داستان بازی Red Dead Redemption 2

همان طور که می دانید بازی Red Dead Redmption 2 یکی از بازی های موفق و ممتاز سال ۲۰۱۸ میلادی بود. این بازی توسط استودیوی بزرگ و قدرتمند راک استار گیمز (Rockstar Games) طراحی و ساخته شد.

بازی Red Dead Redemption 2 روایت گروه داچ است که دست به سرقت می زنند و از دست مامورین قانون فرار می کنند.

آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 نقش اصلی را دارد.

خرید بازی red dead redemption 2

 آرتور مورگان هیكل درشت و چهره خشنی دارد و یار اصلی داچ می باشد همچنی نیازهای خانواده خود را نیز تامین می کند.

بازی انقدر طبیعی طراحی شده به طوری که انگار مردم به طور واقعی وجود دارند و به زندگی شخصی خودشان می پردازند طوری که شما كاملا وجود آن ها را حس می كنید .

آرتور وظیفه تهیه غذا برای افراد گروه را نیز بر عهده دارد ٬ زمانی كه غذا را به موقع به آن ها برسد آنها تشكر ویژه از شما خواهند كرد .

در غیر این صورت از شما شاكی می شوند و با عصبانیت احساس خود را بروز می دهند.

در بازی Red Dead Redemption 2 برای xbox ٬ شما با گشت و گذاری حدود یک ساعته ٬ بخش داستانی آن به پایان می رسد اما این بازی به قدری زیبا طراحی شده كه شما از آن احساس خستگی نمی كنید.

بازی Red Dead Redemption 2 ، توانسته جهان غرب را به خوبی به تصویر برساند و بازی جذاب و بی عیب و نقص است كه یكی از ماندگارترین اثر راك استار می باشد و از نظر، گرافیكی ، صداگذاری و …. فوق العاده کار کرده است.

——————————————————————————————————————————————————————————-
تریلر بازی Red Dead Redmption 2 ٬ بازی Red Dead Redmption 2 ٬ دانلود بازی Red Dead Redmption 2 ٬ تریلر بازی Red Dead Redmption 2
نمایش ویدئوی بازی Red Dead Redmption 2 ٬ تریلر بازی رد دد ردیمپشن ٬ ویدئوی بازی رد دد ردیمپشن ٬ ویدئوی بازی ها ٬ تریلر بازی رددد ردیمپشن
تریلر بازی Red Dead Redmption 2 ٬ دانلود بازی Red Dead Redmption 2 ٬ نمایش ویدئوی بازی Red Dead Redmption 2 ٬ تریلر بازی Red Dead Redemption 2