تریلر بازی Marvel Spider Man

بررسی بازی Marvel’s Spider Man :

نمایش تریلر در یوتیوب


نمایش تریلر در نماشا

در برهه ای از زمان وجود عناوین بازی های ویدیویی ابر قهرمانی به محدودیت رسیده بود و این موضوع باعث رنجش خاطر بسیاری از گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 شد.

سازندگان در پی رفع این مشکل تلاش کردند و سرانجام استودیوی Insomniac Games موفق شد با عرضه بازی مارول اسپایدرمن به عنوان یک بازی ویدویی ابرقهرمانی به این مشکل خاتمه دهد و دوباره شور و هیجان را به علاقه مندان بازی های ماورایی برگرداند.

شرکت سونی هنگام طراحی و ساخت بازی Marvel’s Spider-Man تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اثری حیات بخش و پر از لذت را به کاربران خود ارائه دهد و حقیقتا تلاش او نسبت به اثری که به نمایش گذاشته بی نتیجه نبوده و خوشبختانه موفقیتش برای نسل هشتمی ها به اثبات رسیده است.

با بررسی همه جوانب و جزئیات این بازی می توان اینگونه بیان کرد که اسپایدرمن ساخته شده تا بتواند مخاطبانی که به شناخت جهان ابر قهرمانی علاقمندند و برای آن لحظه شماری می کنند را نیز با آن آشنا کند تا از این طریق بتوانند تجربه ای نوین و تازه در زمینه بازی های ماورایی کسب کنند که البته بسیار لذت بخش است.

حتما مشاهده کنید : تریلر بازی های ایکس باکس و پلی استیشن

 به وضوح قابل مشاهده می باشد که این بازی از هرگونه عیب و نقصی به دور است و همین ویژگی توانسته او را از سایر آثار از پیش ساخته شده متمایز کند.

خلاصه داستان بازی Marvel Spider Man :

قهرمان و شخصیت اصلی داستان، پیتر پارکر است که همیشه در صدد از پای درآوردن دشمنان شناخته شده در بازی می باشد و این روند برای او امری طبیعی بشمار می آید به گونه ای که هر اتفاق یا کمکی از او خواسته شود سریعا در میدان نبرد حاضر می گردد.

روایت داستان از یک روز معمولی در شهر نیویورک شروع می شود که مجرمان و جنایت کاران زیرزمینی ،در شهر هیاهو و ناامنی ایجاد کرده اند و این خبر به وسیله یوریکو واتابه افسر وظیفه شناس به ابرقهرمان پیتر پارکر می رسد.

پارکر به محض شنیدن این خبر با خوشحالی آماده ی مبارزه با دشمنان دیرینه خود می شود.

بلافاصله این حس درون مخاطب ایجاد می شود که مبارزات و اتفاقات غیر منتظره برای ابرقهرمان داستان موضوعی کاملا عادی بوده به طوری که قهرمان منتظر است تا در اولین فرصت با یک حمله غافلگیرانه دشمنان را از پای در بیاورد.

اما در پی این مبارزات وقایع و اتفاقات غیرمنتظره ای برای قهرمان داستان رخ می دهد که او از این وقایع بی خبر است.

ویژگی های اصلی در بازی Marvel Spider-Man :

احساس مرد عنکبوتی شدن از ویژگی های مهم و پر رنگ این بازی بشمار می رود چرا که مهم ترین هدف اینسامیناک گیمز در ساخت این بازی خلق اثری ماورایی و نمایش یک ابرقهرمان برای مخاطبان کنسول پلی استیشن 4 می باشد.

سایت تخصصی فروش کد بازی و سی دی کی

علاوه بر این، ویژگی های دیگری همچون شیوه ی به قتل رساندن دشمنان به روش های مختلف، حس تار زدن به مکان های گوناگون در نیویورک و زندگی کردن با شخصیت های مختلف در این نمایش به قدری ذهن بیننده را درگیر می کند که گیمر از شناسایی وضعیت گیم پلی بازی، گرافیک، روایت داستان و صداگذاری آن جا می ماند.

