چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم ؛ استفاده از نت فلیکس در ایران

برای استفاده از سرویس نت فلیکس در منزل یا در هر مکان دیگر باید از دستگاه هایی که قادرند به اینترنت متصل شوند برخوردار باشید.

این دستگاه ها می تواند شامل تلویزیون های هوشمند، کنسولهای بازی ، تبلت ، تلفن های هوشمند ، پخش کننده های بلوری و پخش کننده های رسانه ای باشند.

خرید گیفت کارت نتفلیکس امریکا ، انگلیس ، کانادا و اروپا

تماشای فیلم در نت فلیکس

چگونه در نت فلیکس ویدیوی آنلاین تماشا کنیم؟

درست است که از نت فلیکس می توانید به مدت 30 روز به صورت رایگان استفاده کنید اما در کل این سرویس رایگان نیست و برای حق عضویت در آن باید ماهیانه هزینه ای پرداخت کنید.

قیمت خرید اشتراک نت فلیکس از سال 2018 به چه صورت بوده است؟ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

پایه یا Basic : مشترکینی که فقط رزولوشن SD را می خواهند ماهیانه باید مبلغ 7.99 دلار پرداخت کنند. اشتراک نت فلیکس بر پایه Basic همزمان قابلیت اتصال یک دستگاه را دارد.

استاندارد Standard : برای داشتن یک اشتراک نت فلیکس به صورت استاندارد ماهیانه 10.99 دلار پرداخت نمائید. با داشتن اشتراک استاندارد می توانید ویدیوها را با کیفیت 1080p مشاهده کنید. ( اتصال دو دستگاه به صورت همزمان در این اشتراک مجاز می باشد.)

پرمیوم ویژه : با داشتن اشتراک پرمیوم کیفیت تصاویر را به صورت 4K UHD تماشا کنید و مبلغ 13.99 دلار بابت آن هر ماه پرداخت کنید. (در این اشتراک چهار دستگاه همزمان می توانند متصل باشند.)

پس از خرید اکانت نتفلیکس و نصب آن روی تلویزیون هوشمند خود می توانید از منوی باز شده تمام برنامه های تلویزیونی را انتخاب کنید یا فیلم دلخواه خود را از قسمت جستجو پیدا کنید.

حتما بخوانید :

لغو تمدید اتوماتیک اشتراک نتفلیکس

نکته: برای تماشای برنامه های نت فلیکس به اینترنت پرسرعت نیاز دارید با مصرف ترافیک نامحدود.

لیست فیلم های نتفلیکس

انواع برنامه های موجود در نتفلیکس

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

تعداد بی شماری از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی در نت فلیکس قرار دارند که بی شک تمام آن ها در این مطلب جای داده نمی شوند اما برای اینکه با تعدادی از آن ها آشنا شویم و ذهنیتی با برنامه های نت فلیکس داشته باشید با ذکر چند مثال آن ها به شما معرفی خواهیم کرد.

سریال های جدید نتفلیکس

برنامه های تلویزیونی شبکه ABC :

  • پخش سریال Lost, Marvel’s Agents of Shield, Once Upon A Time در شبکه نت فلیکس

برنامه های تلویزیونی شبکه FOX  :

  • پخش سریال Bob’s Burgers, Bones, Fringe, New Girl, X-Files

برنامه های تلویزیونی شبکه AMC  :

  • پخش سریال های Walking Dead , Breaking Bad , Comic Book Men, Mad Men

 برنامه های تلویزیونی شبکه CBS :

  • پخش سریال های How I Met Your Mother, Hawaii Five-0 (سریال های کلاسیک), Hawaii Five-0 (سریال در حال پخش) Mash, Star Trek – The Original Series

برنامه های تلویزیونی شبکه WB :

  • پخش سریال های Arrow, The Flash, Supergirl, Legends of Tomorrow, Supernatural

برنامه های متعلق به Netflix  :

  • The Queen, Mindhunter, House of Cards, Daredevil, The Defenders, Orange Is The New Black, Sense8

دیگر برنامه های تلویزیونی :

  • سریال های Sherlock, Star Trek – The Next Generation , Sons of Anarchy, Star Wars: The Clone Wars

فیلم ها

  • Hugo, Marvel’s The Avengers, Star Trek Into Darkness, The Hunger Games – Catching Fire, The Wolf of Wall Street, Twilight, Zootopia

و…..

نکته : اطلاع داشته باشید هر ماه برنامه هایی در این سرویس حذف و اضافه می شود همچنین برنامه هایی که محبوبیت خود را از دست بدهند نیز از شبکه حذف می شود ٬ نت فلیکس درباره حذفیات انجام شده اطلاعاتی نمی دهد و باید آن ها را از جاهای دیگر ببینید.

بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2018

سریال هایی که به صورت فصلی ساخته و پخش می شوند، به شما این امکان را می دهد که به فصل های قبلی دسترسی داشته باشید اما فصلی که در حال ساخت است امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

برای مثال؛ اگر برای تماشای یکی از فصل های سریال مورد علاقه تان جا ماندید، برای تماشای قسمت از دست رفته باید به سایت رسمی پخش کننده آن برنامه مراجعه کنید . در صورتی که امکان پخش آنلاین آن باشد می توانید مشاهده کنید.

