بازی موبایل پادگان ، بازی ایرانی پادگان

اگر زمان زیادی را در اتوبوس ، مترو یا تاکسی می گذارنید و میخواهید در این مدت سرگرم شوید بازی پادگان گزینه ی مناسبی است.

بازی رایگان :

بازی اندروید pes 2019

بازی اندرویدی پادگان از گیم پلی ساده و جذابی برخوردار است و جذابیت بازی با صحبت های بامزه ای که حین بازی انجام میشود بیشتر می شود.

بازی موبایل پادگان

این بازی برای پلتفرم اندروید طراحی شده است.

پادگان می تواند بازیکن را سرگرم کند و اوقات فراغت خوبی را برای شما فراهم کند .

معرفی بازی موبایل League of Wonderland

حتما دیده اید بعضی از بازی های موبایل باید شکلات های خوشمزه را روی هم بچینید تا بتوانید با هم حذف کنید .در این بازی باید به پادگان نظامی بروید و با نیروهای نظامی برای ارتقای درجه تمام تلاش خود را بکنید.

بازی موبایل پادگان توسط استودیو بازیسازی یوز برای دستگاه های اندروید ساخته شده و توانسته بازی ویژه و بامزه ای را برای بازیکنان ارائه کند.

بازی رایگان :

بازی فوتبال Dream League Soccer 2020

در این بازی کاراکتر ها شامل پرسنل نظامی است از سرباز گرفته تا درجه دارها ، گیمر باید آن ها را در کنار هم قرار دهد تا آنها ارتقای درجه پیدا کنند و بازیکن امتیاز بیشتری بگیرد.

دقت داشته باشید حرکات را درست و به جا انتخاب کنید و آنها را دو به دو کنار هم قرار دهید ، چون پس از چیدمان و بعد از اینکه کاراکترها یکی می شوند سرباز دیگری جایگزین آن می شود.

بازی پادگان یک بازی سرگرم کننده است و البته اعتیاد آور!

بازی ایرانی پادگان

شما باید دو شخصیت سرباز ، سرجوخه با سرهنگ به سمت راست ، چپ ، پایین یا بالا بکشید و با یکدیگر یکی کنید.

با پر شدن خانه ها ، حرکت کاراکتر ها مشکل می شود و بازی نیز سخت تر می شود.

برای اینکه مدت بیشتری را بازی کنید و دیرتر ببازید می توانید از گزینه هایی که وجود دارد استفاده کنید مانند ارتقای رتبه سرباز ، ارتقای رتبه سربازهایی که مثل هم هستند ، امتیاز 2 برابر یا اینکه بخواهید خانه ای را که انتخاب کرده اید را خالی کنید همه اینها با مصرف سکه آزاد می شود.

حتما بخوانید :

فعال کردن حالت اول شخص بازی PUBG Mobile

طراحی شخصیت ها در بازی پادگان ، جذاب و بامزه است و هر یک از کاراکتر ها به زیبایی ساخته شده است.

از دیگر ویژگی های بازی پادگان می توان به طنزپردازی در صداگذاری بازی اشاره کرد . مثلا شنیدن جمله “ آش خور ها به صففف!! “ حتما لبخند را بر لبان شما جاری خواهد کرد.

هر کدام از کاراکتر ها صدای مخصوص به خود را دارد . پس از اینکه هر کدام از آنها را آزاد کردید می توانید داستانی یک سطری در مورد خصوصیات آنها را بخوانید.

دانلود بازی پادگان

بازی موبایل پادگان ، بازی ایرانی پادگان ، بازی پادگان هک شده ، دانلود بازی پادگان برای موبایل ، بازی پادگان اندروید ، دانلود بازی پادگان اندروید
دانلود بازی پادگان برای موبایل ، بازی پادگان اندروید ، دانلود بازی پادگان اندروید ، بازی موبایل پادگان ، بازی ایرانی پادگان ، بازی پادگان هک شده