تروفی بازی resident evil 2

تروفی های بازی resident evil 2 remake

از آنجایی که بازی Resident Evil 2 Remake طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است و توانسته اند مراحل زیادی از این بازی جذاب را تجربه کنند به دنبال کسب تروفی های این بازی برای دریافت امتیازات بیشتر هستند .

در بررسی تروفی‌‌ های Resident Evil 2 Remake به این نتیجه رسیده ایم که این تروفی ها در مقایسه با دیگر بازی ها بسیار سخت تر هستند و کسب آنها شاید کمی حوصله سربر باشد زیرا تجربه دریافت سخت این تروفی ها نشان می دهد که کسب تروفی های دیگر بازی ها به مراتب راحت تر بوده اند.

در مورد داستان بازی باید گفت دو شخصیت لیان (Leon ) و کلیر (Claire) در بازی قرار دارند که با انتخاب یکی از این دو شخصیت در بازی می توانید بازی را آغاز کنید.

از لحاظ قرارگیری آیتم های اصلی در بازی و نوع برخورد هر کدام از شخصیت هایی که انتخاب کرده اید با دشمنان هیچ تفاوتی ندارند، فقط اتفاقاتی که در هر بخش رخ می دهد متفاوت است.

برای مثال، در روند بازی لیان با ایدا همکاری می کند و کلیر با شری . علاوه بر این، نوع اسلحه ای هم که در اختیارشان قرار می گیرد با هم فرق دارد.

داستان بازی باید دو بار تکرار شود. در صورتی که برای اولین بار داستان را با شخصیت کلیر شروع می کنید لازم است برای سناریو دوم داستان را با شخصیت لیان آغاز و به پایان برسانید.

تروفی های بازی spider man

بازی به چهار بخش داستانی تقسیم می شود که هر بخش برای خود آیتم ها و تروفی های مختلفی به همراه دارد که باید برای جمع آوری تمام این آیتم ها حداقل بازی 6 بار به پایان رسد.

نکته: در صورتی که یکی از چهار بخش داستانی را با رتبه S اجرا کنید و بتوانید با موفقیت به پایان برسانید از این پس برای کسب تروفی های باقی مانده قادر خواهید بود بازی را دوبار روی درجه سختی هاردکور و یکبار روی درجه سختی آسان تمام کنید.

ویژگی های تروفی در بازی resident evil 2 :

برای دریافت تروفی های مختلف بازی resident evil 2 باید به یک سری از مسائل آگاهی داشته باشید.

  • برای دریافت تروفی یا اچیومنت های داخل بازی مسلما یک درجه سختی وجود دارد که این درجه سختی می تواند 6 یا 7 از 10 باشد.
  • درجه سختی روی دریافت تروفی تاثیر گذار است. بنابراین باید درجه سختی را روی هاردکور گذاشته و بازی را تمام کنید.
  • تروفی یا اچیومنت مربوط به بخش آنلاین وجود ندارد
  • تروفی یا اچیومنت هایی که مربوط به بخش آفلاین بازی می شوند تعداد آن ها به 42 عدد می رسد.
  • تروفی یا اچیومنت هایی که ممکن است در بازی از دست بروند به شکست دادن باس ها و ماموریت های خاص Sherry بر می گردند. تروفی هایی که مربوط به Ada هستند شامل همین اچیومنت های از دست دادنی نیز می باشند.
  • تروفی های گلیچ ( اشکال دار) در بازی دیده نمی شوند.
  • حداقل تعداد دفعات برای دریافت تروفی پلاتینیوم به صورت زیر است:

باید 3 بار با لیان و 3 بار با کلیر بازی را در مجموع 6 بار به اتمام برسانید. شاید بتوان با تعداد دفعات کمتر (در مجموع 4 بار) بازی را به پایان رساند اما پیشنهاد می شود حداقل بازی شش بار تکرار شود.

البته موارد ذکر شده بسته به توانایی بازیکن همچنان متغییر خواهد بود.

نکته: اجرای بخش The 4th Survivor در بازی الزامی است.

تروفی چیست و سخت ترین تروفی های پلی استیشن کدامند؟

راهنمای تروفی های بازی resident evil 2 remake

در این بخش سعی داریم شما را با برخی از تروفی های بازی resident evil 2 آشنا سازیم :

انواع تروفی طلا در بازی resident evil 2

برای دریافت تمام تروفی هایی که در بازی می توان به صورت خودکار به آن ها دسترسی پیدا کرد باید مراحل داستانی را گام به گام اجرا کنید.

  • برای کسب تروفی طلا باید داستان لیان روی هاردکور با رنک S یا روی درجه سختی استاندارد به اتمام رسد.
  • همین موضوع نیز در مورد داستان کلیر هم صدق می کند.

انواع تروفی نقره در بازی resident evil 2

تروفی بازی resident evil 2

A Hero Emerges : برای دریافت این ترفی باید داستان لیان را کامل کنید.

A Heroine Emerges : با کامل کردن داستان کلیر این تروفی رو به دست می آورید.

Broken Umbrella : با به پایان رساندن بازی با یکی از شخصیت ها پایان بازی را جهت دریافت این تروفی مشاهده کنید.