نکات مثبت در بازی اسپایدرمن :

جزئیات و بزرگی شهر نیویورک باعث شده نکات مثبت جای نکات منفی داستان را پر کند این ویژگی برای بازیکنان لذت و شگفتی بسیاری به همراه داشته است.

از جمله ویژگی های مثبتی که توانسته اند اینگونه پر انرژی جلوه کنند و جلوی نمایان شدن اثرات منفی را برای گیمر بگیرند عبارت اند از:

  • شرایط آب و هوایی
  • حرکت و پرواز مابین آسمان خراش ها
  • حرکت روی زمین
  • موقعیت حرکتی وسایل نقلیه
  • رفت و آمد مردم در گوشه های مختلف داستان
  • پرش روی ماشین ها
  • نوع تصویر سازی و نحوه به تصویر کشیدن شهر نیویورک به بهترین حالت

غیر از انجام فعالیت های اصلی و فرعی که در طول داستان معرفی شده اند فعالیت های دیگری مانند گشت و گذار در شهر، تردد و رفت آمد در بین مردم و شلوغی های شهر، سیستم سرعت و عملکرد سریع، لمس و شنیدن صدای ماشین ها و در کل Location های داخلی که در بازی طراحی شده اند همگی بسیار لذت بخش هستند.

در واقع همین ویژگی های نهفته در بازی اسپایدرمن است که موجب شده این بازی از دید بینندگان از سایر بازی ها متفاوت ترجلوه کند.

اهمیت مراحل فرعی در بازی اسپایدرمن :

گیمز از طریق به چالش کشیدن بازیکنان برای جمع آوری و کسب تروفی های مختلف اسپایدرمن توانسته اهمیت اجرای مراحل فرعی معرفی شده در بازی را نشان دهد.

شخصیت پردازی کاراکترهای داستان و نوع تنظیم وقایع داستانی :

اینسامیناک گیمز به صورت جزئی روی شخصیت پردازی تک تک کاراکترهای داستان تمرکز کرده طوری که شخصیت پردازی در داستان کاملا صریح و روان انجام گرفته است.

گیمز از ابتدا تا انتهای داستان تمام قدرت خود را بکار گرفته تا بتواند روی جزئیات بازی تمرکز کند و وقایعی به صورت کاملا منظم و متعادل به وجود آورد.

کلام آخر:

احساس راحتی گیمر در زمان وقوع رویدادها و اتفاق ها یکی از بهترین ترفند هایی که اینسامیناک گیمز برای اتمسفر و ساختار بازی استفاده کرده است.

به طور کلی ماجرای بازی آنقدر پخته و جذاب است که گویی از آن چه قرار است اتفاق بیفتد آگاه هستید و این ویِژگی باعث می شود بازیکن در محیط داستان احساس غربت نداشته باشد.


بازی اسپایدر من ، بازی اسپایدر من برای PS4 ، تریلر بازی Marvel Spider Man ، دانلود بازی مارول اسپایدرمن برای اندروید ، بازی spider man برای PC ، بازی اسپایدرمن 3
بازی اسپایدر من اندروید ، بازی اسپایدر من ps4 ، تریلر بازی Marvel Spider Man ، تریلر بازی مرد عنکبوتی ، بازی spider man ٬ تریلر بازی اسپایدرمن ، بازی اسپایدرمن 2018
بازی اسپایدر من برای گوشی ، بازی spider man 2018 ، بازی مارول اسپایدرمن ، تریلر بازی مرد عنکبوتی ٬ بازی Spider-Man ، خرید بازی مارول اسپایدرمن
گیم پلی بازی مارول اسپایدر من ، بازی marvel spider man ٬ تریلر بازی Marvel Spider Man ٬ تریلر بازی اسپایدرمن ٬ تریلر بازی مارول اسپایدرمن ٬ بازی Spider-Man
بازی اسپایدرمن ٬ بازی Marvel Spider Man ٬ تریلر بازی مرد عنکبوتی ٬ تریلر بازی اسپایدرمن ٬ تریلر بازی مارول اسپایدرمن ٬ تریلر بازی Marvel Spider Man