معرفی بازی موبایل Snake Rivals- PVP Games ، مرور خاطره ای به یاد ماندنی:

بیش از 95 درصد از مردم با بازی Snake Rivals که در قدیم برای گوشی های موبایل طراحی شده بود آشنایی دارند. امروزه خلاقیت و نوآوری های جدیدی برای این بازی طراحی و ارائه شده است که سرگرمی و لذت فوق العاده ای را برای بازیکنان ایجاد می کند.

پیشنهاد ما :

خرید بازی ایکس باکس ، پلی استیشن و سی دی کی

با این وجود، طراحان سعی کرده اند خاطرات قدیمی را بار دیگر زنده کنند و سبک جدیدی از این بازی قدیمی را در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

برای داشتن یک تجربه بازی آنلاین و هیجان انگیز می توانید به سراغ بازی Snake Rivals – PVP Games البته با سبکی جدید بروید.

همگی تا حدودی با شخصیت مار در بازی‌های موبایل آشنایی دارید که از گذشته تا به امروز توانسته جای خود را بین گیمرها باز کند.

حرفه ای تر شوید :

تروفی بازی resident evil 2

راهنمای دریافت انواع تروفی ها و تبدیل آنها به پول!

این بازی توسط استودیو بازی‌ سازی Supersolid Ltd تولید شده است که به صورت رایگان و با حجمی بالغ بر 265 مگابایت در اختیار دارندگان گوشی های آیفون و اندروید قرار داده شده است.

انواع بازی های ساخته شده توسط استودیو بازی‌ سازی Supersolid Ltd :

  • Restaurant Game، Home Street: Dream House Sim
  • Food Adventure Town
  • Street
  • Super Penguins

درجه سنی که برای این بازی در نظر گرفته شده است PEGI 3 است که مشخص می کند این بازی برای افراد بالای 3 سال مناسب است.

محیط بازی نسبت به نسخه قدیمی آن بسیار تغییر یافته است به گونه ای که علاوه بر شخصیت اصلی مار که در نسخه قبلی وجود داشت، مارهای دیگری نیز به بازی اضافه شده است که برای کسب امتیاز و بزرگتر شدن ، باید آن ها را از بین ببرید که این مارها بازیکنان واقعی از سرتاسر دنیا هستند.

تریلر جدید بازی Call Of Duty Modern Warfare

پیش نمایشی از بهترین بازی ها را ببینید

برای بزرگ شدن سیب بخورید فقط مراقب باشید که به موانع ، دیوارها و مارهای بزرگتر از خودتان برخورد نکنید که باعث شکست شما در بازی می شود.

این مورد بیشتر زمانی اتفاق می افتد که شخصیت مار زیادی بزرگ شده است و کنترل آن از دست شما خارج می شود اما با این وجود در این بازی اهداف و وظایف ساده ای برای شما گذاشته شده است.

گوی‌ های رنگی مختلفی در بازی دیده می شود که با گرفتن هر کدام می توانید توانایی های خاصی را دریافت کنید.

با استفاده از تمام نیروی خود، مسیرتان را در نبرد های بزرگ چند نفره باز کنید و به پادشاه مارها تبدیل شوید.

در بازی اندروید Snake Rivals- PVP Games هم می توانید به صورت تک نفره و هم چند نفره با دوستان خود بازی کنید .

در دو حالت می توانید بجنگید و ماموریت های خود را به پایان برسانید :

  1. نبرد در حالت آنلاین
  2. نبرد در حالت کلاسیک

توانایی شخصی سازی مار و تغییر رنگ آن یکی دیگر از کارهایی است که می توانید انجام دهید.

با هر برد در بازی امتیاز کسب کنید. با امتیازهای کسب شده می توانید بسته های مختلفی که در بازی قرار دارد را باز کنید و جوایز مختلفی دریافت کنید.

موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • بازی در گوشی های موبایل به صورت افقی اجرا می شود.
  • برای اجرا و استفاده از بازی Snake داشتن اینترنت الزامی است. بدون داشتن اینترنت قادر نیستید به هیچ یک از قسمت های بازی وارد شوید.
  • بازی آیفون Snake Rivals- PVP Games نیز همانند دیگر بازی های رایگان موبایل ، بخش پرداخت درون برنامه ای دارد که با پرداخت هزینه ای قادر هستید از قابلیت‌ها و امکانات ویژه ای که در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.
  • Snake Rivals- PVP Games در هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون قابل دسترسی است که برای دانلود و نصب آن می توانید به اپ استور و گوگل پلی وارد شده و آن را دانلود کنید.

معرفی بازی موبایل Snake Rivals – PVP Games ، معرفی بازی Snake Rivals – PVP Games ، معرفی بازی Snake Rivals ، بازی موبایل Snake Rivals
معرفی بازی Snake Rivals ، بازی موبایل Snake Rivals ، معرفی بازی موبایل Snake Rivals – PVP Games ، معرفی بازی Snake Rivals – PVP Games