ارز دیجیتال تتر Tether چیست و چرا قیمت آن ثابت است

پس از تولید بیت کوین، ارزهای دیگری وارد بازار شد که بتوانند جایگزین خوبی برای بیت کوین و بالانس باشند. از این رو باید ازقابلیت هایی برخوردار باشند که نقایص موجود در بیت کوین را برطرف کنند.

قصد داریم شما را با مارکت USDT آشنا کنیم زیرا کاربران هنوز ماهیت و استفاده از آن را درک نکرده اند.

USDT در بلاک چین بیت کوین ساخته شده و به عنوان یک توکن معرفی شده است که این توکن توسط Tether Limited نگهداری و محافظت می شود و هر واحد از این توکن به وسیله دلار امریکا حمایت و پشتیبانی می شود.
بنابراین توکن های USDT همچون ارزهای دیگر قادر هستند دارایی ها را ذخیره و معاملات را نقل و انتقال دهند و برای خرید مورد استفاده قرار گیرند.

آشنایی با انواع ارز های دیجیتالی

همچنین مقدار USDT یا همان دلار تتر توزیع شده را می توان از طریق ابزارهای ارائه شده در :

 https://omniexplorer.info بررسی کرد.

در واقع هدف از تشکیل USDT فراهم کردن شرایط مناسب و آسان برای انتقال ارزهای ملی می باشد و از دخالت و بازرسی دولت جلوگیری لازم را انجام دهد.

امکان دارد به دلیل سرعت شدید ارز تتر در انجام پرداخت های مالی باعث شود بانک ها این ارز دیجیتال تتر Tether را در دست گیرند و مبادلات را از طریق آن انجام دهند که اگر این اتفاق بیفتد قیمت تتر ثابت خواهد ماند.

ویژگی های کوین USDT :

  • این ارز می تواند جایگزین مناسبی برای بیت کوین باشد.
  • می تواند انتقال ارزهای ملی را تسهیل دهد.
  • فراهم کردن یک جایگزین برای اثبات روش های پرداخت با معرفی یک پروتکل جداست
  • ارائه جایگزین برای حسابرسی ارز و کیف پول

حتما بخوانید : 

معرفی بیت کوین کش و تفاوت آن با بیت کوین 

تاریخچه ارز دیجیتال تتر Tether چیست (USDT)

قیمت کل بازار تتر در سال 2017 حدود 16 میلیارد دلار بوده و تقریبا 25 درصد از بازار جهان را در دست گرفته است و این فرآیند پروژه ای به وسیله مبادلات ارزی حمایت و پشتیبانی می شود و طبق گزارشات ارسالی در طی شروع 2 ساله ی خود رشد خوبی داشته است.

شرکت تتر در سال نوامبر 2015 در هنگ کنگ با همراهی دفاتر امریکا بنیان گزاری شد.

ارز دیجیتال تتر Tether چیست - ۱

امنیت در ارز دیجیتال Tether چگونه است

تتر باور دارد تمام اندوخته های حساب باید دردسترس مردم قرار گیرد و مشتری بتواند همه نقل و انتقالات را در دلار امریکا بدون واسطه یا حضور در بانک و بدون استفاده از پول واقعی انجام دهد.

دلار امریکا جای خود را به ارز تتر Tether داده است تا از وجود هرگونه بحران نقدینگی یا ورشکستگی جلوگیری لازم را انجام دهد.

شرکت ویس Weiss

ویس Weiss یک شرکت مستقل آمریکایی درباره ارز تتر این گونه اظهار کرد .استفاده پیوسته صرافی ها از این توکن خطراتی را به صورت سیستماتیک برای اکوسیستم رمز ارزها به همراه خواهد داشت.

کیف پول USDT

همانطور که گفته شد USDT توسط تتر Tether نگهداری می شود پس می توان گفت Tether کیف پول اصلی این توکن محسوب می شود. با ثبت نام در سایت www.tether.to می توانید کیف پول USDT را دریافت کنید. اگر میخواهید از خرید خود اطمینان داشته باشید توصیه می شود توکن مورد نیاز خود را از صرافی خریداری کنید.

نکته: در هنگام ثبت نام به دلیل تحریم بودن ایران ،به هیچ عنوان نباید نام و آدرسی  از ایران برده شود. پس کاربران ایرانی به این نکته زمان ثبت نام توجه نمایند.

کیف پول Bittrex نوع دیگری از کیف پول است که برای کاربران ایرانی قابل استفاده می باشد. همچنین با تمام ارزهای دیجیتال موجود در جهان می توان از طریق کیف پول Bittrex در مارکت USDT، توکن های مورد نیاز را خریداری کرد.

کیف پول Tether Free Wallet فقط برای کسانی مفید می باشد که بخواهند با گوشی اندروید خود خرید توکن انجام دهند.
در واقع کیف پول Tether Free برای استفاده روی موبایل طراحی شده است. با مراجعه به سایت Tether Free Wallet برای دریافت کیف پول خود اقدام کنید.

