تریلر بازی Days Gone : 

بررسی بازی Days Gone :

بازی Days Gone یکی از شگفت انگیز ترین بازی هایی است که حدود یک ماه پس از به پایان رسیدن نمایشگاه E3 2016 توسط اعضای تیم استودیوی سونی رونمایی شد.

در این نمایشگاه توسعه دهندگان با نمایش یک تریلر در بازی Days Gone توانستند هیجان خاصی را برای علاقه مندان به ارمغان بیاورند.

یک روز قبل از معرفی بازی، توسعه دهندگان یک ویدیوی ده دقیقه ای از گیم پلی بازی به نمایش گذاشتند که هدف آن ها از انتشار این گیم پلی معرف مکانیک‌های مخفی ‌شده و اکشن های داخل بازی بود.

از تماشای گیم پلی بازی Days Gone می توان اینگونه پیش بینی کرد که تمرکز سازنده بازی بیشتر روی پر رنگ کردن و جلوه دادن محیط بازی و همچنین اجرای یک ماموریت به روش های مختلف است.

اولین قسمت از نسخه تریلر با نمایش جنگل‌های شمال غربی پسیفیک شروع می شود که بازیکنان را با صحنه‌هایی از درختان بلند و کوهستان‌های برفی آشنا می کند.

تروفی و تریلر بازی ها

درست است در ابتدای بازی شما با صحنه ای از زیبایی های دنیا روبرو می شوید، کوهستان های برفی، درختان بلند و … اما هر چه به عمق داستان فرو روید متوجه خواهید شد ماجراهای پر مخاطره و ترسناک پیش روی شما خواهد بود که باید از این صحنه های پر خطر و وحشتناک  عبور کنید.

بازی Days Gone که داستانش مربوط به تلاش های پی در پی انسان ها برای بقای زندگی در یک جهان آخر الزمانی است در تاریخ سوم اسفند 97 برای کنسول ps4 منتشر شد.

بازی نه تنها روی دستگاه PS4 Pro قابلیت اجرا شدن را دارد، بلکه روی دستگاه پلی استیشن 4 معمولی نیز با نرخ ثابت ۳۰ فریم بر ثانیه قابل اجرا می باشد.

داستان بازی Days Gone :

مکان بازی در شمال‌غربی اقیانوس آرام است. در گذشته این منطقه از جمله مناطق زیبا بشمار می رفت اما در حال حاضر به منطقه ای آلوده، کثیف و پر از بیماری تبدیل شده است.

فاجعه جهانی کل زمین را فرا گرفته است به گونه ای که عده ای به موجودات زامبی تبدیل شده اند و عده ای مرده اند و در این حالت تنها می توان گفت تعداد کمی از مردم زنده مانده اند که بخاطر رعب و وحشت ترجیح می دهند برای فرار از دست زامبی ها در مکان های امن مخفی شوند و از پناهگاه خود بیرون نروند. در این منطقه نه خبری از پیمان برادری هست و نه حس همدردی بین افراد منطقه.

در واقع به دنیایی تبدیل شده است که گویی آخرین روزهای زندگی بشریت را به نمایش گذاشته است.

حال باید به دنبال علت واقعه های پیش آمده بگردیم ، سوالی که ذهن همه ببیندگان و بازیکنان را به خود درگیر کرده است.

ویژگی های بازی Days Gone :

نسخه های ویژه ای که برای بازی Days Gone در نظر گرفته شده است به دو دسته تقسیم می شوند.

  • نسخه اول به نسخه دیجیتال دیلاکس معروف است که حاوی مجموعه آهنگ های دیجیتالی، تم، سه اسکین برای موتور، یک مینی آرت‌بوک دیجیتالی و آنلاک کردن مراحل اولیه بازی می شود.
  • نسخه دوم به نسخه کالکتورز معروف است که شامل یک کتاب فولادی، شش عدد پین، نسخه دیلاکس و مجسمه کالکتور، مجموعه ای از آهنگ های فیزیکی، یک ست برچسب لباس، یک مینی آرت‌بوک 48 صفحه‌ای از کمیک‌های Dark Horse و چهار عکس برگردان نیز می شود.

از دیگر ویژگی های بازی Days Gone عبارت اند از:

شما می توانید برای دریافت مخزن سوخت و روکش موتور خود ، همچنین برای دریافت یک زوبین دریفتر همراه با آپگرید برای نیتروس، بازی Days Gone را پیش خرید کنید.

در صورتی که در استور پلی استیشن 4 (PS4 Store ) بازی Days Gone را پیش خرید کنید تم متحرک Days Gone Sawmill را پس از خرید بازی فورا دریافت خواهید کرد.

فروش ویژه بازی های Xbox

همانطور که در تریلر هم مشاهده کردید می دانید محیط بازی با بحران ها و حوادثی همراه است جنگل‌ها، ایستگاه‌های متروکه کامیون ، مواد مذاب، غارهایی که هم اکنون محل استراحتگاه سارقین و جنایت کاران شده اند، عبور از گذرگاه ها به وسیله موتور سیکلت ، روبرو شدن با گورهای دسته جمعی، کوهستان ها ، مواجه شدن با منبع تغذیه‌ خون خوارها و…

همگی از جمله بحران های شناخته شده در بازی هستند که محیط بازی را به یک محیط وحشتناک تبدیل کرده است.

موجوداتی که در بازی فریکر نام گرفته اند به دشمنان ویروسی در بازی اشاره دارند که طبق نظریه گاروین نویسنده ی بازی این موجودات به infected یعنی موجودات مبتلا به عامل جهش‌زا بیشتر شباهت دارند تا به زامبی های معمولی.

   نتیجه :

کارگردان و نویسنده بازی به نام John Garvin اعلام کرده روایت داستانی در بازی نقش بسزایی دارد که در اوایل سال 2019 این بازی توسط سونی منتشر شد. تقریبا طبق مصاحبه ها و گزارشاتی که از گاروین کارگردان بازی Days Gone به دست آمده می توان به این نتیجه رسید که تمام بازی‌های قبلی استودیو بند همگی از داستان و روایت داستانی برخوردار هستند.

بنابراین بدیهی است که بخش کلی بازی Days Gone را داستان و روایت داستانی پر می کند.


بررسی بازی Days Gone ، نقد و بررسی بازی Days Gone ، دانلود بازی Days Gone برای PC ٬ تریلر بازی دیز گان ٬ تریلر گیم پلی بازی days gone ، گیم پلی بازی Days Gone ٬ دانلود تریلر جدید بازی days gone ، تریلر بازی Days Gone ، بازی days gone ps4 ، داستان بازی days gone ، بازی days gone برای ps4 ٬ بازی days gone ps4 ٬ تریلر بازی دیز گان ٬ تریلر رسمی بازی days gone ٬ بازی days gone برای pc ٬ بازی days gone گیم پلی ٬ بازی days gone تاریخ انتشار ٬ دانلود تریلر بازی days gone ٬ تریلر گیم پلی بازی days gone ٬ تریلر رسمی بازی days gone ٬ تريلر بازي days gone ٬ دانلود تریلر جدید بازی days gone ٬ دانلود تریلر بازی days gone ٬ تريلر بازي days gone ٬ تریلر بازی دیز گان