استفاده از بیت کوین برای کسانی که تازه وارد هستند کمی سخت و دشوار است استفاده و خرج کردن ارز هایی که وجود خارجی ندارند شاید کمی غیر منطقی به نظر بیایند . .

هدف اکثر سرمایه گزاران برای استفاده از بیت کوین بدست آوردن سود بیشتر و اضافه کردن پول به سرمایه خود است و افرادی دیگر از بیت کوین در جهت خرج کردن پول و خریدهای خود استفاده می کنند.

وبسایت های آنلاین جهت خرید کالاهای فیزیکی عبارت اند از :

  1. Shopify و Etsy فروشگاه های اینترنتی هستند که برای کاربران این امکان را فراهم می کند که در هر زمان شرایط خرید محصولات را به صورت آنلاین داشته باشند.
  2. Overstock و Newegg  وبسایت هایی هستند که بیشتر برای فروش کالاهای الکترونیکی خود، ارز بیت کوین را می پذیرند و پشتیبانی می کنند.
  1. و در آخر بزرگ ترین وبسایت در جهان ،کمپانی Microsoft است که به کاربران خود اجازه می دهد از طریق بیت کوین اعتبار حساب خود را افزایش دهند.

خرده فروشانی هستند که بیت کوین را هنوز به عنوان یک روش پرداخت نمی دانند. واضح تر بخواهیم بیان کنیم یعنی باور دارند که با بیت کوین نمی توان از فروشگاه ها خرید انجام داد.

خرید کالا با بیت کوین در ایران:

بیت کوین در ایران هنوز به وضوح شناخته نشده است یا راحت تر بگوییم حتی اسم آن در بین مردم جا نیفتاده است.

بیشتر سرمایه داران که محصولات فیزیکی از طریق وبسایت ها خریداری می کنند امکان دارد که نام و کاربرد آن را تا حدودی شنیده باشند.

حتی این موضوع فقط در ایران و کاربران ایرانی ختم نمی شود و در کشورهای دیگر ازخرید و فروش بیت کوین و نوع استفاده از آن نامی به میان برده نشده است.

اولین مکانی که بیت کوین در آن مورد استفاده قرار گرفت دانشگاهی در قبرس در سال 2013 بود که درسی با عنوان علوم ارز دیجیتال ارائه داد که پرداخت هزینه ی دانشگاه و این واحد درسی را می توان از طریق بیت کوین انجام داد.

قابل به ذکر است حتی می توانید با داشتن بیت کوین کالاهای غیر قانونی از فروشگاه ها خرید کنید.

ارز دیجیتال ریپل