اتصال ps4 به گوشی ؛ نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4

چگونه کنسول PS4 را به گوشی تلفن همراه خود متصل کنیم؟

برای اینکه بتوانید کنسول پلی استیشن 4 خود را به تلفن همراهتان متصل کنید با آموزش زیر همراه باشید. این آموزش به شما کمک می کند بتوانید بازی هایتان را با بهترین کیفیت در گوشی تلفن همراه تان اجرا کنید.

به دلیل عدم توانایی و شکست سونی در ارائه صفحه نمایش دوم برای کنسول ps4 ، این شرکت تصمیم گرفت ارتباطی بین تلفن همراه و کنسول برقرار کند تا کاربران علاوه بر کنسول بتوانند بازی های خود را با تلفن همراه نیز انجام دهند.

مطالب مرتبط : انتقال دیتا به ps4

نحوه استفاده از اپلیکیشن پلی استیشن روی گوشی

با استفاده از اپلیکیشن پلی استیشن می توانید محصولات خریداری شده ی خود را از طریق گوشی همراه چک کنید یا جام هایی که دریافت کرده اید را مشاهده کنید ، علاوه بر این امکان بررسی پروفایل شما از طریق اپلیکیشن نیز فراهم شده است.

سخت ترین تروفی های پلی استیشن

در صورتی که گوشی همراه شما به کنسول متصل باشد، تمام محتویات خریداری شده به صورت خودکار به کنسول منتقل می شود.

نکته: در اپلیکیشن ps4 هنوز در بخش پیام رسان مشکلاتی دیده می شود که سونی در تلاش است این مشکل را برطرف کند.

نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4

قسمت اول : دانلود اپلیکشین ps4

قبل از هر چیزی از آپدیت بودن سیستم عامل خود مطمئن شوید.

  • ابتدا اپلیکیشن پلی استیشن را برای گوشی اندروید یا ios خود دانلود کنید.

نکته: کاربرانی که از تلفن همراه ios برخوردار هستند باید سیستم عامل شان حداقل 6.5 باشد. در صورتی که سیستم عامل 4 برای کاربرانی که از اندروید استفاده می کنند کافی است.

پس از دانلود اپلیکیشن و بروز رسانی سیستم اندروید یا ios خود، به قسمت فروشگاه گوشی خود رفته و عبارت Playstation را از گوگل پلی یا اپ استور جستجو و دانلود کنید.

  • سپس اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنید و با اکانت ps4 خود وارد برنامه شوید.

مطالب مرتبط : نحوه ی انتقال دیتا از کامپیوتر به PS4

قسمت دوم : همگام سازی تلفن همراه یا تبلت با کنسول ps4

برای اینکه بتوانید محتویات کنسول خود را از طریق تلفن همراه تان مشاهده کنید، از ویژگی Second Screen استفاده کنید. کافیست این گزینه را انتخاب کنید.

قسمت سوم: استفاده از اپلیکیشن ps4

با همگام سازی گوشی یا تبلت خود با کنسول و به اصطلاح سینک شدن موبایل با کنسول به بسیاری از امکانات دسترسی خواهید داشت.

خرید اکانت اشتراکی ps4

نحوه استفاده از اپلیکیشن به گونه ای است که وقتی گوشی یا تبلت شما به کنسول متصل می شود می توانید در حین بازی کردن با کنسول، ویژگی های آن بازی را در گوشی همراه خود مشاهده کنید و از آن ها استفاده کنید.

برای مثال زمانی که مشغول به اجرای مراحل بازی هستید ، همزمان اپلیکیشن به شما کمک می کند که بتوانید در گوشی خود با سایر بازیکنان به گفتگو بپردازید.

از دیگر برنامه های فعال در پلی استیشن که می توانید به عنوان یک ابزار محبوب از آن در گوشی خود استفاده کنید، برنامه MyPlayStation نام دارد که در سال 2018 به جهان عرضه شد و از امکانات خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار است.


اتصال ps4 به گوشی ٬ نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4 ٬ اموزش وصل كردن ps4 به گوشی ٬ اتصال ps4 به گوشی سامسونگ ٬ اموزش اتصال ps4 به گوشی ٬ اتصال دسته ps4
اتصال ps4 به گوشی سامسونگ ٬ اموزش اتصال ps4 به گوشی ٬ اتصال دسته ps4 ٬ اتصال ps4 به گوشی ٬ نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4 ٬ اموزش وصل كردن ps4 به گوشی
اتصال دسته ps4 ٬ اتصال ps4 به گوشی ٬ نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4 ٬ اتصال ps4 به گوشی سامسونگ ٬ نحوه اتصال گوشی به پلی استیشن 4 ٬ اموزش وصل كردن ps4 به گوشی