زمان تخفیف های استیم ٬ لیست تخفیفات استیم

علت خشنودی کاربران از تخفیف های تابستانه استیم

با رسیدن فصل تابستان که فصلی برای استراحت و بازی کودکان و نوجوانان است اکثر شبکه های اینترنتی و مجازی محصولات خود را با قیمت پایین تر برای فروش بهتر و جذب مشتری بیشتر به فروش می رسانند.

خرید بازی ها در تابستان افزایش پیدا می کند، علت آن می تواند وجود تخفیف های تابستانه ای باشد که استیم برای کاربران خود با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. این ایده می تواند برای کاربرانی که از توانایی مالی ضعیف تری نسبت به بقیه برخوردار هستند مناسب باشد.

خرید گیفت کارت استیم

تخفیفات استیم در سال 2018

تخفیف های تابستانی استیم همزمان با شروع اولین فصل تابستان آغاز می شود و ناب ترین بازی ها ومحصولات خود را تا 95 درصد تخفیف به ارمغان می رساند.

 تاریخ حراج های استثنایی تابستانه فروشگاه استیم به صورت آنلاین توسط شرکت Valve اعلام می شود اما این تاریخ تا زمان شروع تخفیف های سالانه اش مخفی می ماند و هرگز به صورت رسمی اعلام نمی شود .

به گفته ی Steam database نه تنها تاریخ شروع تخفیف ها بلکه تاریخ پایان این حراج های استثنایی نیز مشخص نیست. اما تا حدودی می توان شروع و پایان این تخفیف های سالانه را از طریق تاریخ شروع این رویداد در سال های گذشته ،پیش بینی کرد.

استیم نه تنها در ماه تابستان بلکه در طول سال تخفیف های ویژه ای نیز ارائه می دهد که این ویژگی سبب شده از شبکه های رقیب ( پلی استیشن، ایکس باکس ، اوریجین و…) برتری گیرد.

از ماه Avril 2018 شرکت والو تخفیفات استیم را آغاز کرد. بازی سه گانه  Witcher مهم ترین عنوان از لیست تخفیفات استیم در سال 2018 به شمار می رود.

سه نسخه ی اصلی این بازی با تمام محتویاتش با تخفیف کاملا ویژه در اختیار مخاطبینش قرار گرفت.

خرید انواع بازی

نسخه اول بازی Witcher را حتما باید با pc اجرا کنید. کاراکترهای گوناگونی در بازی ایفای نقش می کنند و تا نسخه آخر به هم مرتبط هستند . بعضی از آن ها قوی تر و بعضی دیگر تخریب خواهند شد.

داستان این بازی حول محور یک داستان فانتزی می چرخد که شخصیت اصلی در هر سه نسخه یک هیولای شکارچی است که گذشته ی تلخی را به همراه دارد.

لیست تخفیفات استیم سال 2018

بعضی از بازی های استیم که در سال 2018 با تخفیف همراه بوده است عبارت اند از:

  • The Witcher
  • Plague Inc: Evolved
  • Farm Manager 2018
  • Mount and Blade

تخفیف های باورنکردنی استیم باعث شده که این بازی ها با کمترین هزینه در دسترس کاربران علاقمند به استیم قرار گرفته است.

پرفروش ترین بازی های استیم در سال 2017

ترفند های استیم در تخفیف های استثنایی

یکی از ترفندهایی که شبکه استیم برای صعود خود در میان دیگر رقیبانش ( پلی استیشن ، ایکس باکس ، اوریجین و…)‌ در پیش گرفته است می توان از تخفیف 75 درصدی ویژه ی 14 روزه نام برد که از کوچک ترین عناوین گرفته تا بزرگ ترین محصولات آن را شامل می شود .

استفاده از کد تخفیف پلی استیشن

کاربران همچنان بی صبرانه مشتاق رسیدن فصل تخفیفات برای دریافت تخفیف های استثنانی و بی نظیر بازی ها و همچنین برنامه های استیم هستند.

یکی دیگر از ترفندهایی که شرکت والو برای محصولات خود در نظر می گیرد همزمان نبودن تاریخ شروع و پایان تخفیفات سالانه ی استیم با دیگر شبکه های رقیب است.

شاید این سوال در ذهن شما پیش آید که با وجود اینکه تاریخ شروع و پایان تخفیف های تابستانه یا سالانه مشخص نیست چگونه استیم این موضوع را بررسی می کند؟ کمپانی Valve از توسعه دهندگانی تشکیل شده است که با ارسال ایمیل به آنان می تواند تاریخ شروع این رویداد را نیز بدست آورد.

تخفیفات تابستانه و تخفیفات سالانه ی شبکه استیم ، بزرگ ترین رویداد شرکت والو در قبال محصولاتش بشمار می رود. بنابراین تا جایی که امکان دارد تخفیف هایی با درصد بسیار بالا روی مهم ترین و جذاب ترین بازی های خود به اشتراک می گذارد.


تخفیف های استیم ٬ زمان تخفیف های استیم ٬ لیست تخفیفات استیم
زمان تخفیف استیم ٬ تخفیف های تابستانه استیم ٬ تخفیفات استیم
زمان تخفیفات استیم ‌٬ تخفیفات بعدی استیم