بررسی بازی Need for Speed Heat

نقد و بررسی بازی نید فور اسپید هیت

اولین ورژن مجموعه بازی Need for Speed Heat توسط استودیو گوست گیمز در سال 1994 روانه بازار شد و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

در سال 2015 اولین نسخه ریبوت Need for Speed برای پلتفرم های نسل هشتم ارائه شد اما عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد.

خرید کد بازی need for speed heat ایکس باکس

دو سال بعد از عرضه شدن این نسخه ، استودیو گوست گیمز ورژن دیگری از نید فور اسپید را با نام Need for Speed Payback روانه بازار کرد که متاسفانه عملکرد بسیار ضعیف تری از خود نشان داد و به نامطلوب ترین بازی سری نید فور اسپید تبدیل شد.

چندی بعد، گوست گیمز برای توسعه و احیا کردن دوباره ی نید فور اسپید تصمیم گرفت نسخه جدیدی از این مجموعه را منتشر کند و این بار تمرکز خود را روی داستان و گیم ‌پلی بازی قرار داد تا بتواند محصولی ارائه دهد که مورد توجه علاقه مندان به این بازی قرار گیرد.

از سری نید فور اسپید ، نسخه Need for Speed Heat بهترین نسخه عرضه شده برای پلتفرم های نسل هشتم است با این وجود ، مشکلاتی هم در این نسخه وجود داشت که باعث شد این نسخه از نسخه های قدیمی و خاطره انگیز نید فوراسپید فاصله بگیرد.

محوریت این بازی که توسط گوست گیمز و الکترونیک آرتز طراحی و ارائه شده است بر پایه تعقیب و گریز بوده و داستان بازی ، گروهی از مسابقه‌ دهندگانی را روایت می کند که در پالم سیتی تحت تعقیب گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها قرار گرفته اند.

اما پلیس ها در حین گرفتن مسابقه دهنده ها سعی می کنند از این راه برای خود پول هم به دست بیاورند و این کار را با گرفتن رشوه و کارهای غیرقانونی انجام می دهند!

حال وظیفه شما در بازی به عنوان یک کاراکتر شخصی سازی شده این است که به دنبال پلیس های فاسد رفته و از کارهای خلاف و غیرقانونی آن ها جلوگیری کنید.

سرویس Xbox Game Pass Ultimate

از مشکلات سری بازی های نید فور اسپید که می توان به آن اشاره کرد بخش داستانی و روایت داستانی بازی Need for Speed است زیرا امکان برقراری ارتباط با هیچ یک از شخصیت ها و کاراکترهای داستان برای شما فراهم نمی باشد.

توسعه دهندگان علاوه بر مسابقات اصلی داخل بازی ، مسابقات فرعی نیز تدارک دیده اند که از طریق کاراکترهای داستانی در سبک های مختلف مانند دریفت، آفرود و مسابقات Circuit گیمرها می توانند امتیازات و پاداش هایی را پس از تکمیل هر سری از مسابقات یک کاراکتر کسب کنند.

می توان از نمونه مسابقات فرعی که داخل بازی وجود دارد به سری مسابقات کاراکتر دکس (Dex) اشاره کنیم که پس از به پایان رساندن این مرحله ، به شما یک آپگرید ماشین به عنوان جایزه داده می شود.

حتما بخوانید :

ترفند های بازی forza horizon 4

ارائه محتویات و مکانیسم‌ های صحیح گیم ‌پلی بازی می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت در بازی کمک کند که متاسفانه بازی Need for Speed Payback فاقد این ویژگی بود اما گوست گیمز سعی کرد در نسخه جدید Need for Speed Heat این مشکل را برطرف کند.

در بازی Need for Speed Heat مسابقات به دو دسته روز و شب تقسیم شده اند که از نظر ساختاری با هم یکسان ، اما در جزئیات متفاوت هستند.

برای مثال مسابقات Circuit در روز و مسابقات Sprint بیشتر در شب انجام می شود. تفاوت اصلی مسابقات روز و شب به مقدار پاداشی بر می گردد که دریافت می کنید.

با انجام مسابقاتی که در روز انجام می دهید پول دریافت می کنید در حالی که با تمام کردن مسابقات شب اعتبار کسب خواهید کرد.

از بررسی این دو حالت به این نتیجه می رسیم که سازنده مراحل بازی را مکمل هم قرار داده است که یکی وابسته به دیگری است و به این شکل گیمر می تواند هر دو مسابقه را تجربه کند.

با دریافت پول در مسابقات روز به عنوان مثال می توانید ماشین و اتومبیل های جدیدتر خریداری کنید اما با افزایش سطح اعتبار می توانید به آزاد کردن مسابقات و ماشین‌های جدیدتری بپردازید.

