تبدیل تروفی به پول در ps4

تروفی در بازی به چه معناست؟ هر بازی در پلی استیشن 4 دارای تروفی های مشخصی است که شما را به ادامه ی بازی تشویق می کند. تروفی ها به عنوان یک پاداش و جوایزی در نظر گرفته شده اند که شما با این انگیزه بتوانید مراحل سخت بازی را به سرانجام برسانید.

نحوه دریافت تروفی

برای اینکه با تروفی های بخش های مختلف بازی آشنا شوید به لیست تروفی ها مراجعه کنید.

  • در قسمت Play Station network بازی وارد شوید.
  • به بخش TROPHY COLLECTION مراجعه کنید.

همانطور که در لیست تروفی های بازی مشاهده می کنید، نحوه بدست آوردن هر تروفی ذکر شده است.

تروفی چیست و سخت ترین تروفی های ps4

تمام مهارت خود را در حین بازی به کار بگیرید و تروفی های آن بخش از بازی را به نحو احسنت دریافت کنید، پس از دریافت تروفی در گوشه ای از نمایشگر شما عبارت you have earned a trophy ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد تروفی مورد نظر را بدست آورده اید.

نکته : در صورتی که جهت دریافت تروفی به خصوص تروفی پلاتینیوم که با دشواری به دست می آید با مشکل روبرو شدید ویدیوئی هایی در سایت های مختلف در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید به عنوان راهنما برای به دست آوردن تروفی بازی ها از آن ها استفاده نمایید.

تبدیل تروفی به دلار

تبدیل تروفی به پول در Ps4

با استفاده از برنامه های تدارک دیده شده از سمت سونی به عنوان مثال Sony Rewards ، کاربران قادر هستند تروفی های خود را به پول واقعی تبدیل کنند. این کار باعث می شود هم کاربران احساس خردسندی داشته باشند و هم تروفی ها ارزشمند نشان داده شوند.

با این تبدیل ، شما قادر هستید حساب کاربری پلی استیشن خود را شارژ نمایید و با اعتبار اکانت خود به تمام بازی های ps4 ، تم های مختلف ، اشتراک پلی استیشن پلاس ، آیکون حساب کاربری ، بسته های الحاقی بازی، تصاویر زمینه و … که در اپ استور پلی استیشن قرار دارند دسترسی پیدا کنید.

اما نکته قابل توجه اینجاست که با کسب تروفی های نهفته در بازی و تبدیل آن به دلار می توانید بدون محدودیت از محصولات فروشگاه سونی استفاده کنید.

( تمام 10 دلار را یکجا خرج کنید یا مقداری از آن را خرج کرده و باقی مانده را ذخیره کنید و هر زمان که مایل بودید از باقیمانده 10 دلار هدیه ی خود استفاده کنید.)

پس از تبدیل تروفی به دلار، تروفی های شما صفر می شوند، بنابراین باید به دنبال جمع آوری تروفی های جدید باشید.

  • برای انواع تروفی های موجود در پلی استیشن، امتیازات خاصی در نظر گرفته شده است که به چند نمونه از آن ها اشاره خواهیم کرد:
  1. 100 تروفی نقره ای = 100 امتیاز
  2. 23 تروفی طلایی = 250 امتیاز
  3. 10 تروفی پلاتینیوم = 1000 امتیاز

هر 1000 امتیاز برابر با یک گیفت کارت 10 دلاری می باشد یعنی شما با کسب هر 1000 امتیاز می توانید یک گیفت کارت 10 دلاری هدیه بگیرید و با این مبلغ از فروشگاه سونی خرید کنید.

مطالب مرتبط : راهنمای به دست آوردن تروفی بازی

در صورتی که مایل باشید تروفی های جمع آوری شده را به پول واقعی تبدیل کنید ابتدا باید در وب سایت رسمی تروفی های سونی عضو شوید و در برنامه هایی که سونی برای امتیازات و جوایز تدارک دیده است شرکت کنید.

نکته: فقط کاربرانی که آدرس اکانت کاربری آن ها امریکا باشد می توانند از این برنامه برای تبدیل تروفی های خود استفاده کنند. به عبارت دیگر این برنامه فقط برای کاربران آمریکای شمالی در دسترس است.

لذا شما به عنوان یک کاربر ایرانی تنها در صورتی امکان استفاده از آن را دارید که کشور اکانت شما روی United State تنظیم شده باشد و از آی پی همین کشور نیز استفاده نمایید.

برنامه Sony Rewards

برنامه ای که سونی برای تبدیل تروفی ها به پول واقعی در شبکه PSN تدارک دیده است با نام Sony Rewards معرفی شده است.

برنامه سونی ریوارد در اوایل پیدایش خود، چندان کاربردی و چشم گیر نبود تا اینکه سونی تصمیم گرفت رونق جدیدی به برنامه ی خود دهد و امکانات و ویژگی های محبوب و تاثیر گذار به آن اضافه کند.

از این رو سونی ویژگی تبدیل تروفی به پول واقعی را به برنامه ی خود اضافه کرد تا گیمرها را تشویق کند از این برنامه استفاده کنند.

بنابراین برای استفاده از برنامه ی Sony Rewards کاربران باید بکوشند و به میزان توانایی خود از مقدار تروفی هایی که برای کسب امتیاز در بازی در نظر گرفته شده است بهره مند شوند.

استفاده از برنامه Sony Rewards

با وجود بازی هایی همچون Wolfenstein 2: The New Colossus و Assassin’s Creed Origins و عناوینی دیگر مانند Need For Speed Payback استفاده از این برنامه با کسب امتیازات فراوان ، می تواند مفید واقع شود.


تبدیل تروفی به پول در ps4 ٬ اموزش تبدیل تروفی به پول ٬ تبدیل تروفی به دلار ٬ تبدیل تروفی به پول واقعی ٬ چگونه تروفی را به پول تبدیل کنیم
تبدیل تروفی به دلار ٬ تبدیل تروفی به پول واقعی ٬ چگونه تروفی را به پول تبدیل کنیم ٬ اموزش تبدیل تروفی به پول ٬ تبدیل تروفی به پول در ps4
تبدیل تروفی به پول در ps4 ٬ تبدیل تروفی به دلار ٬ اموزش تبدیل تروفی به پول ٬ تبدیل تروفی به پول واقعی ٬ چگونه تروفی را به پول تبدیل کنیم