بتل نت بلیزارد

تاریخچه بتل نت بلیزارد :

بتل نت یا بتل دات نت Battle.net توسط بلیزارد اینترتینمنت در سال 1996 با نام دیابلو و با هدف ارائه بازی های آنلاین روانه بازار شد. بتل نت با انتشار بازی های اکشن بلیزارد توانسته محبوبیت خود را با ویژگی آنلاین بودن خود درون بازی در بین کاربران افزایش دهد.

بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای برای عضویت و با ثبت نام رایگان در بتل نت بلیزارد می توانید از خرید بازی دیابلو و بازی های دیگر بلیزارد بهره مند شوید.

شرکت بلیزارد ، بتل نت را به صورت رسمی در 20 مارس 2009 با عنوان بتل نت کلاسیک به بازار معرفی کرد.

خدمات بتل نت بلیزارد در سال 1996 به وسیله بازی دیابلو:

بتل نت بلیزارد

خدمات اولیه ای که بتل نت برای کاربران خود در سال 1996 توسط دیابلو فراهم کرده بود شامل گفتگو با دوستان و پیوستن به بازی های چند نفره و جذاب دیابلو می باشد که با اتصال به این سرویس بازیکنان می توانستند با یکدیگر به صورت مستقیم به تعامل بپردازند.

یک مشکل بزرگ که در این سرویس دیده می شود عدم ثبت اطلاعات بازی می باشد ٬ چرا که تنها اطلاعات حساب کاربری در سرویس بتل نت ذخیره می شود و امکان ثبت اطلاعات بازی وجود ندارد این مسئله باعث شده بازیکنان بتوانند به راحتی در بازی تقلب کنند.

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد

پس از گذشت مدت زمانی بتل نت توانست دیابلو 2 را در سال 2000 وارد بازار کند و با آن توانست توجه بسیاری از گیمرها را به سمت این بازی جلب کند ، بازیکنان در حیرتند که چه تغییرات و خدماتی می تواند به این سرویس اضافه شده باشد!

مهمترین رخداد در دیابلو 2 اجرای بازی در سرویس بتل نت است که به صورت سرویس گیرنده و سرویس دهنده انجام می گیرد. علاوه بر این تغییر در رابط کاربری بتل نت نیز دیده می شود.

با این که دیابلو 2 یک لول بالاتر از دیابلو قبلی است اما همچنان تقلب بازیکنان در بازی به دلیل نگهداری شخصیت های بازی به صورت محلی در این سرویس وجود داشت.

چندی بعد دیابلو 3 توسط بلیزارد به بازار عرضه شد. دیابلو 3 توانسته از بتل نت پشتیبانی کند و برای بازی کردن دیابلو 3 نیاز به استفاده از یک حساب کاربری بتل نت دارید.

نحوه یافتن کشور اکانت بلیزارد بتل نت

بلیزارد اپ

تغییر نام بتل نت به بلیزارد اپ:

در آپدیت جدید برنامه بتل نت ، شرکت بلیزارد تصمیم گرفت نام جدیدی را برای بتل نت طراحی و جایگزین کند.

بتل نت بلیزارد

بلیزارد این تغییر بزرگ را در سال گذشته میلادی انجام داد و نام این نرم افزار تجاری را بلیزارد اپ خواند. با تغییر نام بتل نت به بلیزارد اپ به مرور زمان نام جدید آن در بین مردم رواج پیدا کرد که این نرم افزار در وب سایت رسمی شرکت بلیزارد انترتیمنت قابل دسترسی و دانلود می باشد.

درست است که نام این نرم افزار تغییر یافته است اما همچنان ظاهر و طراحی قبلی برنامه نظیر آپدیت عناوین ویدیویی ، دانلود بازی و … در آن حفظ گردیده است.

ثابت بودن وضعیت ظاهری نرم افزار بلیزارد اپ برای کاربران به نوعی خوشایند است چون کاربران با طراحی آن آشنا هستند و بدون گمراه شدن می توانند به راحتی از آن مانند قبل استفاده کنند.

بلیزارد اپ

به مرور زمان شاهد اضافه شدن دو برنامه به نرم افزار بلیزارد اپ خواهیم بود :

  1. بلیزارد استریمینگ یا Blizzard Streaming
  2. صدای بلیزارد Blizzard Voice

با بکارگیری این دو برنامه کاربران و بازیکنان قادر هستند عناوین ویدیویی خود را در شبکه استریم کنند.

علت تغییر نام بتل نت به بلیزارد اپ چه می تواند باشد؟

سازندگان و طراحان شرکت بلیزارد پس از انتخاب نام نرم افزار خود به بتل نت متوجه شدند کاربرانشان دچار دوگانگی شده اند چرا که نام شرکت با نام برنامه همخوانی نداشت.

به همین خاطر نام تجاری بلیزارد اپ جایگزین نام بتل نت شد و هویتی را برای این سرویس در نظر گرفتند که با نام شرکت مشترک و مشابه باشند.

از این پس نام کمپانی ( بلیزارد ) با نام نرم افزار ( بلیزارد اپ ) هماهنگ شدند و کاربران هنگام دانلود برنامه متوجه خواهند شد که برای استفاده از سرویس آنلاین عناوین ویدیویی بلیزارد که از خدمات و قابلیت های بسیاری برخوردار است باید سرویس بلیزارد اپ را از وب سایت دانلود کنند.

نحوه ساخت اکانت در بلیزارد بتل نت

بنابراین نام تجاری بلیزارد اپ به عنوان نام اصلی سرویس ویدیویی شرکت بلیزارد در سراسر جهان معرفی شد.

معروف ترین بازی در شبکه بلیزارد چیست؟

بتل نت بلیزارد

برای معرفی جذاب ترین و پر فروش ترین برنامه از عناوین ویدیویی شبکه بلیزارد می توان به بازی آنلاین Overwatch اشاره کرد. دلیل اصلی معروف شدن بازی Overwatch می تواند ویژگی مولتی پلیر یا چند نفره بودن آن باشد.

شاید نام این بازی را در عناوین ویدئویی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی استیشن 4 سونی شنیده باشید که به نوعی یکی از نامدار ترین بازی های سال شناخته شده است.


بلیزارد بتل نت ٬ اینترتینمنت ٬ بلیزارد اینترتینمنت ٬ بلیزارد شاپ ٬ بلیزارد ایران ٬ بلیزارد چیست ٬ بلیزارد اینترتیمنت ‌٬‌ بلیزارد ویکی پدیا ٬ wow بلیزارد ٬ بلیزارد اکتیویژن
بتل نت بلیزارد ٬‌ بتل نت چیست ٬ بتل نت وارکرافت ٬ بتل نت گیفت کارت ٬ بتل نت اوربي ٬ بتل نت wow ٬ خرید بتل نت ٬ سایت بتل نت ٬ 
بازی بلیزارد ٬ بتل دات نت