اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله :

اگر به یاد داشته باشید قبلا در مورد سرویس PlayStation Now گفتیم که این سرویس در سال 2014 در نمایشگاه CES توسط شرکت سونی رونمایی شد که یک سرویس گیمینگ از نوع ابری است و امکان اجرای بازی های God of War: Ascension،Puppeteer و Beyond: Two Souls را در تلویزیون های براویای سونی و پلی استیشن ویتا ایجاد کرده که با پرداخت 19.99 دلار سونی به کاربران ، این اجازه را می دهد که به مدت یک ماه بتوانند 700 بازی مختلف کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و حتی پلی استیشن 2 را از طریق استریم روی دو پلتفرم پی سی و PS4 تجربه کنند.

با خرید اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله می توانید به مدت یک سال از بازی های این سرویس استفاده کنید که البته هر ماه یک یا دو بازی جدید نیز به لیست بازی های آن افزوده خواهد شد.

علاوه بر خرید اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله ، می توانید از اشتراک یک ماهه پلی استیشن PS NOW و اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه نیز استفاده نمایید.

مطالب مرتبط:

اشتراک PS NOW پلی استیشن سه ماهه

با پیدایش سرویس پلی استیشن Now و طبق گزارشی که از عملکرد آن منتشر شده ، جامعه طرفداران PS NOW به بیش از 700 هزار نفر در جهان رسیده که نسبت به سال های 2017-2018 حدود 40 درصد افزایش یافته است.

این آمار نشان می دهد محبوبیت این سرویس در بین کاربران ، بیشتر از ایکس باکس گیم پس بوده است.

حتما بخوانید :

ایکس باکس گیم پس ( Xbox Game Pass ) چیست؟

به اعتقاد برخی از منتقدان در آینده ای نزدیک تغییراتی در این سرویس ایجاد می شود که باعث افزایش بازی ها به صورت ماهانه در PS NOW خواهد شد.

البته این نکته ناگفته نماند که اشتراک PS NOW تاکنون هیچ گونه خدماتی بر روی گوشی های هوشمند نداشته است و امکان اینکه این قابلیت در آینده به PS NOW اضافه شود بسیار زیاد است.

شما می توانید با خرید اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله از اولین سایت اینترنتی فروش گیفت کارت به تمام بازی های پلی استیشن now دسترسی پیدا کنید.

خرید گیفت کارت PS NOW

پیش تر در مورد راه اندازی و اجرای سرویس PlayStation Now بر روی کنسول پلی استیشن 4 توضیحاتی ارائه شد. برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

راه اندازی و اجرای سرویس PlayStation Now بر روی کنسول پلی استیشن 4

اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله ، اشتراک PS NOW یک ساله ، خرید اشتراک PS NOW یک ساله ، اشتراک PS NOW پلی استیشن 12 ماهه
PS NOW پلی استیشن 12 ماهه ،
خرید اشتراک PS NOW یک ساله ، اشتراک PS NOW پلی استیشن 12 ماهه ، PS NOW پلی استیشن 12 ماهه
اشتراک PS NOW پلی استیشن یک ساله ، اشتراک PS NOW یک ساله