هیستوری اکانت ایکس باکس Order history xbox :

همانطور که می دانید و در مقالات آموزشی قبل برای شما عزیزان توضیح دادیم پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس می توانید کد خریداری شده را در اکانت ایکس باکس یا اکانت مایکروسافت خود وارد کنید و انواع بازی های ایکس باکس را از سایت مایکروسافت دریافت نمائید .

توجه داشته باشید که : پس از شارژ حساب ایکس باکس بر اساس میزانی که شارژ کرده اید می توانید بازی متناسب با آن را خریداری نمائید.

ممکن است در هنگام ردیم کردن کد ایکس باکس با مشکل مواجه شوید ٬ و شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا کد خریداری شده در اکانت شارژ شده است یا خیر.

برای مطمئن شدن از شارژ گیفت کارت و اعتبار موجود در آن ٬ همچنین تاریخ redeem کردن آن می توانید به هیستوری History اکانت خود مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

برای دسترسی به History اکانت ایکس باکس می توانید از آموزش تصویری زیر کمک بگیرید.

مقاله ی زیر شما را با نحوه چک کردن Order history آشنا خواهد کرد.

آموزش کار با Xbox One

هیستوری اکانت ایکس باکس 

Order history xbox :

  1. برای Sign in کردن در سایت مایکروسافت ابتدا ایمیل خود را وارد کنید. سپس روی گزینه Next کلیک کنید.هیستوری اکانت ایکس باکس  Order history xbox 1
  2. در این قسمت پسورد خود را وارد و روی Sign in کلیک کنید تا در مایکروسافت لاگین شوید.هیستوری اکانت ایکس باکس  Order history xbox 2
  3. به لینک redeem.microsoft.com مراجعه کنید . در منوی بالای صفحه مانند تصویر روی گزینه payment and billing کلیک کنید تا زیر منو باز شود.
    سپس گزینه Order history را انتخاب کنید.هیستوری اکانت ایکس باکس  Order history xbox 3
  4. در پنجره باز شده می توانید تاریخ مصرف کد و مبلغ کد شارژ شده را مشاهده کنید.هیستوری اکانت ایکس باکس  Order history xbox 4
  5. اگر روی قسمت From کلیک کنید می توانید تاریخ مصرف گیفت کارت خود را از 3 ماه تا یک سال یا همه ی کدهای شارژ شده را مشخص کنید.

کافیست گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

هیستوری اکانت ایکس باکس  Order history xbox 5


هیستوری اکانت ایکس باکس ٬ هیستوری اکانت ایکس باکس Order history xbox
هیستوری ایکس باکس Order history ٬ هیستوری اکانت ٬ اکانت ایکس باکس شارژ شده
گیفت کارت ایکس باکس شارژ شده