بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2018 :

بهترین فیلم های netflix

از مشاهده ی فهرست بهترین فیلم های نتفلیکس که بیش از یک یا دو فیلم ممتاز در خود جای داده است می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که نتفلیکس تمرکز خود را روی کیفیت اثر گذاشته است و حدود 13 بیلیون دلار بابت برجسته شدن اثارش هزینه کرده است که خوشبختانه هزینه ای که صرف ساخت فیلم های برتر شده است بی نتیجه نبوده و توانسته این فیلم ها را در فهرست برترین فیلم های نت فلیکس از نظر منتقدان قرار دهد.

در این بخش قصد داریم شما را با 10 مورد از فیلم هایی که توسط خود نتفلیکس ساخته شده است آشنا کنیم نه فیلم هایی که تنها امتیاز پخش آن در امریکا و توسط نتفلیکس بوده است.

خرید گیفت کارت نتفلیکس

معرفی فیلم Bird Box :

از فیلم های جذاب و ترسناکی که توجه همه را به خود جلب نمود می توان به فیلم Bird Box اشاره کرد.

هنگام انتشار این فیلم به عنوان آخرین فیلم ساندرا بولاک و جدیدترین فیلم های نتفلیکس در اواخر ماه دسامبر غوغایی در فضای مجازی به وجود آمد و همه انتقادات و تجربیات خود را در مورد ویژگی های آن به اشتراک گذاشتند.

خلاصه داستان:

بولاک در نقش یک زن تنها با نام Malorie شناخته شده که در حال سپری کردن زندگی روزمره ی خود می باشد تا زمانی که با موجودات و محیطی آشنا می شود که افراد را به خودکشی کردن مجبور می کنند.

تنها راه رهایی از این مخمصه ندیدن آن هاست چرا که با دیدن این موجودات مرگ شما حتمی خواهد بود پس تنها راه برای رهایی از دست این موجودات عجیب ، نگاه نکردن و بستن چشمانتان و فرار کردن است.

معرفی فیلم Set It Up :

چرا فیلم Set It Up به عنوان یک فیلم جذاب و برتر فیلم های نتفلیکس شناخته شده است؟ پاسخ این سوال می تواند رابطه ی رمانتیک بین شخصیت های داستانی فیلم با نام های Zoey Deutch و Glen Powell باشد.

داستان از این قرار است که Zoey و Glen به عنوان دو کارمند که در یک شرکت مشغول به کار هستند با برنامه ریزی دقیق سعی می کنند از دست مدیر عامل خود خلاص شوند.

در طی نقشه هایشان یک رابطه و حس عاشقانه میان آن دو ایجاد می شود که این فاز رمانتیک بیننده را وادار می کند چندین مرتبه فیلم را تماشا کند و لذت ببرد.

نحوی عضویت در نتفلیکس

معرفی فیلم Roxanne Roxanne :

فیلم Roxanne Roxanne یک فیلم موزیکال است که سرنوشت زندگی خواننده رپر معروف رکسانه که در دهه 1980 وارد عرصه ی هنر شد را به تصویر می کشد. این فیلم بسیار هنرمندانه توسط Michael Carnell ، کارگردان معروف ساخته شده که توانسته با به کارگیری ساختارهای حرفه ای، آن را جزو بهترین فیلم های نتفلکیس در سال 2018 قرار دهد.

معرفی فیلم Cam :

کارگردان و نمایشنامه نویس معروف فیلم Cam با نام های Daniel Goldhaber وIsa Mazzei توانسته اند توسط سبک آزاد و رهای این فیلم زندگی دختری به نام آلیس به عنوان نقش اصلی فیلم را به خوبی نمایش دهند.

فیلم Cam ارتباطی که میان دوستان ، خانواده و مشتریان برقرار می شود را نمایش می دهد که از جهت پرداختن به جزئیات در نوع خودش به عنوان یکی از بهترین فیلم های سینمایی نتفلیکس سال 2018 معرفی شده است.

معرفی فیلم Apostle :

ژانر استفاده شده در این فیلم از ژانرهای ترسناک و افسانه ای است که با صحنه های شکنجه و خونریزی همراه است و شخصیت داستان به نام Dan Stevens توانسته نقش خودش را در این ژانر به خوبی ایفا کند.

معرفی فیلم  To All the Boys I ve Loved Before

این فیلم بر اساس فیلم های دبیرستانی به همراه ماجراهایی عاشقانه ساخته شده است. داستان از جایی شروع می شود که نامه های لارا به صورت اتفاقی به دست پسری می رسد که پنهانی به او علاقه داشته است و داستان بر همین اساس ادامه می یابد.

گیفت کارت نت فلیکس چیست؟

معرفی فیلم Private life :

فیلم Private life از نوع فیلم ها با ژانر کمدی تلخ است که Tamara Jenkins کارگردان و نویسنده ی آن توانسته به خوبی زندگی خصوصی یک زوج جوان که به دنبال بچه دار شدن هستند را به تصویر بکشد.

داستان از این قرار است که این زوج در تلاش برای بچه دار شدن هستند و از انواع داروها استفاده می کنند تا بتوانند مشکل خود را حل کنند.

کارگردان به صورت کامل به جزئیات داستان پرداخته و تمام عوارض و مشکلاتی که بر سر راه این زوج قرار دارد را دقیق توصیف کرده است.

معرفی فیلم The Other Side of the Wind :

فیلم Orson Welles  که سرشار از هیجان و چالش است ادامه ی فیلمی است که در سال 1985 ساخته شده بود اما به دلیل مرگ ناگهانی کارگردان ، فیلم ناتمام باقی ماند.

اکنون نتفلیکس مستندی تولید کرده که در خصوص ویژگی های این فیلم ساخته شده و به عنوان یکی از برترین فیلم های سال 2018 شناخته شده است.

معرفی فیلم The Ballad of Buster Scruggs :

داستان فیلم در رابطه با مرگ و جزئیات آن است و با تجزیه و تحلیلی که از این فیلم شده است می توان آن را دنباله ی فیلم Destiny Ameica دانست.

فیلم The Ballad of Buster Scruggs از جمله فیلم های برتر و مشهور نتفلیکس انتخاب شده است.

معرفی فیلم Roma :

از استثنایی ترین فیلم های نتفلیکس که در سال 2018 مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت Roma نام داشت. این فیلم بخاطر ژانر اتوبیوگرافی و فیلم برداری سیاه و سفیدش و جزئیاتی که به آن پرداخته شده توانسته جوایز زیادی دریافت کند.


بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2018 ٬ دانلود بهترین فیلم های netflix ٬ بهترین فیلم های سینمایی نتفلیکس ٬ بهترین فیلم های سینمایی netflix
بهترین فیلم های سینمایی نتفلیکس ٬ دانلود بهترین فیلم های netflix ٬  بهترین فیلم های سینمایی netflix ٬ بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2018