تریلر بازی Sekiro : Shadows Die Twice

بررسی بازی Sekiro : Shadows Die Twice

بازی Sekiro: Shadows Die Twice از نمونه بازی های اکتیویژن و نقش آفرینی است که به صورت فانتزی توسط استودیو From Soft Ware برای مخاطبین بازی های ویدویی ساخته شده است.

این بازی بخاطر تفاوت هایی که با سایر نسخه های قبلی فرام سافتور ( سازنده بازی ) داشته است توانسته برای علاقه مندانش بسیار جذاب و سرگرم کننده جلوه کند.

با انتشار اولین تیزر از بازی Sekiro: Shadows Die Twice  و طی مصاحبه ای که با میازاکی کارگردان بازی داشته اند اعلام شده که سکیرو از زیر مجموعه های تنجو در نظر گرفته شده است اما به تدریج عقیده ی دست اندکاران تغییر یافت و نام این بازی با عنوان یک بازی مستقل معرفی شد؛ از این پس نام آن Sekiro: Shadows Die Twice فراخوانده شد.

در اوایل ساخت بازی Sekiro: Shadows Die Twice توسعه دهندگان از سری مجموعه تنجو الهام می گرفتند به طوری که همگی فکر می کردند سکیرو زیر مجموعه تنجو می باشد اما رفته رفته مشخص شد که فرهنگ ژاپن نیز در ساخت این بازی دخیل بوده است.

بازی سکیرو برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و PC در 22 مارس (2 فروردین 98) به بازار عرضه شد.

نحوه تغییرات و بازسازی فرام سافتور در آثارش چگونه است؟

اکثر آثار سافتور که تا به حال به جهان عرضه شده است اغلب با نمادهای سخت و طاقت فرسا روبرو هستند اما به تازگی نوع نگرش او تغییر یافته و آثاری را خلق می کند که متفاوت باشد و تجربه ی جدیدی را به بازیکنان ارائه دهد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice از نمونه آثاری است که در آن سافتور سبک و شیوه خود را تغییر داده و ویژگی های نو و تازه ای به آن بخشیده است؛ این ویژگی ها را می توان هنگام انتشار گیم پلی بازی مشاهده کرد.

از جمله ویژگی هایی که توسط سافتور در بازی سکیرو بازسازی شده می توان به المان های سولزبورن، نوع روایت داستان و طراحی محیط نیز اشاره کرد که همگی در داستان رویت می شوند.

تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey

داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice :

داستان بازی از محیط سنگو ژاپن شروع می شود و موضوعاتی همچون عشق، نفرت و انتقام را نیز روایت می کند.

داستان کودکی را به تصویر می کشد که بیشتر عمر خود را در زمان جنگ سپری کرده و قصد دارد با آموزش های متعدد به یک شینوبی بزرگ تبدیل شود.

پدرخوانده اش به نام Owl مسئولیتی را به او می سپارد که باید با تمام قدرت و توجهش از ارباب کدرو محافظت کند اما بخاطر یک سری اتفاقات ،مایوس و ناامید در حالی که دست خود را از دست داده مرگ را جلوی چشمان خود می بیند.

عشق، نفرت  وانتقام سه عنصر اصلی در داستان هستند که بازی به وسیله این سه عنصر جلو می رود.

عنصر عشق نماد علاقه ی کاراکتر اصلی به ارباب خود است که باید او را تا آخر حمایت و نگهداری کند.

عنصر نفرت نماد وقایع و اتفاقاتی است که سد راه او قرار می گیرد .

و عنصر انتقام نماد اعتبار از دست رفته اوست که قصد دارد از طریق این عنصر، تقاص اعتبار و موقعیت از دست رفته ی خود را بگیرد.

دیالوگ و ارتباط میان شخصیت های داستان:

برای شناخت و کشف هویت داستان الزاما نیازی به گشت و گذار در محیط بازی نیست؛ در واقع ساختار این نسخه با نسخه های پیشین این مجموعه متفاوت است.

نوع روایت گویی داستان بسیار مهم است چرا که هیجان بازی را افزایش می دهد. دیالوگ هایی که بین کاراکترهای داستان و شخصیت های اصلی رد و بدل می شود، روایت داستان را جذاب تر کرده است.

حتی شینوبی که در داستان با عنوان گرگ یک دست یا به اصطلاح Son of Owl معرفی شده در ادامه ی داستان به هویت جدید می رسد.

مقدار حجم و فضای مورد نیاز برای نصب بازی :  

داشتن فضای کافی یکی از اصل های مهم برای نصب بازی بشمار می رود.

اخیرا فضای نصب بازی در کنسول های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان افزایش یافته است با این وجود طراح بازی هنگام ساخت سکیرو توانسته مقدار حجم و گنجایش بازی را تا حد ممکن کاهش دهد تا در زمان اجرای بازی به داخل دستگاه مشکلی پیش نیاید.

ذخیره بازی در ps4

با داشتن مقدار 12.58 گیگ فضای خالی می توانید بازیSekiro: Shadows Die Twice را روی دستگاه اجرا کنید.

مقدار فضای تعیین شده برای اجرای این بازی اکتیویژن در کنسول های ایکس باکس وان برای مخاطبین بسیار غیر منتظره بوده است.

کیفیت بازی به نسبت روی مقدار فضای مورد نیاز برای نصب بازی تاثیر می گذارد به همین دلیل حجم بازی روی دستگاه های ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و PC متفاوت است.

برای مثال؛ برای نصب و اجرای بازی سکیرو روی PS4 و PC حدود 25 گیگ حجم خالی نیاز است در صورتی که در ایکس باکس 12.58 گیگ فضای خالی کافیست که بتوان بازی را اجرا کرد.

این تفاوت حجم نشان می دهد فضای اعلام شده ماندگار نیست و احتمال اینکه تغییر یابد بسیار است.


تریلر بازی Sekiro ٬ تریلر جدید بازی Sekiro ٬ تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر بازی سکیرو ٬ دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice
تریلر جدید بازی Sekiro ٬ تریلر بازی Sekiro ٬ تریلر بازی سکیرو ٬ دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر بازی sekiro shadows die twice
دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر جدید بازی Sekiro ٬ تریلر بازی Sekiro ٬ تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر بازی سکیرو