Gotcha : در نبرد دوم با G باید بازیکنان از طریق لیان ٬ ایدا را نجات دهند . در حالت معمولی با استفاده از جرثقیل می توانید G را به پایین پرتاب کنید . این کار باید 2 بار انجام گیرد. زمانی که G به پایین پرتاب شد تروفی آزاد می گردد.

Complete Vermin Extermination : در بازی 15 عروسک Mr. Raccoons تعبیه شده که باید آنها را کسب کنید.

Master of Unlocking : به طور کلی 8 درب بسته و گاو صندوق را باید با مراجعه صفحه ی آیتم های جمع آوری کسب کنید.

Frugalist : درجه ی سختی بازی را روی آسان بگذارید و از اسحله هایی که مهمات نامحدود دارند برای کسب این تروفی استفاده نمایید.

A Small Carbon Footprint : با طی کردن 14هزار قدم یا کمتر می توانید این تروفی را به دست آورید. از بخش رکوردها می توانید تعداد قدم هایی را که برداشته اید مشاهده نمایید.

چند نمونه از تروفی های برنز در بازی resident evil 2

Path to the Goddess : حل معمای مجسمه الهه در بازی

Never-Ending Rain : فرار از اداره ی پلیس ؛ تروفی این حالت را به صورت اتوماتیک دریافت می کنید.

Grim Reaper : در این جا گیمر هدایت هانک را بر عهده میگیرد و باید بتواند راه فاضلاب را تا اداره ی پلیس بپیماید در این حالت 4 سلاح و چند مورد برای برگرداندن نوار سلامت تعبیه شده است .

Hack Complete : کامل کردن بخش داستانی مربوط به ایدا وانگ

Hide and Seek : کامل کردن بخش داستانی مربوط به شری بیرکینز

The Basics of Survival : ترکیب کردن دو آیتم با یکدیگر (پس از یافتن آیتم هایی نظیر مهمات و گیاهان مختلف می توانید برای کسب تروفی ،آن ها را با یکدیگر ادغام کنید.)

  • ترکیب آیتم ها با یکدیگر سبب حل برخی از معماهای داخل داستان می شود.
  • آزاد شدن فضای بیشتر برای سایر آیتم ها در Inventory .

Hip to Add Squares : گسترش فضای Inventory ( کوله پشتی های گوناگونی در بازی وجود دارد که از طریق یافتن این کوله پشتی ها می توانید فضای Inventory را افزایش دهید. )

Don’t Need No Stinkin’ Gun : به وسیله سلاح چاقو یکی از دشمنان خود را از پای درآورید. ( در صورتی که از چاقو به صورت دائم استفاده شود به مرور زمان آسیب خواهد دید و در نهایت از بین می رود. )

Eat This : جلوگیری از حمله زامبی با استفاده از یک سلاح فرعی ( چاقو یا نارنجک)

با فشردن دکمه LB/L1 می توانید حمله ی زامبی را متوقف کنید.

That’ll Hold ‘Em : برای جلوگیری از حمله زامبی به داخل محوطه باید حفاظ امنیتی پنجره های محیط را بیشتر و محکم تر کنید. برای این کار می بایست از تکه های چوبی که در اداره ی پلیس یافت می شود در کناره های پنجره ها استفاده کنید که زامبی ها قادر به شکستن پنجره ها نشوند.

Customizer : شخصی سازی یکی از سلاح های خود ( برای کسب سلاح های مختلف، بیشتر قسمت های گاو صندوق یا بخش هایی که قفل هستند را نیز جستجو کنید و آن ها را شخصی سازی نمایید.

A Vault-like Mind : با روشن کردن هشت چراغ به ترتیب و پشت سر هم قفل گاو صندوق که شبیه به یک خشاب اسلحه است را باز کنید.

Zombie Roundu : سلاح های جانبی مانند نارنجک و پرتاب ان به سوی سه زامبی می توانید همزمان هر سه دشمن را از پای درآورید.

Like Skeet Shooting : با شلیک شاتگان می توانید سگ هایی که در پارکینگ اداره ی پلیس حضور دارند و پس از روشن شدن برق ها به شما حمله می کنند را از بین ببرید.

Keep Their Heads Ringin : با استفاده از یک نارنجک فلش، حس شنوایی یک لیر را اختلال کنید.

 Bon Appétit : با شلیک روی نارنجکی که در دهان زامبی قرار گرفته می توانید او را از بین ببرید و تروفی مربوط به آن را دریافت کنید.

و….

امیدواریم این مطلب برای شما دوستان عزیز مفید بوده باشد و بتوانید با طی کردن این مراحل تروفی های بازی resident evil 2 را کسب کنید .


تروفی های بازی resident evil 2 ٬ تروفی بازی resident evil 2 ٬ راهنمای تروفی های بازی resident evil 2 ٬ تروفی های بازی resident evil 2 remake
تروفی بازی resident evil 2 ٬ تروفی های بازی resident evil 2 remake ٬ راهنمای تروفی های بازی resident evil 2 ٬ تروفی های بازی resident evil 2
تروفی بازی resident evil 2 ٬ راهنمای تروفی های بازی resident evil 2 ٬ تروفی های بازی resident evil 2 ٬ تروفی های بازی resident evil 2 remake