انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر ، انتقال اطلاعات از گوشی سامسونگ به کامپیوتر

انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر بدون کابل

به دلیل اینکه حمل و دسترسی به گوشی راحت تر است بیشتر افراد اطلاعات و فایل های خود را در گوشی نگه داری می کنند اما زمانی که حافظه گوشی پر شود نیاز است این اطلاعات را به کامپیوتر منتقل گردد.

حتما بخوانید :

انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید

پس اکنون نیاز دارید اطلاعات و فایل های داخل گوشی را به کامپیوتر منتقل کنید یا حتی برعکس ، قصد دارید از کامپیوتر اطلاعاتی را به گوشی انتقال دهید.

در این پست قصد داریم چند راه آسان برای انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر و برعکس ، انتقال اطلاعات از کامپیوتر به گوشی را به شما آموزش دهیم.

روش اول: انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با وای فای

انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با wifi

چنانچه کامپیوترتان به وای فای وصل باشد و قصد دارید فایل و اطلاعات را از موبایل به آن انتقال دهید ، می توانید به راحتی از طریق شبکه وای فای ، فایل ها و اطلاعات خود را منتقل کنید. بدین صورت که :

ابتدا باید برنامه مورد نظرتان را روی گوشی داشته باشید یا آن را نصب کنید.

مطالب مرتبط :

انتقال اطلاعات از آیفون به آیفون

از جمله برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارد برنامه ی Filedrop است این برنامه برای گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید قابل استفاده است .

با استفاده از این برنامه می توانید گوشی موبایل و کامپیوترتان را از طریق شبکه وای فای به هم متصل کنید.

روش دوم : انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با بلوتوث

یکی از امن ترین ، قدیمی ترین و آسان ترین روش های انتقال اطلاعات ، از طریق بلوتوث است .این روش سالیان سال است که کاربرد دارد.

برای اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید باید هر دو دستگاه یعنی گوشی موبایل و کامپیوتر دارای بلوتوث باشند . در این روش نیازی به اینترنت نیست.

بهترین بازی های اندروید و آیفون

احتمال دارد کامپیوتر در همان ابتدا گوشی تان را شناسایی نکند اگر چنین اتفاقی افتاد باید از قسمت Devices and Printers مجددا گوشی تان را جستجو و اسکن کنید.

سپس پایین سمت راست ویندوز لوگوی بلوتوث را کلیک کنید ، حال گزینه ی Send a File را انتخاب کنید .

اکنون فایل و اطلاعاتی که میخواهید از کامپیوتر به گوشی انتقال دهید را انتخاب کنید.

روش سوم: انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با ایمیل

انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر 2

از جمله ساده ترین و آسان ترین روش انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و یا انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی ، از طریق ایمیل است.

چنانچه دستگاه شما به اینترنت متصل باشد می توانید فایلی که می خواهید از گوشی تان انتقال دهید را به ایمیل خود ارسال کنید سپس با کامپیوتر و اتصال به اینترنت ، فایل ارسال شده را با ورود به ایمیل تان دانلود کنید.

حتما بخوانید :

بهترین برنامه های اندروید 2019

روش چهارم: استفاده از سرویس دراپ‌ باکس (Dropbox)

اگر می خواهید از طریق دراپ باکس انتقال فایل انجام دهید باید این برنامه را روی موبایل و کامپیوترتان نصب کنید

سپس فایل هایی که در کامپیوتر می خواهید به گوشی انتقال دهید به پوشه ای که مربوط به Dropbox است منتقل کنید.

پیشنهاد ما :

بازی اندروید pes 2019

حال باید با گوشی تان وارد اکانت خود در برنامه Dropbox شوید و فایل ارسالی را دانلود نمائید.

روش پنجم: انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با کابل usb

اگر فایل هایی که قصد انتقال آنها را دارید دارای حجم بالا هستند همچنین می خواهید انتقال فایل و اطلاعات از گوشی به کامپیوتر و یا برعکس انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با سرعت بیشتری انجام شود از کابل usb استفاده کنید .

برای این کار ابتدا یک سر کابل را به گوشی موبایل متصل کنید و سر دیگر آن را به کامپیوتر وصل کنید.

حتما بخوانید :

نتفلیکس نمایش‌ های تلویزیونی با گوشی موبایل

حال پیغامی برای شما روی گوشی موبایل ظاهر می شود آن را باز کنید و روی گزینه ی Connected as a media device کلیلک کنید.

اکنون درایو My Computer در کامپیوترتان را باز کنید متوجه خواهید شد یک درایو جدید که در آن اطلاعات و فایل هایی است که در گوشی شما ذخیره شده ، ایجاد شده است. حال می توانید از طریق کامپیوتر به آنها دسترسی داشته باشید و یا فایل را در آن قرار دهید.

انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر ، انتقال اطلاعات از گوشی سامسونگ به کامپیوتر ، انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر بدون کابل ، انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با wifi ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با وای فای ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با شریت ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با کابل usb ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر با بلوتوث ، برنامه انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر بدون کابل
انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر ، انتقال اطلاعات از گوشی سامسونگ به کامپیوتر ، انتقال فایل از موبایل به کامپیوتر ، انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر بدون کابل ، انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی با wifi