بازی های سال 2018 برای ps4 و pc ( پلی استیشن و کامپیوتر )

اگر از کاربران کنسول پلی استیشن هستید باید اطلاع داشته باشید که شما می توانید با هر کنسول و سخت افزاری ، به هر نوع سبک و ژانر بازی دسترسی پیدا کنید.

حتی می توان گفت که امسال بزرگ ترین سال نسل هشتم کنسول بازی شناخته شده است و انتخاب بهترین بازی های سال 2018 برای ps4  بستگی به سلیقه شما دارد که با عناوین متعدد و داستان های مختلف در فروشگاه ها ارائه شده است.

زمانی که کنسول پلی استیشن بازی های ویژه ای ( بازی های ps4 ) را در بازار منتشر کرد، باعث شد بقیه شرکت ها در بهبود کیفیت بازی های خود تلاش کنند؛ در واقع پلی استیشن جنبشی شد برای دیگر شرکت های توزیع کننده ی بازی از جمله نینتندو و مایکروسافت.

بهترین بازی های پلی استیشن و کامپیوتری در سال های 2017 و 2018 

نمایشگاه E3 یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان بازی های ویدیویی شناخته شده است که سالانه محصولات جدید خود را با گیمرها به اشتراک می گذارد.

در طی برگزاری این نمایشگاه و سمینارها، نمایشی جذاب و هیجان انگیز از بازی هایی که از قبل ارائه شده معرفی شد که قصد داریم چند تا از بازی های سال برای ps4 ارائه شده در نمایشگاه را معرفی کنیم :

  1. Anthem :

بازی های سال 2018 برای ps4 - 2

بازی جدید استودیو بایوور در نمایشگاه E3 در سال 2018 رونمایی شد که نظر طرفدار خود را به شدت به خود جذب کرد و در طول کنفرانس ٬ یک ویدیو جذاب از آن ارائه شد.

موضوع و ژانر این بازی علمی- تخیلی است که با موتور فراست بایت ساخته شده است.

گیمر در این بازی با نقش یکی از اعضای گروه با نام Freelancer ٬ در نقش انسان قرار گرفته شده زیرا همکاری نقش به سزایی در این بازی دارد و چهار بازیکن به طور همزمان می توانند در بازی شرکت داشته باشند و بسته به نقش خود نوع لباس و پوشش خود را انتخاب کنند و به جنگ با دشمنان در محیط های بزرگ از پیش طراحی شده بروند.

کد تخفیف پلی استیشن 


گیفت کارت پلی استیشن

  1. Beyond Good and Evil 2 :

بازی های سال 2018 برای ps4 - 3

یوبی سافت در سال 2017 بازی جذاب Beyond Good and Evil را در کنفرانس و نمایشگاه E3 به نمایش گذاشت.

در این بازی گیمر می تواند شخصیت سازی کند و به مرور در لول های بالاتر که وارد می شود قدرت خود را بیشتر از قبل کند.

در این بازی با جهانی بزرگ روبرو می شوید که هم می توان به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی اجرا کرد. یوبی سافت به دلیل آزادی عمل زیادی که به گیمرها در انجام بازی می دهد، سازندگان بازی را به GTA تشبیه شده اند.

  1. God of War :

بازی های سال 2018 برای ps4 - 4

یکی ازسوپرایز های کمپانی سونی که در نمایشگاه E3 ارائه کرد بازی God of War است که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست و تنها نمایشی از آن را به تصویر کشاند.

این بازی صحنه های اکشن و قتل عام هایی که توسط کریتوس انجام می شود را به نمایش گذاشته است. موضوع اصلی داستان مار عظیم جثه ای است که در ابتدای داستان به نظر دشمن می آید اما پس از کشته شدن آن متوجه خواهیم شد که یک دوست بوده و نیاز به کمک داشته است.

  1. Horizen Zero Down :

بازی های سال 2018 برای ps4 - 5

این بازی توسط گوریلا گیمز در سال 2017 با سبک و زمینه خاصی طراحی شده است. استودیوهای بازی سازی که در این صنعت فعالیت دارند این بازی را به حالت یک بازی اکشن و نقش آفرینی با محوریت شخصیتی به نام الوی به تصویر کشیده اند.

موضوع داستان: داستان در رابطه با شخصی با نام الوی است که باید با موجوداتی شبیه به دایناسور مبازره کند و جهان آخرالزمان را نمایش می دهد.

هدف گوریلا گیمز از نمایش این بازی: هدف سازنده از طراحی این بازی نشان دادن یک بازی منفرد است که بگوید هنوز با وجود شخصیت تک نفره می توان یک بازی هیجان انگیز و جذاب ارائه کرد.

از دیگر بازی های ارائه شده در پلی استیشن عبارت اند از:

  • Assassin s Creed Origins
  • Call of Duty: WWII
  • Detroit Become Human
  • Forza Motorsport 7
  • Metro Exodus
  • Spider-Man
  • Star Wars Battlefront 2
  • PlayerUnknown s Battlegrounds
  • و …

کد بازی ایکس باکس

بهترین بازی های PC در سال 2017

Total War: Warhammer II :

qبازی های سال 2018 برای ps4 - 6

این بازی یکی از کامل ترین بازی های استراتژیکی با بهترین المان ها و ساختارهای کلی طراحی شده که نسخه اول آن نتیجه خوبی داشته است.

دلیل به وجود آمدن طرفداران زیاد این بازی می تواند وسعت و گیرایی مبارزات آن باشد که در هیچ یک از بازی ها یافت نخواهد شد.
در حقیقت چالش ها و نبردهای این بازی ٬ نه آن قدر طولانی هستند که برای گیمر حالت کسل کننده داشته باشد و نه خیلی کوتاه است که لذت بازی تجربه نشود.

Wolfenstein II The New Colossus :

بازی های سال 2018 برای ps4 - 7

مهم ترین عامل در این بازی که توانسته رضایت گیمر را به خود جذب کند کارگردانی هنری بازی و استفاده هوشمندانه از کات سین هاست که باعث عمق بخشیدن به کاراکترها شده است.

ژانر بازی اکشن شوتر اول شخص کلاسیک است که برای استفاده از اسلحه های عجیب و شگفت انگیز تلاش می کند.