تریلر بازی Kingdom Hearts 3

بررسی بازی Kingdom Hearts 3

مجموعه بازی های Kingdom Hearts درباره سرزمین های افسانه ای قصه ها و سرنوشت موجودات این سرزمین می باشد. سری بازی های این مجموعه ما را به سمت رویاهای دوران کودکی مان سوق می دهد که همیشه در تلاطم بودیم به سرزمین قصه ها وارد شویم.

خرید کد بازی Kingdom Hearts 3

اینک با عرضه ی بازی Kingdom Hearts 3 که ادامه فصل دوم Kingdom Hearts 2 است می توانید رویای کودکی خود را به حقیقت برسانید.

Kingdom Hearts 3 آخرین لول و فصل نهایی Dark Seeker محسوب می شود.

داستان بازی از این قرار است که Sora به عنوان قهرمانی دلیر و باهوش به همراه دو دوست صمیمی اش که در جزیره‌ای استوایی زندگی می‌کنند تصمیم می گیرند برای ماجراجویی به وسیله قایق به سرزمین های مرموز سفر کنند.

با نگاهی گذرا به شخصیت های کارتونی بازی تصور می کنید با کاراکترهای ساده و بی تکلف مواجه هستید اما اینگونه نیست. بر خلاف تصور شما به عنوان بیننده می توان با قطعیت اعلام کرد بازی Kingdom Hearts 3 در واقع یک بازی عجیب غریب به همراه ماجراهای پر رمز و راز و پیچیده است.

داستان هایی که بر پایه موضوعات مرموز و افسانه ای ساخته شده اند ممکن است برای بینندگانی که از ابتدا داستان را دنبال نکرده اند و قصد دارند بازی را از نسخه سوم اجرا کنند به نسبت پیچیده و گیج کننده باشد.

بنابراین اگر فرصت مشاهده کامل بازی از نسخه اول تا سوم را ندارید لازم است خلاصه ای از ویدیوی این سه فصل را مشاهده کنید تا با دید باز نسخه ی سوم را همراهی کنید.

سازندگان بازی Kingdom Hearts 3 :

Square Enix  و Square Enix Business Division 3 از جمله طراحان و سازندگان ژاپنی بازی Kingdom Hearts 3 هستند که توانستند در سال 2002 اولین نسخه این بازی پر مهیج را برای کنسول های ps4 و xbox one ارائه دهند .

داستان بازی Kingdom Hearts 3 :

داستان بازی از آنجایی شروع می شود که سورا به عنوان شخصیت اصلی به همراه دوستانش به سرزمین ناشناخته ها می روند که مکان ها، موجودات و هر چیز عجیب غریب و پر رمز و رازی که در این دنیای افسانه ای قرار دارد را نیز کشف کنند.  کاراکتر دیگری از داستان به نام Master Xehanort شخصیت انتاگونیست داستان می شود که در مقابل سورا و همراهانش قرار می گیرد.

Master Xehanort قصد دارد Kingdom Hearts مکانی که به منشا قلب ها و سرچشمه ی قدرت بر میگردد را به تصرف خود در بیاورد. سورا در مسیر ماجراجویی هایش از اهداف شوم او آگاه می شود و برای مقابله با او به جنگ یکدیگر می روند.

سورا در نسخه های اولیه نمایش شخصیتی بسیار سرزنده و پویا داشت اما به نسخه های بالاتر که رسید به دلیل اتفاقاتی که در نسخه های پیشین بازی افتاده بود از قدرتش کاسته شده است. اکنون سورا می خواهد دوباره قدرت اولیه ی خود را (بیدار کردن قلب‌ها ) باز گرداند؛ برای این کار باید به دنیای مختلفی سفر کند.

سورا با ورود به دنیای انیمیشن سعی دارد با شخصیت های اصلی داستان ها ارتباط برقرار کند و به آن ها کمک کند علیه دشمنان و موجودات بدون قلب که به آن ها Heartless گفته می شود به مبارزه بپردازند.

نتیجه سفر به دنیای وهم و خیال:

بازی Kingdom Hearts 3 به سبک بازی های LCD شباهت بسیاری دارد. با سفر به دنیای انیمیشن های دیزنی و استفاده از سلاح های اصلی مانند کی‌بلیدها وارد داستان های پر پیچ و خم افسانه ای می شوید که جهانی با موجودات عجیب غریب به همراه مناظر و اتفاقات شگفت انگیز به تصویر کشیده است.

انیمیشن های دیزنی شما را از دنیای واقعی ( Real ) به دنیای خیالی و مرموز ( Unreal ) هدایت می کند، مکانی که تا به حال در دنیای واقعی با آن روبرو نشده اید.

شاید جالب باشد : تروفی های red dead 2

موسیقی و گرافیک بازی Kingdom Hearts 3 :

شروع بازی با پخش موزیک Dearly Beloved آغاز می شود. آهنگساز این بازی به نام Yoko Shimomura موفق شده با نواختن موسیقی از اعماق وجود، هاله ای از مهربانی و آرامش برای بیننده فراهم کند.

کیفیت موسیقی به گونه ای طراحی شده که خبر از یک داستان پرماجرا و نشاط اور به بازیکن می دهد.

گرافیک بازی :

بخاطر جزئیات و دقت بیش از حدی که برای به تصویر کشیدن یک دنیای متفاوت از دنیای واقعی بکار برده شده به یقین از کیفیت گرافیکی بالایی برخوردار است که در تمام بخش های مختلف بازی حس می شود.

گیم پلی بازی Kingdom Hearts 3 :

  • نوع دیالوگ های مبهم شخصیت های داستانی بازی
  • عدم درک صحیح از ماجراها و اتفاقات پیچیده و گیج کننده
  • وجود احساسات عجیب الغریب
  • داشتن تصورات رویایی و ماجراجویانه
  • انجام اکشن های هیجان انگیز
  • وجود انیمیشن های تکراری در داستان
  • وجود انیمیشن اسباب بازی و تبدیل شدن سورا به یک اسباب بازی
  • حس کردن فضای کاملا غم انگیز هنگام ورود به دنیای دزدان دریایی
  • افزایش سرعت در هنگام جنگیدن یا سرعت جا به جایی سودا در میدان نبرد
  • و….

همگی ویژگی های درون بازی هستند که به مرموز شدن و شگفتی داستان کمک می کند.


تریلر بازی Kingdom Hearts 3 ٬ تریلر Kingdom Hearts 3 ٬ تریلر بازی کینگدام هارتس ۳ ٬ تریلر بازی Kingdom ٬ تریلر بازی kingdom hearts
تریلر بازی کینگدام هارتس ۳ ٬ تریلر بازی Kingdom Hearts 3 ٬ تریلر بازی Kingdom ٬ تریلر بازی kingdom hearts ٬ تریلر Kingdom Hearts 3