تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey

بررسی بازی Assassin’s Creed Odyssey :

اگر با بازی های ویدیویی ماجراجویی لذت می برید پیشنهاد ما به شما اجرای مجموعه بازی های Assassin’s Creed است که از نسخه های اولیه ی آن گرفته تا به امروز توانسته تجربه هایی لذت بخش از داستان های ماجراجویی های به کاربران خود ارائه دهد.

آخرین نسخه این مجموعه با نام Assassin’s Creed Odyssey وارد بازار شد که بر گرفته از جنگ‌های بزرگ سلسه هخامنشیان و دوران حساس فروپاشی یونان باستان است و رویدادها و اتفاقات مهم سیاسی و اجتماعی آن زمان را به تصویر کشیده است حتی در همین زمان بود که نمایش و تئاتر جان تازه ای به خود گرفت.

داستان کاساندرا یا الکسیوس بر خلاف موضوعات همیشگی که در اکثر داستان ها به چشم می خورد مانند به نمایش گذاشتن جنگ ها، نیروهای شیطانی، به پایان رسیدن جهان و … اکتفا نمی کند بلکه تنها شخصی را روایت می کند که به دلایل شخصی به سرزمین های مختلف سفر می کند و تجربه های جدید کسب می کند.

خرید کد بازی Assassin’s Creed Odyssey

از ویژگی های مهم این داستان که آن را از سایر داستان ها متمایز می کند نوع احساس و تفکر کاساندرا یا الکسیوس نسبت به یونان و سرزمین خودش است که به ملیت خود اهمیت نمی دهد بلکه هدف اصلی او یافتن حقایقی است که از دوران کودکی تا به الآن به دنبال کشف آن ها بوده است و اکنون نمی تواند آن را رها کند.

همانطور که می دانید صحنه های جنگ با تصاویری از خشونت، نا امنی، خون ریزی و غیره همراه است. بازی Assassin’s Creed Odyssey این قابلیت را داشته که بتواند صحنه های جدی جنگ را به خوبی به نمایش بگذارد.

شرایط نامساعد دوران جنگ ذهنیت کاساندرا را در کودکی تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود او از همان کودکی فنون رزمی را آموزش ببیند. زمانی که به دوران بزرگسالی می رسد بخاطر تاثیرات منفی جنگ مجبور می شود به سمتی برود که علاقه ای به آن ندارد.

از ویژگی های مثبت داستان در انتظار نگه داشتن بیننده تا انتهای بازی برای فهمیدن سوالاتی که در بازی ذهن شما را به خود مشغول می کند.

داستان بازی Assassin’s Creed Odyssey :

بازی Odyssey داستان های مربوط به دوران قبل از میلاد مسیح را به تصویر می کشد جایی که خشایار شاه بزرگ برای تصرف یونان علیه لئونیداس اسپارت اقدام به حمله می کند و موفق به شکست او و اشغال یونان می شود.

داستان ادیسه به موضوعاتی مانند سنت‌ها ، شکست‌ها ، افتخارها و … بر می گردد که پدر، مادر و فرزندان روایتی حساس را رقم می زنند. به اختیار خود یکی از شخصیت های داستانی به نام های الکسیوس و کساندارا، دو برادر و یک خواهر را برای دنبال کردن و یافتن ماجراجویی های خود، رفتن به جنگ‌های نخست پلوپونز و حمکرانی بر یونان انتخاب کنید.

اجرای ماموریت های جانبی در داستان Assassin’s Creed Odyssey :

در هنگام بازی انتخاب های شما روی انجام ماموریت ها و داستان بازی تاثیر می گذارد اما چگونه؟

در بخش های مختلف بازی قسمت هایی وجود دارد که شما به اختیار خودتان می توانید آن ها را اجرا یا رد کنید، برای مثال در طول داستان به اختیار به ملاقات شخصی بروید که بتوانید توجه او را به کاساندرا جلب کنید ممکن است این ملاقات سبب شود در قسمت های بعدی این فرد به معشوقه ی شما تبدیل شود یا اینکه حضور او را در قسمت های دیگر داستان حس کنید، از این رو مسیر قصه در ادامه تغییر خواهد کرد.

