تریلر بازی Just Cause :

خلاصه داستان بازی Just Cause 4 :

موضوع اصلی داستان Just Cause 4 در رابطه با یک خانواده و همچنین مبارزه علیه سازمان فساد است که ماموریت ها به وسیله شخصیت اصلی داستان به نام ریکو انجام می شود.

در واقع این شخصیت اصلی داستان است که با انجام ماموریت های تعیین شده در بازی ، داستان را از حالت طبیعی خارج می کند و باعث به وجود آمدن یک تغییر و تحول در آن می شود.

ریکو به عنوان یک ابر قهرمان در بازی سعی دارد با ارتش خود (Army of Chaos ) یک انقلاب در سراسر منطقه Solis ایجاد کند و به مبارزه علیه سازمان The Black Hand بپردازد.

نمایش تریلر بازی در یوتیوب

بازی Just Cause را می توان اینگونه تعریف کرد که این بازی بیشتر جنبه سرگرمی و لذت را به همراه دارد.

در مجموعه بازی های Just Cause هدف اصلی سازندگان ایجاد نوعی فضای هرج و مرج در بازی توسط بازیکنان است اما این نکته باعث شده اهداف مهم در بازی مانند داستان، گرافیک و شخصیت‌پردازی از دید بیننده خارج شود.

سازنده ی بازی Just Cause  به نام این فرنچایز فقط روی fun بودن بازی تمرکز کرده و استانداردهایی که باید در صنعت بازی به آن ها توجه کرد را نیز نادیده گرفته است.

در این پست قصد داریم شما را با سری چهارم از مجموعه Just Cause آشنا کنیم.

نقد و بررسی بازی Just Cause 4 :

با کمک شرکت Avalanche Studios و Square Enix سری چهارم بازی Just Cause با نام Just Cause 4 که به سبک اکشن و ماجراجویی طراحی شده در تاریخ 13 آذر 97 بر روی پلتفرم های pc ، ps4 و xbox one قرار گرفت.

گیم پلی بازی Just Cause 4 :

بازی Just Cause 4 در یک دنیای جهان باز در منطقه ای زیبا به نام Solis جریان دارد. شخصیت پروتاگونیست داستان Rico Rodriguez نام دارد که می تواند در آسمان ها پرواز کند و با استفاده از ابزارهایی مانند چتر نجات، قلاب و بال خفاشی از مکانی به مکان دیگر برود و انفجارهای هوایی انجام دهد. در صورتی که عملیات ناموفق باشد یا به درستی انجام نشود ممکن است با مشکلات مهمی روبرو شود.

هنگامی که در صحنه مبارزه قرار می گیرید مشاهده خواهید کرد که سلاح های گوناگونی برای حمله وجود دارد؛ سلاح هایی همچون موشک که با پرتاب آن باعث انفجار محیط می شود یا سلاح SMG که تمام حالت های شلیک را در بر دارد.

با سلاح های داخل بازی قادر هستید بشکه های قرمز، مخزن های سوخت و وسایل نقلیه را منفجر کنید.

ابزارهایی که در بازی در اختیار بازیکن قرار می گیرد گیمر را در مسیر اهدافش هدایت می کند؛ هر چند که استفاده از این ابزارها به وسیله فعالیت های جانبی آنلاک می شود البته برای بازیکن به ندرت پیش می آید که بتواند از این ابزارها استفاده کند.

انواع ماموریت ها :

  • غرق کردن وسایل نقلیه بمب گذاری شده در اقیانوس است.
  • ارتقا و تقویت قلاب ها
  • با استفاده از بالابرهای هوایی می توانید هر چیز ممکن را با توجه به میزان سرعت ، حرکت و ارتفاع به آسمان هدایت کنید.
  • تیراندازان که به اصطلاح به آن ها اسنایپر گفته می شود تیراندازی را از فاصله یک مایلی راحت تر و لذت بخش تر می کنند.هنگامی که دشمنان با ازدحام جمعیت به سمت شما حرکت می کنند قادر هستند به صورت هوشمندانه ای اهداف شما را شناسایی کنند.
  • قسمتی از ماموریت داستان بر روی پشت بامی طراحی شده که آتش گرفته و شما باید در آن هوای خفه و گرفته ماموریت خود را به پایان برسانید.
  • اکثر ماموریت ها در آب وهوای خوب اتفاق می افتد اما هنگامی که در طوفان گرفتار می شوید شرایط اب و هوایی قطعا روی حرکات و رفتارهای شما تاثیر گذار خواهد بود. در زمان پرواز و چتربازی اگر با طوفان مواجه شدید به دلیل شرایط نامساعد اب وهوایی و وزش بادهای غیر منتظره ممکن است پرواز شما با اختلال روبرو شود.

از طریق مپ ،ماموریت های داستان که به ناحیه های مبارزه بستگی دارند را شناسایی کنید و مطابق با نقشه هر کدام را در مرحله های مختلف بازی تکمیل کنید.

در بازی Just Cause 4 هر چه توانایی بازیکن در ایجاد تخریب و هرج و مرج قوی تر باشد پاداش و امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد.

بررسی گرافیک و موسیقی در بازی Just Cause 4 :

برای بررسی گرافیک بازی کافیست نگاهی به مناظر، چشم اندازها ، آب و هوای متنوع و… داخل بازی کنیم. هر چند که صحنه ها بسیار شگفت انگیز هستند اما به هر حال نمی توان Just Cause 4 را به عنوان بهترین کیفیت گرافیکی دانست.

همچنین از لحاظ موسیقی به گونه ای صداگذاری شده که بازیکن خود را با صحنه ها، مناظر و شخصیت های داستانی پیوند می دهد؛ به طوری که احساس کند واقعا در آن صحنه ها حضور دارد.


تریلر بازی Just Cause 4 , تریلر بازی Just Cause 4 برای ps4 , تریلر رسمی بازی Just Cause 4 ٬ دانلود تریلر بازی Just Cause 4 ٬ تریلر بازی جاست کاز
تریلر بازی Just Cause 4 , تریلر رسمی بازی Just Cause 4 , تریلر بازی Just Cause 4 برای ps4 ٬ تریلر بازی جاست کاز 4 ٬ دانلود تریلر بازی Just Cause 4
تریلر بازی جاست کاز ٬ تریلر بازی جاست کاز 4 برای ps4 ٬ تریلر بازی Just Cause 4 , تریلر بازی Just Cause 4 برای ps4 ٬ تریلر بازی Just Cause 4
تریلر بازی Just Cause 4 برای ps4 , تریلر رسمی بازی Just Cause 4 ٬ دانلود تریلر بازی Just Cause 4 ٬ تریلر بازی جاست کاز 4