سریال Chinatown برای نتفلیکس

سریالی برگرفته شده از Chinatown برای نتفلیکس ساخته شد

طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده در زمینه فیلم و سینما ، سریالی برگرفته از فیلم Chinatown تهیه ، ساخته شده و از شبکه ی نتفلیکس پخش خواهد شد .

سال تولید این فیلم ۱۹۷۴ و سبک آن در زمینه ی فیلم های کلاسیک است که در آن بازیگرانی نظیر جک نیکلسون و فی دانوی ایفای نقش کرده اند و کارگردانی بر عهده ی رومن پولانسکی و تهیه کنندگی آن رابرت ایونز بوده است.

این فیلم پس از اکران نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد و در این بین در زمینه ی فیلمنامه نویسی که به عهده ی رابرت تاونی بود توانست ۱ جایزه را کسب کند .

حتما بخوانید :

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

فیلم Chinatown بعد از اکران مورد تعریف و تمجید بسیاری از منتقدین سینما قرار گرفت و به دلیل استقبال گسترده مردم توانست فروش بسیار خوبی را نصیب خود کند.

طبق آخرین آمار منتشر شده از سایت ورایتی این فیلم در مرحله ی تولید برای پخش از نت فلیکس به سر می برد و دیوید فینچر و رابرت تاونی در حال بررسی و نگارش متن و جزئیات فیلم نامه هستند.

شخصیت J.J در این سریال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمرکز اصلی این فیلم روی این نقش قرار دارد.

البته قابل به ذکر است که در حال حاضر نتفلیکس واکنشی نسبت به اخبار منتشر شده در این زمینه نشان نداده است اما به دلیل سابقه و اعتبار سایت ورایتی احتمال نمایش این فیلم از شبکه ی نت فلیکس بالاست.

مطالب مرتبط :

سریال های جدید نتفلیکس

دیوید فینچر پیش از این سریال ، سابقه همکاری با نتفلیکس را داشته است . دیوید فینچر به عنوان تهیه کننده در سریال های Mindhunters و Love ، Death & Robots حضور داشته است.

جالب است بدانیم که فینچر کارگردانی فیلم های Seven ، Gone Girl، The Curious Case of Benjamin Button و The Social Network را برعهده داشته و از آخرین کارهای او می توان Mank رانام برد که برای شبکه ی نتفلیکس تولید شد.

سریال Chinatown برای نتفلیکس ، سریالی برگرفته شده از فیلم Chinatown برای نتفلیکس ساخته شد ، فیلم Chinatown نتفلیکس ، سریال Chinatown نتفلیکس
فیلم Chinatown نتفلیکس ، سریال Chinatown نتفلیکس ، سریال Chinatown برای نتفلیکس ، سریالی برگرفته شده از فیلم Chinatown برای نتفلیکس ساخته شد