این ویژگی از ویژگی های بارز بازی Assassin’s Creed Odyssey محسوب می شود که توانسته خود را از سایر بازی های دیگر متمایز کند. با انجام ماموریت های اختیاری ،بازیکن از حساسیت های محیط بیرونی و موضوع اصلی داستان خارج می شود و خود را درگیر ماموریت های جانبی می کند.

بد نیست بدانید : چگونه در xbox one بازی دانلود کنیم

انتخاب دیالوگ در داستان Assassin’s Creed Odyssey :

انتخاب دیالوگ توسط کاربر انجام می شود که این موضوع سبب می شود شما راحت تر بتوانید برای وضعیت های مختلف تصمیم گیری کنید.

بخاطر سیستم انتخاب دیالوگ که به وسیله شخص شما انجام می شود با هر شخصیتی از داستان که در حین انجام ماموریت ها و ماجراجویی ها با آن روبرو شده اید یک رابطه شخصی برقرار خواهید کرد. رابطه با دوستان قدیمی، رابطه با اشخاصی که در سفر با آن ها آشنا شده اید و یا افرادی که به مدت کوتاه با آن ها برخورد داشته اید.

نوع شخصیت پردازی کاراکترهای داستان :

نوع شخصیت پردازی کاراکترهای اصلی داستان که با نام الکسیوس و کاساندرا معرفی شده اند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوتی که از این دو شخصیت به چشم می خورد چهره متفاوت و صدای جذاب تر کاساندرا نسبت به الکسیوس است.

ادیسه یکی از بهترین داستان های مجموعه اساسینز کرید شناخته شده بخاطر اینکه از مطرح کردن عناوینی همچون جنگ میان تمپلارها و اساسین‌ها و داستان دوره مدرن صرف نظر کرده و تاکید خود را روی روابط میان افراد و دلایل شخصی کاراکترهای داستان گذاشته است.

در واقع ادیسه از نوع داستان های اکشن نقش آفرین به همراه تعداد زیادی از المان‌هایی است که همیشه در مجموعه داستان های اساسینز کرید وجود داشته است.

این بازی نه تنها توانسته المان های سبک نقش آفرینی را به صورت کاملا حرفه ای به نمایش بگذارد، بلکه گیم پلی بازی به گونه ای ساخته شده که هیچ مورد خسته کننده ای در آن دیده و احساس نمی شود.

سلاح ها در بازی Assassin’s Creed Odyssey :

تعداد سلاح هایی که در داستان ادیسه قرار دارد نسبت به نسخه های پیشین خود بیشتر هستند و حتی در داستان می توانید به دنبال سلاح های جدید بگردید و بر تعداد آن ها بیفزایید اما یافتن سلاح های جدید باعث نمی شود که شما سلاح های فعلی خود را کنار بگذارید. شما می توانید با ارتقای ابزارهای جنگی خود ( شمشیر، کلاه ، زره ، کمان) به اختیار و انتخاب خودتان در سبک های مختلف از آن ها در مبارزات استفاده نمایید.

موسیقی و صداگذاری در داستان ادیسه :

موسیقی که در داستان ادیسه بکار رفته توسط یوبی سافت تنظیم شده است و او توانسته این موسیقی را بسیار زیبا اجرا کند طوری که می توانید نسخه جدیدی از Ezio Family را در منوهای ادیسه گوش دهید.

صداگذاری های شخصیت های داستان به نحوه احسنت انجام شده و شما نیز می توانید شاهد این صداگذاری قوی باشید صدای کاساندرا از جمله صداگذاری های قصه می باشد که دلنشین تر از صدای الکسیوس می باشد.


تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ دانلود تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر بازی اساسین کرید اودیسی
تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر بازي Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر بازی اساسین کرید اودیسی
تریلر رسمی بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ دانلود تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر بازی اساسین کرید اودیسی
تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ دانلود تریلر بازی Assassin’s Creed Odyssey ٬ تریلر رسمی بازی Assassin’s Creed Odyssey