چرا USDT ها برای سرمایه گزاری مناسب نیستند؟

این توکن ها بر حسب قیمت دلار امریکا تولید می شود به همین خاطر قیمت آن تا حدودی ثابت است و تغییری در قیمت آن دیده نمی شود مگر آن که قیمت دلار تغییر کند.
به همین دلیل برای سرمایه گزاری مناسب نیست و بهتر است برای ذخیره کردن پول یا خرید از آن استفاده شود.

ادعای توسعه دهندگان ارز تتر

توسعه دهندگان ارز تتر ادعا دارند که این ارز یقینا با دلار آمریکا پشتیبانی می شود و پشتوانه آن بر حسب دلار آمریکاست. در حالی که تا کنون هیچ سند و مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده است. حتی یکی از تحلیلگران شرکت ویس  با این ادعا کاملا موافق است که توسعه دهندگان ارز تتر بسیار مرموز و مشکوک هستند.

اگر استفاده از ارز تتر ممنوع شود یا چاپ USDT متوقف شود چه مشکلاتی پیش خواهد امد؟

Juan M. Villaverde یکی از تحلیلگران شرکت ویس اظهار کرد اگر تتر به عنوان یک کلاهبرداری در جهان ارزها پا به میدان گذاشته باشد یا صرافی ها برای جلوگیری یا دوری از قانون گذاری از ارز تتر استفاده می کنند و یا هر اتفاق ناگوار دیگر، چه رخدادی پیش خواهد آمد ؟

شرکت ویس درباره USDT بیان کرده آمار بدست آمده از صرافی ها نشان می دهد بسیاری از صرافی هایی که از ارز فیات پشتیبانی نمی کنند از USDT تبعیت دارند چون داشتن نقدینگی برای آن ها مفید است و ارز تتر از این ویژگی برخوردار است.

به همین خاطر اگر دولت مردان امریکا چاپ USDT را متوقف کنند باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری خواهند شد یا حتی منافع دارندگان این ارز به خطر خواهد افتاد.

USDT نسبت به دلار چه مزیتی دارد ؟

به دلیل شرایط دلار که نوسان قیمت در آن محدود است، ارز تتر برای خرید و تجارت بسیار گزینه مناسبی است. همچنین دیگر نیاز نیست برای ذخیره پول به بانک مراجعه کنید.

در واقع نحوه خرید با توکن USDT شبیه به تراکنش های بیت کوین است.

مارکت های پولونیکس یا بیتتریگس 

مارکت های جهانی پولونیگس  و یا بیتتریگس این قابلیت را برای سرمایه گزاران فراهم می کند که به خرید و فروش کوین هایی از قبیل XMR – REP – STR – DASH – XRP – ZEC – LTC بپردازند.
و با شرکت در این مارکت ها می توانند ارز تتر را که یک ارز الکترونیکی با ارزش ثابت و با قیمت 1 دلاری محاسبه می شود را بهتر بشناسند.
کوین هایی که به آنها اشاره شد، کوین هایی هستند که با استفاده از تتر قابل خریدن هستند.جهت خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال به گیفت کارت دات آی آر مراجعه نمایید .

قبل از استفاده از ارز دیجیتال Tether توصیه می شود از همه قوانین سایت مورد نظر خود جهت خرید و فروش اطلاعات لازم را داشته باشید زیرا بعضی از سایت ها آی پی ایران را قبول نمی کند.


ارز دیجیتال تتر Tether چیست ٬ ارز تتر Tether ٬ ارز دیجیتال Tether ٬ ارز دیجیتال تتر Tether چیست و چه ویژگی هایی دارد ٬ ٬ ارز تتر Tether
ارز تتر Tether چیست ٬ ارز تتر Tether ٬ همه چیز در مورد ارز دیجیتال Tether ٬ ارز تتر Tether چگونه ارزی است ٬ کیف پول ارز تتر Tether
خرید ارز تتر ٬ خرید ارز دیجیتال تتر Tether  ٬ خرید ارز دیجیتال Tether ٬ خرید و فروش ارز دیجیتال تتر Tether ٬ خرید تتر ٬ ارز تتر Tether
خرید و فروش تتر Tether ٬ ارز دیجیتال Tether ٬ خرید تتر ٬ چگونه ارز دیجیتال تتر Tether خریداری کنم ٬‌ تتر Tether ٬ ارز تتر چیست
خرید تتر به چه نحوی است ٬ خرید تتر ٬  ارز دیجیتال تتر Tether چیست و نحوه دریافت آن ٬ ارز تتر ٬ خرید ارز تتر ٬ ارز تتر Tether
ارز دیجیتال Tether ٬ خرید ارز تتر Tether ٬ ارز دیجیتال Tether ٬ ارز تتر Tether ٬ ارز دیجیتال Tether ٬ فروش ارز تتر Tether