بهترین dns برای xbox one :

استفاده از سرور dns سریع تر برای افزایش سرعت اینترنت موثر است حتی امنیت را برای کاربر بیشتر می کند.

 در کنسول xbox one قادر هستید تنظیمات سرور dns را تغییر دهید تا در افزایش سرعت اینترنت تاثیر داشته باشد.

اگر تمایل دارید از اینترنت پر سرعت با امنیت بالا استفاده کنید موثر ترین راه بررسی سرور DNS و تنظیمات آن روی کنسول های ایکس باکس وان است همانطور که گفته شد امنیت و سرعت در سرورهای dns حرف اول را در افزایش سرعت اینترنت  می زند.

اکثر گیمرها پس از راه اندازی کنسول xbox one به دنبال روشی برای افزایش سرعت اینترنت جهت اجرای بازی های آنلاین و سرویس استریم بازی ها هستند و این امر مستلزم یک اینترنت پر سرعت است!

آموزش کار با Xbox One

نحوه عملکرد dns :

قبل از هر چیزی باید بگوییم وظیفه سرور DNS تبدیل کردن نام سایت‌ به  آی پی آدرس سرورسایت‌ ها است؛ حال هر چه سرعت این تبدیل بالاتر باشد دسترسی به سایت ها نیز سریع تر خواهد بود.

چنانچه سرعت اینترنت در ایکس باکس وان کند باشد و در دیوایس های دیگر سرعت بهتر باشد باید به قسمت تنظیمات dns رجوع کنید و از سروری استفاده کنید که سریع تر عمل می کند.

کاربران کنسول ایکس باکس وان به دو دسته تقسیم می شوند:

بهترین dns برای xbox one

  1. کاربرانی که از کنسول ایکس باکس وان فقط برای بازی کردن به صورت آفلاین استفاده می کنند.
  2. و دسته دوم برای جستجو در سایت های مختلف ، سرویس‌های استریم ویدیویی بازی یا سرویس‌های چت استفاده می کنند که سرعت اینترنت برای این گروه بسیار مهم است همچنین می خواهند مدت زمان لودینگ ٬ سریعتر انجام شود.

گلد 14 روزه ایکس باکس لایو

همانطور که گفتیم استفاده از نوع سرور dns برای عملکرد سرعت اینترنت امری مهم می باشد. استفاده از سرور dns عمومی به دلیل اینکه امنیت بالایی دارند و از سرعت زیادی برخوردار هستند می تواند گزینه ی مناسبی برای اشخاصی باشد که اهل وب گردی هستند. در صورتی که عملیات تبدیل آدرس سایت به IP Address سرور سایت با کندی پیش رود امکان حمله ی هکرها به سیستم ما بسیار خواهد بود.

تغییر سرور DNS می توانید سرعت اینترنت در XBOX ONE را افزایش دهد؛ اما چگونه ؟

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با سرور DNS و نوع عملکرد آن ( وظیفه تبدیل نام سایت‌ها به شناسه‌ی IP  ) ارائه شد اکنون می توانید با انجام مراحل زیر تغییراتی را برای بهبود عملکرد سرعت اینترت در سرور DNS انجام دهید.

  1. در ابتدا دکمه XBOX را که روی دسته بازی قرار دارد فشار دهید.
  2. با استفاده از دکمه A که روی دسته کنترلر XBOX ONE قرار دارد در تب System به قسمت تنظیمات بروید و گزینه Network را انتخاب کنید.
  1. سپس به قسمت Network settings بروید و گزینه Advanced settings را انتخاب کنید.
  2. سرور DNS که در حال حاضر فعال است ممکن است بعدا به آن احتیاج پیدا کنید. آن را در جایی ذخیره یا یادداشت کنید که در زمان لزوم از آن استفاده کنید.
  3. در قسمت DNS settings گزینه Automatic را غیر فعال کنید و از گزینه Manual یا تنظیمات دستی استفاده کنید.
  4. حال سرور DNS جدید را در قسمت های Primary وSecondary وارد کنید.
  5. برای خروج از قسمت تنظیمات دکمه B را فشار دهید.

بعد از به پایان رسیدن مراحل تغییر سرور DNS ، اتصال کنسول ایکس باکس به اینترنت از اول آغاز می شود و شما می توانید از همه جهت سرعت اینترنت را امتحان کنید.

خرید کد بازی ایکس باکس

در صورتی که مایل نبودید با سرور DNS انتخاب شده ادامه دهید می توانید از سرور های DNS دیگری که تا به حال استفاده نکرده اید استفاده کنید یا از سرورهای DNS  پیشین استفاده کنید.


بهترین dns برای xbox one ٬ بهترین dns برای ایکس باکس ٬ dns جدید برای xbox one ٬ dns خوب برای xbox one ٬ بهترین dns برای xbox one
dns جدید برای xbox one ٬ dns خوب برای xbox one ٬ بهترین dns ایکس باکس ٬ افزایش سرعت اینترنت ایکس باکس ٬ dns جدید برای xbox one
بهترین dns برای ایکس باکس ٬ dns جدید برای xbox one ٬ بهترین dns برای xbox one ٬ dns خوب برای xbox one ٬ افزایش سرعت اینترنت ایکس باکس