یوپلی یا شبکه Uplay چیست و نحوه استفاده از نرم افزار آن

یوپلی یکی از نرم افزارهای محبوب و قابل اعتماد است که توسط شرکت Ubisoft عرضه شده است که به کاربران امکان دسترسی به جدیدترین بازی ها را می دهد همچنین این شرکت برنامه هایی برای گیمرهای خود ارائه می دهد که قابلیت های بسیاری دارد.

یوپلی ، استیم و اوریجین از نظر کارایی نرم افزاری هستند که از لحاظ موارد زیر شباهت زیادی با یکدیگر دارند :

  • پخش و خرید بازی ها به صورت مجازی
  • ارتباطات دیجیتالی
  • بازی های آنلاین
  • دسترسی به بازی های Ubisoft

هر چه به نسخه های آخر یوپلی نزدیک می شویم رابط کاربری آن تغییر می کند و این اتفاق باعث می شود امکاناتی نظیر وارد کردن CD Key و دیدن DLC های بازی را برای کاربر فراهم کند.

شرکت های طراح ، جهت توسعه نرم افزارهای جدید برای بازی ها طراحی هایی انجام داده اند که امکان هک شدن یا کرک شدن بازی ها وجود نداشته باشد و همچنین بازی های آنلاین توسط آن فراگیر شوند.

نحوه استفاده از نرم افزار Uplay

با ساخت نرم افزارها توسط شرکت های سازنده ، و پس از اینکه کاربر CD Key را خریداری می کند یک کد چند رقمی دریافت می کند که با وارد کردن آن در نرم افزار، باعث فعال سازی بازی می شود.

با فعال شدن بازی لینک دانلود مستقیم در دست کاربر قرار می گیرد که از این طریق درآمد بازی به سازندگان منتقل خواهد شد.

آخرین نسخه نرم افزار Uplay یا دانلود ورژن جدید uplay

با استفاده از نرم افزار یوپلی با هر پلتفرمی که باشید می توانید از آن استفاده کنید.

پلتفرم های پلی استین 4 ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس 360 و غیره توسط یوپلی حمایت می شوند و نه تنها روی سیستم عامل ویندوز قابلیت اجرا دارد بلکه بر روی گوشی های اندروید ، تبلت و آیفون نیز قابل نصب می باشد.

یکی از ویژگی های مثبت و قابل تحسین این نرم افزار پشیتبانی از پلتفرم های مختلف و تعداد بازی های بیشمار آن با موقعیت های مختلف است ؛ حتی این نرم افزار با وجود اینکه به وسیله شرکت Ubisoft طراحی شده اما به جز بازی های یوبیسافت از بازی های دیگر هم حمایت می کند.

هدف سازندگان از طراحی نرم افزار یوپلی Uplay

شرکت های سازنده به وسیله بازی های آنلاین ارائه شده درآمد کسب می کنند به همین دلیل درصدد تلاش برای ایجاد مودهای جدید بازی های چند نفره و ایجاد امکانات جدید آنلاین هستند که کاربر با خرید سی دی کی می تواند به فعال سازی بازی ها بپردازد.

مشکلات Uplay یا یوپلی

شرکت یوبیسافت ،سیستم DRM را برای بازی های خود عرضه کرده است که نقایضی در این سیستم دیده می شود. البته DRM برای تشخیص اصل بودن بازی ارائه شده و میخواهد از ورود بازی های کرک شده جلوگیری کند.

نکته : سیستم  DRM تنها با اینترنت قابل استفاده است و به محض قطع شدن اینترنت قادر به استفاده و انجام بازی ها نخواهد بود.

برنامهUPLAY  با نصب یک پلاگین امکان دسترسی به تمام اطلاعات سیستم را فراهم می کند که این موضوع خیلی خوشایند نیست زیرا اطلاعات سیستم را بدون آگاهی شما در اختیار هکرها یا اشخاص دیگر قرار می دهد.

شرکت یوبیسافت با شنیدن این موضوع patch جدیدی را برای رفع مشکل ارائه داد و به سرعت به کاربرانی که از نرم افزار یوپلی استفاده می کنند اطلاع داد بدون باز کردن صفحه مرورگر ، نرم افزار UPLAY خود را آپدیت کنند.

دریافت انواع بازی یوپلی ٬‌سی دی کی اشتراکی و اورجینال 

بازی های یوپلی UPLAY

Far Cry 4

داستان این بازی در مورد پسری جوان است که پس از مرگ مادرش به وصیت نامه آن عمل می کند وبه زادگاهش سفر می کند و اتفاقاتی ناخوشایند داستان در آن جا اتفاق می افتد.

Watch Dogs

یوپلی یا شبکه Uplay چیست - ۱

داستان بازی سگ های نگهبان ، دنیای باز و ماجراجویی را نشان می دهد که شخصیت پروتاگونیست داستان توانایی نفوذ و کنترل هر وسیله الکترونیکی داخل شهر را دارد.

Lead and Gold : Gangs of the Wild West

در این بازی گیمرها به صورت مستقیم به سمت درگیری ها و مبارزات کلاسیک عهد غرب وحشی و نقطه اوج داستان کشیده می شوند.

World in Conflict

یوپلی یا شبکه Uplay چیست - ۲

این داستان بر پایه جنگ سرد شوروی و اروپا درباره کشمکش ها ، درگیری ها و رقابت های میان آن دو نوشته شده است.

و همچنین

The Crew

The Division

Splinter Cell و غیره از دیگر بازی های نام برده شده یوپلی هستند.

دریافت بازی های ایکس باکس

دریافت بازی های رایگان UPLAY

کمپانی یوبیسافت به مناسبت های مختلف به گیمرها و کاربران نسخه بازی های رایگان هدیه می دهد. به عنوان مثال به مناسبت جشن 10 سالگی نسخه بازی Black Flag را از مجموعه Assassin’s Creed به صورت رایگان بدون هیچگونه محدودیت زمانی به کاربران ارائه داد.

این شرکت نه تنها به مناسبت 10 سالگی بلکه به مناسبت جشن 30 سالگی ، بازی و آیتم های رایگانی به کاربران خود هدیه داد.

اولین بازی رایگان این شرکت Prince of Persia است که به مناسبت سالگرد خود به مدت یک سال به حالت مجانی در اختیار گیمرهای خود قرار داد.


شناساندن بازی به یوپلی یا Uplay ٬ یوپلی یا شبکه Uplay چیست ٬ اکتیو Uplay ٬ اموزش Uplay ٬ مشکلات Uplay ٬ یوپلی یا شبکه Uplay چیست و چگونه کار می کند ٬ کد فعالسازی Uplay ٬یوپلی چیست ٬ سی دی کی رایگان Uplay ٬ شناساندن بازی کرکی به یوپلی ٬ یوپلی یا شبکه Uplay چیست و نحوه فعالسازی کد آن ٬ Uplay pc چیست ٬ یوپلی یا Uplay چیست ٬ اکانت یوپلی چیست ٬‌ یوپلی یا Uplay چیست