معرفی بازی موبایل League of Wonderland :

در این بخش به معرفی بازی موبایل League of Wonderland می پردازیم و توضیحاتی در مورد داستان و روش اجرای بازی ارائه خواهیم کرد.

برای مثال در بازی League of Wonderland که توسط شرکت سگا تولید شده است، شما باید به کمک قهرمانان داستان و کارت هایی که در اختیار شما قرار داده می شود برای نابودی برج دشمنان اقدام کنید.

این بازی که جزو بازی های موبایل معرفی شده است در دسته بازی های اکشن و سبک استراتژی همزمان و بلادرنگ قرار دارد. League of Wonderland توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند و ساعت ها بازیکن را سرگرم کنند.

مطالب مرتبط :

رفع ارور و آموزش نصب بازی ها

بازی اندروید و آیفون League of Wonderland از جمله بازی های رایگان است و حجمی حدود 160 مگابایت دارد.

همچنین برای استفاده از بازی ، یک دیتای جداگانه با حجم تقریبی 500 مگابایت را نیز باید دانلود کنید تا امکان استفاده از بازی را داشته باشید.

در کنار تولید این بازی، استودیوی سازنده ، عناوین دیگری از بازی های موبایل همچون SEGA Pocket Club Manager ، Shin Megami Tensei D×2 و Fist of the North Star را نیز به بازار عرضه کرده است.

حتما بخوانید :

تبدیل تروفی به پول در ps4

از نظر مناسب بودن این بازی برای گروه سنی باید گفت که این بازی برای درجه سنی PEGI 12 ساخته شده است، پس این بازی برای گروه سنی بالای 12 سال مناسب و قابل استفاده است.

مکانیزم این بازی اندرویدی طوری طراحی شده که در هر بار استفاده از بازی، در یک نبرد 2 دقیقه ای همزمان و یک به یک قرار می گیرید که کاراکترهای بازی از شخصیت های افسانه ای، تاریخی و اسطوره های شناخته شده تشکیل شده اند.

سبک بازی به صورت کارتی است. ابتدای بازی 8 عدد کارت در اختیار شما گذاشته می شود که با استفاده از آن ها باید برای خود یک دک یا دسته کارت سفارشی تهیه کنید.

در طی مبارزاتی که انجام می دهید از قهرمانان متعددی استفاده کنید که با کمک آن ها بتوانید طی مدت 2 دقیقه برج دشمن را ویران کنید. برای رسیدن به پیروزی، نابود کردن 2 برج دشمن کافیست.

تنها راه پیروزی قدرت تصمیم گیری سریع شماست که آیا مایل هستید حمله کنید، دفاع کنید یا سربازان خود را برای پیروزی فدا کنید. با انتخاب سریع یکی از راه های پیشنهاد شده می توانید پیروزی خود را صد در صد کنید.

مشاهده کنید :

سایت تخصصی خرید بازی ایکس باکس

با استفاده از قهرمانان مختلف در بازی، پیروزی خود را در نبرد قطعی کنید.

قهرمانان مختلفی در بازی وجود دارند که شما در شرایط مناسب باید از آن ها استفاده کنید. زمانی که شما برای مبارزات علیه دشمنان از مینیون ها استفاده می کنید، از یک جایی به بعد ممکن است مینیون ها قدرت خود را برای شکست دشمن از دست بدهند ، بنابراین از این لحظه با ورود قهرمانان به میدان نبرد باید آن ها را جایگزین مینیون ها کنید.

شرایط اجرای بازی League of Wonderland :

  1. برای اجرای بازی اتصال به اینترنت الزامی است و بدون داشتن اینترنت امکان استفاده از هیچ یک از بخش های بازی برای شما فراهم نخواهد شد.
  2. بازی به صورت افقی در گوشی موبایل اجرا می شود.

حتما بخوانید :

تروفی بازی resident evil 2

بازی League of Wonderland در آیفون (سیستم عامل ios ) نیز از بخش پرداخت درون برنامه ای برخوردار است که همانند سایر بازی های رایگان، برای استفاده از قابلیت ها و امکانات این بخش باید پرداخت درون برنامه ای انجام شود.

با انتشار بازی موبایل League of Wonderland برای کاربران آیفون و اندروید، به سادگی می توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

معرفی بازی موبایل League of Wonderland ، بازی موبایل League of Wonderland ، معرفی بازی League of Wonderland ، معرفی بازی موبایل لیگ آف واندرلند
معرفی بازی League of Wonderland ، معرفی بازی موبایل لیگ آف واندرلند ، معرفی بازی موبایل League of Wonderland ، بازی موبایل League of Wonderland