نسل جدید کنسول سونی

کنسول های پلی استیشن نسل جدید

از زمان عرضه کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت ( پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ) بیش از پنج سال می گذرد.

هر دستگاه یا کالایی روزی زمان مصرف آن به پایان می رسد و با تجربه ای که از کنسول های بازی سونی و مایکروسافت به چشم می خورد به نظر می رسد عمر کنسول های نسل هشتم به تدریج رو به اتمام است و طرفداران دستگاه پلی استیشن 4 نیاز به یک تغییر و تحول در ساخت کنسول دارند و سونی با عرضه جدید کنسول PSN می تواند برای یکبار دیگر انگیزه و تجربه ای نو برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

مدیر کمپانی سونی به نام کنیچیرو یوشیدا در طی مصاحبه ای اعلام کرد تا زمان عرضه نسل جدید کنسول پلی استیشن چیزی باقی نمانده است. چند ماهیست شایعاتی در رابطه با پدیدار شدن کنسول نسل نهم PSN یا XBX در سال 2019 و 2020 به دنیای گیمرها به گوش می رسد.

با پلی استیشن ویتا بیشتر آشنا شوید

یکی از علت هایی که توسعه دهندگان شرکت سونی را به تحقیق و جنب و جوش برای ساخت کنسول نسل نهم PSN یا پلی استیشن 5 ، سوق داده است می تواند افزایش سود دهی بیشتر این شرکت باشد.

کنسول نسل نهم یا پلی استیشن 5

خبرهای جدید در ارتباط با کنسول نسل نهم یا پلی استیشن 5

نسل جدید کنسول سونی

در روزنامه فایننشیال تایمز با مدیر عامل کمپانی سونی مصاحبه ای صورت گرفته که طی این گفت و گو خبر از رسیدن کنسول نسل نهم و سخت افزارهای جدید به میان آمده است.

به نظر می رسد روانه شدن کنسول نسل جدید PSN به بازار باید تا زمان موعد آن مخفی بماند زیرا رئیس کل شرکت سونی تا به حال چیزی از این موضوع بیان نکرده و آقای نیچیرو یوشیدا تنها صحبت از ضرورت ساخت کنسول جدید کرده است.

با اینکه هنوز نام این کنسول معرفی نشده اما به احتمال زیاد با نام پلی استیشن 5 وارد بازار خواهد شد. گمان می رود تا عرضه کنسول نسل جدید مدت زیادی باقی نمانده و تا یکی دو سال آینده توسط سازندگان شرکت سونی رونمایی خواهد شد.

زمان عرضه و مشخصات پلی استیشن 5

طبق فرضیات ما نسبت به گزارشاتی که از مصاحبات توسعه دهندگان سونی بدست آمده می توان یکی از دلایل اصلی روی آوردن سازندگان به ساخت کنسول جدید پلی استیشن را رقابت با دیگر کمپانی های بزرگ ارائه دهنده ی کنسول ( مایکروسافت و … ) دانست.

همه شرکت ها با هم در رقابت هستند که بتوانند بهترین نوآوری از دستگاه ها و محصولات به روز را برای گیمرهای خود ارائه دهند تا موجب جلب توجه بیشتر کاربران شوند.

کنسول نسل هفتم و هشتم

کنسول پلی استیشن 3 به دلیل طراحی و معماری سخت و پیچیده اش ، علی رغم قدرت پردازشی بسیار بالا ( استفاده از پردازنده Cell ) کار کردن با آن برای بازی سازان مشکل بود.

علاوه بر این به دلیل قیمت بالای آن ، توسط گیمرها خیلی استقبال نشد !

با این حال بخاطر بازی های فوق العاده و جذابی که در آن ارائه شده بود توانست به عنوان بهترین بازی های اکشن و ماجرایی دوره نسل هفتم شناخته شوند.

پس از اینکه طراحان سونی از تجربیات قبلی خود در هنگام ساخت کنسول نسل هفتم تجربیاتی را کسب کردند و به عملکرد ها و اشتباهات خود در طراحی و ساخت آن پی بردند تصمیم گرفتند کنسول نسل هشتم را بدون نقص و با ایده های جدید و فوق العاده به بازار عرضه کنند.

با ورود پلی استیشن 4 به بازار هیاهویی ایجاد شد که توانست توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند و از رقیب پر قدرت خود ( مایکروسافت و ایکس باکس وان ) پیشی بگیرد.

تخفیف های ویژه بازی های ایکس باکس را از دست ندهید

کنسول نسل هشتم دارای قدرت و کیفیت خارق العاده ای است و با بازی های فراموش نشدنی و جذابی که برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه کرده توانسته خود را به عنوان بهترین کنسول انحصاری سال با نام سال رویایی به جهان گیمرها معرفی کند.

بازی ویدیویی Bloodborne از جمله بازی های کنسول نسل هشتم بشمار می آید که توانسته پلی استیشن 4 را به اوج برساند.

در سال 2015 در نمایشگاه E3 شرکت سونی با ایده های نو ، بازی های انحصاری خوش ساخت ، درجه یک و بی نظیری مانند God of War را برای افزایش انگیزه کاربران جهت خرید بازی های ویدیویی بیشتر رونمایی کرد و بدین وسیله توانست رقیب سرسخت و اصلی خود را زمین بزند.

زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی

زمان عرضه ps5

لحظه شماری کاربران پلی استیشن برای عرضه هر لحظه ای PS5 به بازار باعث شده سونی انگیزه بیشتری برای رونمایی کنسول نسل نهم خود داشته باشد. امکان اینکه سونی کنسول نسل نهم را در نمایشگاه E3 در اواخر سال میلادی جایگزین پلی استیشن 4 کند بسیار است.

یکی از اعضای بخش پلی استیشن سونی به نام John Kodera از پایان عمر پلی استیشن 4 صحبتی به میان آورده است ، با این وجود مشکلی برای نمایش پلی استیش 5 دیده می شود که امیدواری گیمرها به عرضه کنسول جدید به بازار را کاهش می دهد و این می تواند عدم دسترسی سونی به تعداد کافی خازن‌ سرامیکی یکپارچه برای تولید PS5 باشد.

مایکل پچر اعلام کرده در صورتی که پلی استیشن 5 به بازار توزیع شود می‌تواند بازی‌ها را به صورت آپ‌ اسکیل با رزولوشن 4k اجرا کند. بنابراین باید منتظر بمانیم تا در نهایت از تصمیمات سونی برای توسعه و گسترش کنسول نسل جدید خود با خبر شویم.


زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی ٬ نسل جدید کنسول های پلی استیشن ، پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4 ، زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی ٬ پلی استیشن جدید کی میاد ، نسل جدید کنسول سونی ٬ نسل جدید PlayStation ، کنسول بازی PlayStation 5 ، زمان عرضه ی کنسول جدید پلی استیشن ، پلی استیشن جدید سونی ، پلی استیشن جدید قیمت ، نسل جدید کنسول سونی ٬ زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی ٬ پلی استیشن جدید در ایران ٬ زمان رونمایی کنسول نسل نهم سونی ٬ زمان عرضه کنسول نسل نهم ٬ زمان عرضه ps5 ٬ زمان عرضه پلی استیشن 5 ٬ نسل جدید کنسول سونی ٬ زمان عرضه کنسول نسل نهم سونی