اما برای تماشای سریال از شبکه نتفلیکس باید منتظر بمانید تا فصل در حال پخش به طور کامل تکمیل شود در غیر این صورت امکان مشاهده ی آن در نتفلیکس وجود ندارد.

دسته بندی ژانرهای پنهان در سرویس نت فلیکس :

نتفلیکس این قابلیت را دارد که ژانر فیلم ها و سریال های داخل سرویس خود را به صورت مخفی و گسترده طبقه بندی کند.

هنگام باز شدن منوی تلویزیون ، نت فلیکس عناوینی که تشخیص دهد شما به آن ها علاقه مند هستید را به نمایش می گذارد اما بدیهی است که این عمل انتخاب های شما را محدود می کند. لذا برای بهره گیری از فیلم ها با عنوان های مختلف ، می توانید از قابلیت جستجو در بین عناوین استفاده کنید.

علاوه بر این، قابلیت جستجوی فیلم بر اساس گروه سنی خاص یا سریال هایی که به وسیله کشوری خاص ساخته شده باشد در نتفلیکس فراهم است.

نحوه پخش آنلاین در سرویس نتفلیکس :

پس از ضربه زدن روی آیکون و اسم نت فیلکس در دستگاه ، برنامه به صورت خودکار شروع به پخش آنلاین می کند. حتی این قابلیت را دارد که بتوان برنامه را متوقف pause کرد، یا آن را جلو بزنید و یا اینکه وقت دیگری را برای تماشای آن در نظر بگیرید.

نکته ای که شاید یاددآوری آن خالی از لطف نباشد : نتفلیکس بر اساس برنامه هایی که مورد علاقه ی شماست عناوین را بررسی و به شما پیشنهاد می کند.

همچنین بخوانید : ساخت اکانت نتفلیکس

چگونه برنامه از نت فلیکس دانلود کنید؟ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

برای ضبط برنامه های نت فلیکس از سه روش زیر اقدام کنید:

  1. با پرداخت هزینه ای جهت دریافت نرم افزارهایی که قابلیت ضبط برنامه های نت فلیکس را دارند نیز می توانید محتوای نت فلیکس را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید.
  2. استفاده از خود نت فلیکس جهت دانلود فیلم ها بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای
  3. از گوشی موبایلی که برنامه نت فلیکس روی آن نصب است استفاده و برنامه های نت فلیکس را دانلود کنید و در زمان مناسب دیدن فرمائید.

کیفیت 3D و 4k :

نتفلیکس نه تنها فیلم و سریال های سنتی را به نمایش می گذارد بلکه برنامه هایی که از کیفیت 3D  و 4k برخودار هستند نیز به این شبکه اضافه می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر محصولات نت فلیکس از لحاظ کیفیت 4k هستند، بنابراین بدیهی است که نت فلیکس خدمات 4k خود را زمانی در اختیارتان قرار دهد که مطمئن شود دستگاه شما کیفیت 3D و 4k را پشتیبانی می کند.

در صورتی که دستگاه شما کیفیت 3D و 4k را پشتیبانی نکند، کیفیت برنامه های تلویزیونی نتفلیکس نیز به حالت 720p و 1080p و با کیفیت صدای DDS پخش می شود.

نت فلیکس این قابلیت را دارد که سرعت اینترنت شما را بررسی کند و به میزان سرعت عملکرد اینترنت تان برنامه ها و فیلم ها را با کیفیت های مختلف پخش کند.

حداقل میزان سرعت لازم برای پخش آنلاین سریال های نت فلیکس چقدر است؟

در صورتی که می خواهید ویدیوی شما بدون وقفه و با کیفیت معمولی به حالت آنلاین نمایش داده شود حداقل میزان سرعت پیشنهادی برای پخش آنلاین 2 مگابیت بر ثانیه است اما برای کیفیت های 3D، HD  یا 4K به سرعت بسیار بالاتری نیاز دارید.

  • کیفیت پخش فیلم از طریق کامپیوتر حداقل به 1 مگابیت سرعت بر ثانیه نیاز دارد.
  • حداقل سرعت 2 مگابیت بر ثانیه جهت تماشای ویدیو با تلویزیون و با کیفیت 480p لازم است.
  • حداقل سرعت 4 مگابیت بر ثانیه جهت تماشای ویدیو با کیفیت 720p و 1080p لازم است.
  • با داشتن سرعت 5 مگابیت بر ثانیه می توانید بهترین کیفیت صدا و تصویر را تجربه کنید.

برای پخش ویدیو با کیفیت 4K باید تلویزیون شما دارای امکانات 4K Ultra با دکودر HEVC باشد و از اینترنت پر سرعت 15 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید.


نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران ٬ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم ٬ چگونه از netflix استفاده کنیم ٬ فرکانس ماهواره شبکه netflix
چگونه از netflix استفاده کنیم ٬ استفاده از netflix در ایران ٬ فرکانس ماهواره شبکه netflix ٬ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم
نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران ٬ فرکانس ماهواره شبکه netflix ٬ چگونه از netflix استفاده کنیم ٬ استفاده از netflix در ایران
چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم ٬ چگونه از netflix استفاده کنیم ٬ استفاده از netflix در ایران ٬ نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران
فرکانس ماهواره شبکه netflix ٬ استفاده از netflix در ایران ٬ چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم ٬ نحوه استفاده از نتفلیکس در ایران