ترفندها را یاد بگیرید :

ترفند های بازی پابجی

بنابراین بازیکنان باید ، هم مسابقات روز و هم مسابقات شب را برای جمع آوری پول و اعتبار بیشتر انجام دهند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام مسابقات داستانی هم ، باید اعتبارات مورد نظر را کسب کرده باشید.

در مسابقات شبانه ، توجه پلیس به شما است. اگر در حین مسابقات آزادانه در شهر حرکت کنید پلیس شما را می بیند و تحت تعقیب قرار می گیرید که با یک درجه ی حرارت این تعقیب و گریز ، در بالای صفحه نمایش شما نشان داده می شود.

ماموران پلیس را که پشت سر بگذارید درجه ی تعقیب و گریز افزایش پیدا کرده و به تعداد پلیس ها نیز اضافه می گردد.

آخرین درجه حرارت در بازی Need for Speed Heat ، درجه پنج است. زمانی که به این درجه از حرارت می رسید، پلیس های زیادی شما را تعقیب می کنند و با وسیله های مختلف مانند هلیکوپتر و یا حتی مسدود کردن مسیر می توانند شما را دستگیر کنند.

نکته: توجه داشته باشید در طول روز پلیس تحت تعقیب شما نیست و تمام تعقیب ها، واکنش ها و … در شب اتفاق می افتد. فقط در صورتی در طول روز شما را تعقیب می کنند که با ماشین خود به آن ها ضربه بزنید.

سی دی کی CD Key اورجینال

شخصی‌سازی اتومبیل‌ها از ویژگی های جذاب در Need for Speed Heat است که کاراکتر ها می توانند ماشین خود را شخصی سازی کرده و آن ها را ارتقا دهند.

امکانات و ویژگی های بازی Need for Speed Heat :

  • از طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف برای ماشین تان استفاده کنید و آن را برای سایر بازیکنان هم به اشتراک بگذارید.
  • امکان تعویض ضبط ماشین خودرو برای شما فراهم می باشد.
  • می توانید از افکت توربو و دود لاستیک استفاده کنید و نئون‌های رنگی را در انتها برای ماشین خود انتخاب کنید.
  • از مهارت Passive برای ضعیف عمل کردن رادار پلیس‌ها و یک مهارت برای فعال کردن دوباره مخزن نیترو در بازی استفاده کنید.
  • اجرای بخش آنلاین بازی به شما کمک می کند تا بتوانید گروه بسازید و آن را به بالاترین سطح ارتقا برسانید ناگفته نماند این بخش حالت های مختلفی ندارد.
  • به میزان خرابی ماشین در نوار مربوطه حتما توجه کنید.
  • برای کسب امتیاز و افزایش اعتبار خود در گروه ها، گروه تشکیل دهید یا با سایر گروه‌های داخل بازی همراه شوید.
  • لذت بازی در هوای بارانی چیز دیگری است . گوست گیمز مانور زیادی روی بخش هوای بارانی یا ترکیب هوای صاف و هوای بارانی در مسابقات بازی داده است که اوج زیبایی را در بازی به نمایش می گذارد.
  • ممکن است در برخی از قسمت های بازی با باگ‌ها و گلیچ‌هایی متعددی روبرو شوید که آزار دهنده باشند که این مورد جزء ضعف های بازی بشمار می آید.
  • نزدیک به 130 ماشین مختلف در بازی طراحی شده است که با میل و اختیار خودتان می توانید اتومبیل مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • فعالیت‌هایی نظیر Speed Trap ها را در سطح شهر پالم سیتی کامل کنید و با گرفتن امتیاز سه ستاره ، یک ماشین به عنوان جایزه تحویل بگیرید.
  • مراقب آسیب های پلیس ها باشید. آن ها سعی دارند با ضربه زدن به اتومبیل تان، شما را از پای دربیاورند!
  • برای بازیابی نوار مربوط به عمر اتومبیل تان که بر اثر ضربات پلیس یا مواردی که سد راحت تان قرار گرفته شده آسیب دیده است، باید به پمپ بنزین های شهر وارد شوید.
  • در زمان تعقیب و گریز تنها سه بار می توانید خود را بازیابی کنید.

موسیقی بازی نید فور اسپید:

موسیقی از دیگر مشخصه های بازی نید فور اسپید است که گوست گیمز در تعداد دفعات کمی از آن در بازی استفاده کرده و همانند یک آدرنالین در مسابقات و تعقیب‌ و گریزها عمل می‌کند.

اگر از هواداران واقعی این مجموعه هستید ، پیشنهاد می شود نسخه Need for Speed Heat را نیز تجربه کنید.

بررسی بازی Need for Speed Heat ، بررسی بازی نید فور اسپید هیت ، نقد و بررسی بازی need for speed heat ، نقد و بررسی بازی نید فور اسپید هیت
نقد و بررسی بازی need for speed heat ، نقد و بررسی بازی نید فور اسپید هیت ، بررسی بازی Need for Speed Heat ، بررسی بازی نید فور اسپید هیت