افزایش حجم ایمیل :

Tech Times درباره قوانین سرسخت ارسال و دریافت فایل های ایمیل گزارش کرده که جیمیل در حال ایجاد تغییراتی در زمینه ارسال و دریافت فایل ها می باشد که کاربران بتوانند با در اختیار داشتن حجم بیشتر ، فایل های خود را دریافت یا به اشتراک بگذارند.

Attachment یا همان پیوست های ایمیل می تواند یکی از راه های اشتراک گذاری فایل باشد.

کاربران جیمیل برای ارسال و دریافت فایل ها نیاز به حجم بیشتری از سمت گوگل دارند تا بتوانند به میزان مورد نظرشان از طریق Gmail فایل های حجیم را ارسال و دریافت کنند.

گوگل برای فایل های دریافتی میزان افزایش حجمی که در نظر گرفته است حداکثر 50 مگابایت می باشد و برای ارسال اطلاعات از طریق جیمیل به میزان حداکثر 25 مگابایت حجم ، مشخص کرده است.

یعنی با Gmail تنها می توانید فایل هایی که حداکثر با حجم 50 مگابایت هستند را دریافت و فایل هایی که حداکثر به میزان 25 مگابایت هستند را ارسال کنید.

نکته : گوگل در وبلاگ خود (G Suite) اطلاع داد که همه کاربران قادر به دریافت ایمیل هایی که تا حجم 50 مگابایت فایل پیوست دارند می باشند.

به گفته گوگل در G Suite امکان بلاک یا مسدود شدن ایمیل هایی که با حجم 50 مگابایت فایل پیوست هستند وجود ندارد.

کاربران سرویس جیمیل گوگل برای اینکه نیاز به حجم بالایی برای اشتراک گذاری فایل های خود دارند نسبت به میزان حجم تعیین شده برای اشتراک گذاری گوگل ناراضی بودند چون فایل هایی که از حجم بالایی برخوردار هستند بخاطر نداشتن ظرفیت کافی برای ذخیره شدن، به صورت خودکار مسدود می شوند.

به همین جهت سرویس گوگل تصمیم گرفت میزان حجم فایل ها را به 50 مگابایت افزایش دهد تا از این مشکل تا حدودی جلوگیری کند.

هر چند که این تغییرات شامل فایل های ارسال نمی شود و گوگل جا دارد که اصلاحاتی درباره فایل های ارسالی انجام دهد تا بدین وسیله بتواند خواسته های کاربران خود را به آخر برساند.

درست است که کاربران برای دریافت فایل تا حجم 50 مگابایت راضی بوده اند و تا به حال با این موضوع مشکلی نداشته اند اما خواهان افزایش حجم فایل های ارسالی تا بیش از 25 مگابایت در سرویس جیمیل گوگل نیز هستند که بتوانند بدون مشکل فایل های خود را با حجم بیشتر بدون مسدود شدن ارسال و به اشتراک بگذارند.

در صورتی که این مقدار افزایش حجم تعیین شده برای ارسال فایل ها کافی نباشد می توانید از سرویس گوگل درایو Google Drive استفاده کنید.

این مسئله مشهود است که با استفاده از گوگل درایو تبادل فایل ها با حجم های مختلف به سادگی امکان پذیر است اما کاربران علاقمندند فایل ها را با حجم وسیع مستقیما از جیمیل خود ارسال و دریافت کنند.

آموزش کار با گوگل درایو و نحوه ی افزایش حجم گوگل درایو

90 درصد کاربران که از سرویس جیمیل گوگل استفاده می کنند این سوال برایشان پیش می آید که چگونه امکان دارد بتوانید از طریق ایمیل فایل هایی تا 50 مگابایت را دریافت کنید اما امکان ارسال فایل بیشتر از 25 MB را نداشته باشید؟

می توان اینگونه به این سوال پاسخ داد که منابع دیگری جهت ارسال و دریافت فایل ها وجود دارند که به کاربرانشان اجازه ارسال اطلاعات با حجم  بالاتر را می دهند.

خرید گیفت کارت گوگل پلی جهت افرایش حجم گوگل درایو

نوع دستگاه مورد استفاده از جیمیل :

بروز رسانی های جدید گوگل ٬ سبب شده کاربران با هر نوع سیستم عامل و دستگاهی نظیر تبلت ، گوشی‌های هوشمند یا لپ تاپ بتوانند از جیمیل خود استفاده کنند.


افزایش حجم ایمیل ٬ افزایش حجم جیمیل ٬‌ نحوه افزایش حجم ایمیل ٬ چگونه حجم ایمیل را افزایش دهیم ٬ آموزش افزایش حجم ایمیل
آموزش افزایش حجم جیمیل ٬ چگونه ظرفیت ایمیل را افزایش دهیم ٬ افزایش ظرفیت ایمیل ٬ افزایش ظرفیت جیمیل ٬ نحوه افزایش ظرفیت جیمیل ٬ افزایش ظرفیت جی میل