تریلر بازی بتلفیلد v

بررسی بازی Battlefield v یا Battlefield 5

در کنفرانس نمایشگاهی E3 2018 ، بازی battlefield 5 توسط کمپانی انحصاری DICE معرفی شد.

بتلفیلد 5 قسمت شانزدهم از سری بازی های battlefield است که برای دستگاه های ps4، xbox one و pc در تاریخ 24 آبان ماه سال 97 به بازار عرضه شد و در واقع گوشه هایی از جنگ جهانی دوم را در اروپا به نمایش می گذارد.

مشاهده در یوتیوب


مشاهده در نماشا

طراحان بازی بتلفیلد 5

  1. شرکت EA DICE سوئدی
  2. Electronic Arts کالیفرنیایی

این بازی شامل ویژگی هایی از سبک اول شخص و ژانر اکشن و هیجانی می باشد که تجربیات پیش بینی نشده ای برای گیمرهای علاقه مند به این بازی ویدیویی به همراه داشته است.

به طور خلاصه می توان بیان کرد که بازی بتلفیلد 5 از نبردهای چند نفره به صورت آنلاین و نیز از نبردهای انفرادی پیروی می کند.

سی دی کی بازی بتلفیلد 5

یکی از اهداف ساخت بازی battlefield 5 به تصویر کشیدن رویدادهای جنگ جهانی دوم است. بنابراین از این بازی انتظار می رود داستان بر اساس انفجار و رویدادهای جنگی تصویرسازی شده باشد.

تاریخ انتشار بازی battlefield 5

بازی بتلفیلد 5 در سه تاریخ متفاوت برای کنسول xbox one منتشر شد.

  • 11 اکتبر برای کاربران EA Access
  • 16 اکتبر با نام Battlefield 5 Deluxe Edition به عنوان نسخه حقوقی
  • 19 اکتبر انتشار آخرین نسخه ی استاندارد بازی

از ویژگی های بارز Battlefield 5 که اکثر هواداران بازی های ویدیویی را به خود مجذوب کرده نقش پر رنگ زنان در آن است که در هنگام پیش نمایش بازی در کنفرانس E3 2018 رونمایی شد.

سایت تخصصی فروش کد بازی ایکس باکس

خلاصه داستان بازی battlefield 5

داستان بازی بتلفیلد5 به نسخه اولیه ی آن ( battlefield 1 ) برمی گردد و مربوط به جنگ هایی می شود که در جنگ جهانی دوم رخ داده بود.

طراحی نسخه 5 بتلفیلد تنها به منظور بازگو کردن جنگ ها و رخداد های کمتر شناخته شده ی جنگ جهانی دوم است که یا دیده نمی شوند یا بسیار کم رنگ هستند.

داستان بازی مربوط به سال 1943 است که در طی آن با یک کاراکتر زن همراه می شویم ، این سرباز از نیروهای مقاومت نروژ است که در جریان این جنگ باید با سربازان آلمانی که در پی اشغال کشورش هستند مبارزه کند.

سازنده بازی ( DICE ) سعی کرده محیط بازی را به یک محیط پویا و متحرک تبدیل کند به عنوان مثال وقتی گیمر برای هدف گیری به سمت دشمن لا به لای بوته ها و علفزارها پنهان می گردد گیاهان شروع به تکان خوردن می کنند و از این طریق دشمن متوجه وجود خطر می شود.

موارد دیگر برای ایجاد یک محیط پویا و هیجان انگیز در بازی می تواند با حمله ی شما به دشمن آغاز شود به طوری که سربازان برای دفاع از خود شروع به حرکت می کنند و از این طریق یک محیط پویا و پر تحرک خلق می کنند.

چرخش سربازان، نگاه به اطراف، به زمین افتادن، بلند شدن از زمین، تعقیب دشمن و … تمام این حرکات بازی بتلفیلد 5 را به یک دنیای پویا نزدیک می کند.

مشاهده ی ویدیوی بازی ها

گرافیک و موسیقی در بازی battlefield 5

با اینکه گرافیک طراحی شده در بازی بتلفیلد از جزئیات و ظریف کاری زیادی برخوردار است اما هنوز نمی توان این طور نظر داد که بهترین کیفیت بافتی در آن وجود دارد.

کیفیت تصاویر و مناظر در بازی به گونه ای طراحی شده که به گیمر در حین اجرای بازی لذت و هیجان خاصی می بخشد.

بازی با برنامه ریزی دقیق و حساسیت خاصی صداگذاری شده که بازیکن را کاملا با شرایط آشفته ی محیط جنگ سازگار می کند. احساسات بازیکن به خوبی با موسیقی و صداگذاری های داخل بازی هماهنگ می شود به طوری که بازیکن تصور می کند به صورت واقعی و حقیقی در محیط جنگ قرار گرفته است.

توانایی درگیر کردن ذهن بازیکن با محیط بازی یکی از خصوصیت های بالقوه این نسخه از بازی بتلفیلد به شمار می رود.

در پایان این مقاله می توان اینگونه برداشت کرد که بازی battlefield 5 می تواند برای گیمرهایی که به بازی های جنگی علاقه مند هستند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

همچنین می توان گفت تقریبا سبک این بازی با سری بازی های Call of Duty یکسان است و عملیات های بزرگ مختلف ، حالت های اضافی همچون co-op ، یا حالت Battle Royale در بازی موج می زند.

در واقع این بازی بر پایه هرج و مرج و میدان جنگ استوار است. سربازان با تکنیک های خاص بدون ایجاد هیچگونه سر و صدایی با ادغام آتش و خون آماده حمله می باشند. این مبارزات در مناظری زیبا انجام می گیرد که خود ، باعث ایجاد انگیزه و هیجان در گیمر می شود.


بازی بتلفید v ٬ تریلر بازی بتلفید v ٬ بازی بتلفید v برای ps4 ٬ تریلر بازی battlefield v ٬ دانلود تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر بازي battlefield v ٬ تریلر بازی battlefield 5
دانلود تریلر بازی بتلفیلد v  ٬
تریلر رسمی بازی battlefield v ٬ تریلر جدید بازی بتلفید v ٬ دانلود تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر جدید بازی battlefield v ٬ تریلر بازی battlefield 5
بازی بتلفید وی ٬ بازی بتلفید ۵ ٬ تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر بازی battlefield 5 ٬ دانلود تریلر بازی بتلفید v ٬ دانلود تریلر بازی battlefield v ٬ بازی بتلفید وی ٬ بازی battlefield v
تریلر بازی بتلفیلد 5 ٬ دانلود تریلر بازی بتلفید v ٬ تریلر بازی battlefield 5 ٬ تریلر بازی بتلفید ۵ ٬ تریلر رسمی بازی battlefield v ٬ تریلر بازی battlefield v ٬ تریلر بازی بتلفید v