دهد از عقیده ی خود صرف نظر خواهد کرد. بنابراین باید منتظر تصمیم سونی در رابطه با این موضوع در آینده بمانید.


تغییر نام کاربری psn ٬ تغییر نام کاربری ps4 ٬ تغییر نام کاربری در ps4 ٬ تغییر اسم اکانت psn ٬ تغییر نام اکانت ps4 ٬ تغییر مشخصات اکانت در ps4 ٬ تغییر ایمیل اکانت psn
تغییر نام کاربری psn ٬ تغییر کشور اکانت psn ٬ تغییر رمز اکانت psn ٬ تغییر ریجن psn ٬ تغییر ایدی psn ٬ تغییر کشور در اکانت psn ٬ تغییر اسم psn ٬ تغییر پسورد اکانت psn
تغییر نام کاربری در پلی استیشن ٬ تغییر نام کاربری در psn ٬ تغییر نام کاربری در psn ٬ تغییر ایمیل در ps4 ‌٬ تغییر ایمیل پلی استیشن ٬‌ تغییر ایمیل در psn