پلی استیشن پلاس چیست و نحوه دریافت گیفت کارت پلی استیشن پلاس

امروزه نسخه های فیزیکی جای خود را به نسخه های دیجیتال داده است و روز به روز گرایش کاربران به نسخه های دیجیتال و سرویس اشتراکی بازی و همچنین محتوای دیجیتالی کشیده می شود.

شرکت سونی هم از این قاعده مسثتنی نیست.

اشتراک پلاس سونی امکان دسترسی به محتوای آنلاین را برای گیمرها و کاربران پلی استیشن فراهم می کند.

توجه داشته باشید اشتراک پلی استیشن پلاس قابلیت استفاده در تمامی کنسول های پلی استیشن 3 ، PS4 و پلی استیشن ویتا را دارد و از آن جایی که سونی برای محصولات خود ماهانه یا هفتگی تخفیف می گذارد، این تخفیف های اعمال شده منطقه به منطقه با هم متفاوت است.

برای آنلاین بازی کردن با کنسول پلی استیشن باید این دو مورد رعایت شود :

  1. داشتن سرعت بالا و قوی
  2.  عضویت در سایت پلی استیشن

هدف از ایجاد پلی استیشن پلاس چیست

هر شبکه برای درآمدزایی بیشتر و جلب توجه مشتری و همچنین رقابت با دیگر کنسول های موجود در بازار ، امکانات و قابلیت های متفاوت و جدیدی را برای کنسول خود ارائه می دهد.

کنسول پلی استیشن با عرضه مستقیم پلی استیشن پلاس توانسته به اهداف خود برسد و در ادامه اگر بخواهیم از امکانات کنسول های دیگر ( مایکروسافت ، اسپاتیفای و غیره ) صحبت کنیم ، هر کدام به نوبه ی خود خدماتی جدید و به روز برای کنسول خود در نظر گرفته اند.

پلی استیشن پلاس چیست

پلی استیشن پلاس تجربه بازی ویدیویی گروهی و چند نفره است که به صورت آنلاین و همزمان با دیگر گیمرها در نقاط مختلف جهان به اجرای بازی می پردازند.

برای مثال: بازی های NBA 2K17، ABZU، Until Dawn و Killing Floor 2 نوعی از بازی های پلاس است که با داستان های مختلف ماجراجویی برای گیمرها ارائه شده که می توانند به صورت چند نفره در کنار هم یا در مقابل هم تجربه هیجان انگیزی را دنبال کنند.

نکته: این نکته را بخاطر داشته باشید که بدون داشتن اشتراک پلاس امکان استفاده بازی های آنلاین در PS4 را نخواهید داشت.

خرید کد بازی معتبر

بازی های پلی استیشن پلاس رایگان

برای استفاده از بازی های پلاس تنها خرید گیفت کارت پلاس راه حل آن نیست بلکه سونی در شروع ماه میلادی دو بازی پلاس رایگان در فروشگاه استور خود ارائه می دهد که اگر جزو کاربران پلی استیشن پلاس باشید می توانید از این بازی ها بهره مند شوید.

سونی علاوه بر بازی های رایگان و تخفیف های مختلفی که هر هفته برای پلی استیشن در اختیار کاربران قرار می دهد ، تخفیف های ویژه به مناسبت تعطیلات خاص همچون کریسمس ، هالووین نیز برای کاربران پلاس در نظر گرفته است.

اگر دارای کنسول های نسل قبلی سونی هستید باید تا به حال بازی های رایگان پلاس بیشتری را دریافت کرده باشید.

امکانات و خدمات دیگر سونی برای کاربران پلاس

  • فراهم کردن موقعیت برای آپلود فایل های ذخیره بازی ها روی فضای ابری
  • به روز رسانی و آپدیت بازی ها با استفاده از دانلود خودکار
  • امکان دانلود دموها و نسخه های بتای بازی ها
  • خرید یا کرایه فیلم های سینمایی از دیگر خدمات ارائه شده در پلی استیشن پلاس است با این تفاوت که ایرانیان به دلیل تحریم بودن از این گزینه بی بهره اند. 

ویژگی های پلی استیشن پلاس چیست

  • بازی های رایگان به صورت هفتگی و ماهیانه
  • داشتن فضای مجازی و ابری برای ذخیره اطلاعات
  • بازی آنلاین مولتی پلیر روی کنسول پلی استیشن 4
  • تخفیف چند درصدی روی بازی ها هنگام خرید از استور پلی استیشن
  • دسترسی به بازی های چند نفره در PS4
  • در اختیار داشتن 3 گیگابایت فضا برای ذخیره بازی به حالت آنلاین

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس چیست 1

گیفت کارت های PS4 پلاس دارای مدت زمان اشتراک هستند که رایج ترین و پر فروش ترین آن ها ، اشتراک های یک ماهه ، سه ماهه و یک ساله است.

گاهی کاربران برای خرید گیفت کارت پلاس به دنبال اشتراکی هستند که نسبت به بقیه با صرفه تر باشد ؛ این نوع طرز فکر به نظر می رسد منطقی باشد و به همین منظور ما بیشتر گیفت کارت پلاس سه ماهه را نسبت به اشتراک یک ماهه پیشنهاد می کنیم .

نکته: برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید کشور اکانت با کشور گیفت کارت حتما یکسان باشد در غیر این صورت استفاده از آن غیر ممکن است.

نکته: قیمت گیفت کارت های اشتراکی پلاس با توجه به کشور اکانت متفاوت است.

خرید گیفت کارت ps4 پلاس

تفاوت پلاس با شارژ حساب

پلاس پلی استیشن : با خرید اشتراک پلاس می توانید به صورت مستقیم آن را فعال کنید و پس از فعال کردن می توانید به تمام بازی های آنلاین دسترسی پیدا کنید.

شارژ حساب : با خرید گیفت کارت پلی استیشن ابتدا باید آن را در حساب کاربری خود شارژ و سپس با اعتبار آن بازی یا کالاهای دیگر از استور پلی استیشن خریداری  کنید.

خرید گیفت کارت پلاس با توجه به کشور

رایج ترین و پر فروش ترین گیفت کارت های پلی استیشن پلاس که در ایران یافت می شود ، گیفت کارت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله پلاس امریکا و انگلستان است؛ اما گیفت کارت پلی استیشن پلاس امارات نیز در سایت گیفت کارت دات آی آر با قیمت مناسب قابل عرضه می باشد

اشتراک پلاس رایگان

کاربر پس از استفاده از اشتراک پلاس رایگان که سونی به مدت دو هفته در اختیار او قرار می دهد ، می تواند پس از پایان مدت زمان عرضه شده به نیاز خود پی ببرد.

برای استفاده از آن ابتدا وارد بخش پلاس از منوی اصلی پلی استیشن شوید و گزینه Free Trial را انتخاب کنید.

به طور کلی

با خرید گیفت کارت پلاس و فعال ساختن بازی می توانید به صورت آنلاین ،بازی های چند نفره با فضای کاملا متفاوتی را تجربه کنید.


خرید پلاس هکی ٬ پلی استیشن پلاس چیست ٬ پلاس هکی رایگان