تریلر بازی Judgment

بازی Judgment

سازندگان بازی یاکوزا یا همان شرکت Sega به تازگی بازی جدیدی به نام Judgment را منتشر کرده اند.

به عبارتی می توان گفت این بازی نسخه ی غربی بازی یاکوزا می باشد و به تازگی تریلر آن نیز منتشر شده ٬ در حال حاضر این نسخه برای کنسول پلی استیشن 4 ارائه و منتشر گردیده است.

در عین حال که بازی Judgment یک نسخه ی فرعی از بازی یاکوزاست اما شباهت های زیادی در آن نسبت به یاکوزا می توان یافت گرچه در داستان بازی و ویژگی ها آن کمی متفاوتر عمل کرده است .

کد بازی sekiro

شاید جالب باشد بدانید صدا گذاری شخصیت ها در این بازی جدید به دو زبان ژاپنی و انگلیسی صورت گرفته است به این معنی که می توانید در هنگام بازی بر حسب سلیقه هر یک از این دو زبان را انتخاب نمایید. اما نسخه ی اصلی تریلر این بازی به زبان ژاپنی بوده و دارای زیرنویس آلمانی می باشد.

داستان بازی Judgment

شخصیت اصلی داستان در بازی Judgment فردی به نام تاکایوکی یاگامی است که در واقع شغل اصلی وی وکالت بوده و به دلیل خیانت یکی از موکل های خود این کار را رها کرده و به یک کارآگاه خصوصی تبدیل شده است .

داستان در مورد یک قتل زنجیره ای است که تاکایوکی مسئولیت این پرونده را بر عهده دارد و بر همین اساس باید به دنبال جمع آوری مدارک و بررسی هایی در مورد صحنه ی جرم باشد.

راهنمای بازی sekiro

صداگذاری برای شخصیت تاکایوکی یاگامی توسط گرگ چان که یکی از با سابقه ترین افراد در زمینه ی صداگذاری بازی های ویدیویی است انجام گرفته است.

از داستان بازی که بگذریم بخش جذاب بازی قسمت مبارزه ای آن است که به گیمر اجازه می دهد با حرکات رزمی و با روش های مختلف با دشمنان مبارزه کرده و آن ها را از پای درآورد.

همان طور که پیش تر هم ذکر شد با ارائه این بازی برای PS4 تریلر جدیدی نیز از این بازی منتشر شد که در بالا می توانید آن را مشاهده نمایید.


تریلر بازی جاگمنت ، گیم پلی بازی Judgment ، دانلود بازی Judgment برای Pc ، ترینر بازی Judgment ، دانلود بازی Judgment ، خرید بازی Judgment
بازی جدید Judgment برای ps4 ٬ دانلود بازی Judgment برای کامپیوتر ، تریلر بازی Judgment ٬ تریلر بازی Judgment ٬ تریلر جدید بازی Judgment
دانلود تریلر جدید بازی Judgment ٬ دانلود تریلر بازی Judgment ٬ فیلم تریلر بازی Judgment ٬ تریلر بازی Judgment ٬ تریلر جدید بازی Judgment
دانلود تریلر جدید بازی Judgment ٬ دانلود تریلر بازی Judgment ٬ فیلم تریلر بازی Judgment